plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Misschien heb je wel last van een beetje trek in een sigaret, jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ik heb wel iets leuks te vertellen... Ik heb een koffie gedronken en een broodje warme worst gegeten bij de hema met vriendin, waarmee ik ook oud en nieuw zal vieren. Overigens best goed te doen om daar koffie te drinken. We liepen samen de hema uit en bij de ingang stond een stapel jip en janneke champagne flessen. Zei ze: hee dat kunnen we ook doen, jip en janneke champagne met oud en nieuw! Nou misschien zei ik. nancy en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ik ga natuurlijk niet zeggen: dat is een goed idee! IN de hema. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Misschien een soort angst of schaamte om als alcoholist ontmaskert te worden in publiek. Al die jaren alcoholist zijn en het proberen te verbergen voor de rest van de wereld. Dat is nog niet uit mijn systeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 dag voor dag, stap voor stap jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goeie vandaag Ik drink (niet nu) alcohol Ik slik (weer) pillen Heb pijn Dat neemt niet weg, dat alles wat ik hier schrijf niet gemeend of een leugen zou zijn Ik ben nog steeds ik en ondanks alles Probeer ik nog steeds zoveel mogelijk van het leven te genieten Wat me aardig lukt Vind ik zelf Ook als ik een "rotdag" heb En ik vind tevens dat ik geen verantwoording hoef af te leggen Aan niemand,behalve mijzelf Een fijne dag allen! Oprecht gegund Het lijkt mij duidelijk zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 En daarom schrijf ik hier Zoveel mogelijk positief Ik ken mezelf smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 excuus voor de liedjes moderator ik "doe" alleen de dagdraad Al die draden zijn (nu) te warrig voor mij Ik zal er rekening mee houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ja ze weet het wel, maar ik geloof nog niet dat ze weet in welke mate en duur. In ieder geval is ze hartstikke blij dat ik niet rook, blow en met adb ben. Wijfie, ik vind het ontzettend knap dat je al die tijd niets gedronken hebt! Sterkte mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 ik ga wat doen vanavond de lichtfestival-wandeling maken film tip voor een relaxte avond: the little prince http://www.imdb.com/title/tt1754656/ fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Hallo beste mensen, donker en somber weer vandaag, maar ja het is ook 18 december, niet zeuren dus en binnen de lampjes en de kaarsjes maar aandoen en het gezellig maken! Gisteren leek het wel voorjaar, ik heb nog buitengezeten, wat vitamientjes opdoen. Gezellige dag iedereen plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Even tussendoor fietsen.... Ik ben eigenlijk benieuwd of er veel mensen hier zijn die hun nickname hebben gewijzigd in de afgelopen 6 jaar. Sommigen heb ik ontdekt, anderen niet? Zo weet ik ook niet of ik kaboutertje heb gekend en dat is een raar idee. Mag best via pb. Fijne dag verders!!! Keep it cool and fresh Doe ik ook weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Is het weer wat rustiger geworden Sowhat? Raar hé dat dat ineens weer terug komt? Maar gelukkig geef je er niet aan toe. Het gaat weer voorbij. Nou ik ben terug van de H. Arts. Heb een ontsteking aan mijn slokdarm en heb daar een paar pilletjes voor gehad. Toch wel een opluchting dat het dat is en niet m'n hart. Dinsdag even hartfilmpje laten maken zodat dat ook weer gecontroleerd is en we gaan weer verder met de tocht naar de Noordpool. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Jee Sowhat heftig voor je. Maar ik kan me daar echt helemaal niets bij voorstellen. Hoe kan je nou je misselijkheid weg drinken?? Dan wordt je toch nog veel meer misselijk. Ik hoor dat wel vaker; Je kater weg drinken." Dan denk ik, hoe kan dat nou, als je al zo ziek bent. Als ik een kater had,moest ik de eerste 2 dagen gewoon niet aan drank denken. Ging ik alleen bij de gedachten al, spontaan over mijn nek. Wonderlijk, dat mensen zo verschillend kunnen reageren smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 1e dag op de dagdraad. Ik ben een nieuwe forummer Ik zou graag met jullie willen delen. Op naar een alcoholvrije kerst. plof en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Welkom op de dagdraad, ise! Ik heette eerder plofkip, smart. Ise79 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) Hmm, ik denk dat ik de jip en janneke champagne maar oversla. Ik denk een betere alcoholvrije champagne gevonden te hebben. Eentje die voor mij op een steenworp afstand in een winkel te koop is en waarbij ze de alcohol via vacuum verdamping en dus bij lage temperatuur hebben onttrokken. Want anders worden er meer aroma's ontrokken bij een normale alcoholverdamping bij een hogere temperatuur. Zoals bij de meeste alcoholvrije wijnen. Misschien ook iets voor yoga, voor de pasta vongele. Dit is de alcoholvrije beetje-bubbeltjeswijn: https://www.grapedistrict.nl/pasdutout.html 18 december 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Niet klikken op de link als je trek krijgt bij het zien van een fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Hee 4 op een rij, ik wens u een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Dat ziet er goed uit Plof. Heb je ook tips voor rood en wit-zonder-bubbels? Welkom Ise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Ik heb de vervanger gevonden in ice tea green zonder bubbels. Dat is nu mijn uitgaansdrankje:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Goeie avond Lekker middagje met mezelf gehad Alweer veelal buiten te voet Wat ik zei over verantwoordelijkheid Naar mezelf, of course En mijn naasten Die mij dierbaar zijn En de diertjes De planten Het hele Universum Want dat ben ik//Zijn wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ise79 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Buiten zijn is idd fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Dat ziet er goed uit Plof. Heb je ook tips voor rood en wit-zonder-bubbels? Welkom Ise! Druivensap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden