lidia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Jopie, dat heb je goed verwoordt, positieve emoties hakken er bij mij mss nog wel meer in dan negatieve. Het was voor mij stressig om de juiste toon en woorden te vinden omdat ik niet het gevaar wil lopen dat ik iets verpest. Beetje eieren lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik meld meld me droog af voor vanavond en zal nog eens goed nadenken over de AA groep die ik bezoek... Voor straks lekker slapen en morgen gezond en fris weer op. Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Even gedag zeggen. Ik ben te moe om nog meer te kunnen bijdragen hier. Rook nog een sigaretje, tas pakken voor de sauna morgen en dan lekker onder de wol. Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 AA geweest, en heeft me enorm goed gedaan. Kan er weer een weekje tegen. Truste. Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Meld me droog af! Slaap lekker, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact: weer een nuchtere dag. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 meld me droog af, tot morgen. lidia, sterkte meid! en wijfie, het gat hoeft niet te komen, je hebt een heftige periode achter de rug, waarbij het overlijden van J. onafwendbaar was en nu moet je alleen verder, een heel ander leven. dat is af en toe een rollercoaster, maar het heeft een eindbestemming en dat is rust voor jezelf. laat het maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) lidia je gebruikt wat veel woorden daardoor sneeuwt er wel eens iets onder. maar dit las ik wel: het contact met je (klein)kinderen herstelt (moeizaam) iets dat hakt er behoorlijk in, is mijn ervaring. en op een vieze manier: je hebt het niet door omdat het fijn is positieve emoties zijn ook emoties en kunnen je ook onderuit halen positieve emoties halen ook, indirect, de negatieve die er voorheen waren weer boven het verdriet, het missen, de onmacht, het onrecht....etc etc... dus ach....nogmaals....wees gewoon lief voor jezelf t is niet niks allemaal. Zoiets wilde ik dus ook nog zeggen en één en ander meer Gooshe Frabba! 29 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) But hee! Net 5 min weer in Ljouwert En (mijn) hond vreet de kattenbak al leeg Alhans,de helft hier beneden op het vloerkleed De andere zooi eruit geschept, vloerkleed uitgeklopt Met veger en blik door overloop en over trap.. Lief ondertussen stofzuiger erbij Vulliszak, met schep,in toch al overvolle container doen passen Nu gezellig Lubach veel te hard zien Welkom thuis Ik lach erom.. Hoe laat gaat de laatste trein? Fijne nacht vroeg mijn buurman mij vanmiddag; Doe je dan écht he-le-maal niets?! Nee dus. Geen beeld Weinig muziek Soms een chatje Een boek gaat ff niet Veel slapen en in de wolken staren en een keer of wat met de hond naar buiten.. Aaaaargh.. (gooshe frabba) 29 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 noem dat maar niets ik ga ook mediteren nu, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 En de kattenbak staat nu weer op zolder waar zo nu en dan, maar nu niet, dochter van lief slaapt Omdat het kan dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Jullie ook allemaal welterusten , vooral de vele vroege vogels oNder ons die al een hele dag achter de rug hebben. Ik lees met ontzag jullie berichten op een veel later tijdstip.Mijn dageitme is nogal veranderd, dus ik sluit pas veel later aan, als enkelen van jullie al een halve dag achter de rug hebben, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ben ik vandaag de laatste die overblijft? Blijkbaar. Ik heb vandaag alles gelezen en voor mijzelf gezien als een aansporing en bemoediging: je kunt blijkbaar altijd opnieuw beginnen. En probeer mild voor jezelf te zijn en glijdt niet weg in schuldgevoel , schaamte en moedeloosheid. Dat laatste is gemakkelijk gezegd, maar niet altijd zo eenvoudig te doen. Dus dank voor vandaag. Ook al heb ik niet persoonlijk met jullie gesproken An, kruidenthee67 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden