Gast Vlok Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Agnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Geen idee hoe het buiten is, zo te horen regent het een keertje niet , maar hoor het wel waaien... Binnen is het gezellig met de kertstlichtjes aan en de verwarming tikkie hoger. Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Lila nu echt ziek, vervelend, ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goedemorgen. Ik schuif aan voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Dagpact: Agnieta jowan Lila Meya typo 17 december 2015 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goedemorgen, Donker maar heerlijk zacht buiten, straks lekker stukje steppen! Gisterenavond eerste (kinder) kerstdiner gehad van de Souting en succesvol de Gluhwein afgeslagen!! Geen probleem, joehoe!!!! Vanavond diner twee van school met een heerlijk samenzijn voor de ouders uiteraard met Gluhwein (jeetje waarom moet dat toch??) Ik ga voor de chocomelk Dagpact:AgnietajowanLila Anna Allemaal een hele fijne droge dag gewenst! XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goedemorgen, Ja Anna, de feestdagen zijn een uitdaging om de sociale druk te weerstaan. Wees assertief in het afslaan en zeg dan meteen dat je liever chocomelk wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeie morgen mensen. Smart, gemberbolletjes haal je gewoon bij de supermarkt in een potje. Gemberbolletjes op siroop. Wijfie kan je niet iemand anders een briefje door de bus laten gooien bij J. z'n zoon? Dan hoef je er zelf niet naar toe. Of gewoon via de post? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 naast borrels ook nog de nodige verjaardagen, maar ja ben meer een thuisdrinker, dus dat gaat me makkelijk af om daar droog te blijven. Dagpact: AgnietajowanLila Anna leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeiemorgen frummers. Ben ik erg flauw als ik jullie vraag de oude dagdraadjes weer met rust te laten? Er circuleren nu 3 draadjes en wat begon als een leuk geintje is nu een mop met een lange baard geworden. smart en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeiemorgen frummers. Ben ik erg flauw als ik jullie vraag de oude dagdraadjes weer met rust te laten? Er circuleren nu 3 draadjes en wat begon als een leuk geintje is nu een mop met een lange baard geworden. Helemaal met je eens Jane. Dacht dat ik de enige was die het vervelend vind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Hier ook mee eens hoor. Erg vervelend als je moet zoeken wel draadje de juiste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 @LadyJane, Lila, Yvonne, Bolletje & A3 Ja hoor, ik wil oude dagdraadjes best met rust laten. Ik moest er elke keer om grinniken en had lol in het licht deregulerend effect zoals ik ook deregulerende posts van sommige frummers altijd waardeer. Het raakt voor mij aan adb thema's als stout zijn, ruimte innemen, creativiteit. Maar de lol die ik er aan heb weegt niet op tegen meerdere mensen die er last van hebben. Kortom ik zal me onthouden . @A3 'infantiel', 'als alcoholist er nuchter niet leuker op geworden'... au, komt binnen, doet ff pijn. Zal er niet wakker van liggen, maar dacht ik laat het je toch even weten. lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goede morgen, na vannacht niet geslapen te hebben om 8 uur toch in slaap gevallen en net wakker. Te laat voor ontbijt, word maar een brunch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Pfff, denk je alles op een rij te hebben qua kerstdiners en kerstgala's van de kids, bedenkt die pre puber van ons ineens dat ie toch op chique wil met "Bowtie" en "Bordeelsluipers" En vanmiddag ter afsluiting,trakteren op school met Pizza!!! Nou voorruit moeders springt wel weer op het fietsje!!! Ha, ha, ha, ach het houdt je lekker bezig!!! BTW ik vind Gluhwein wel lekker, de eigen gemaakte dan he, gelukkig schenkt het gros die kant en klaar meuk en is het niet moeilijk te weerstaan!! En nu raps op de fiets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Goeiesmiddags... Dat heeft Meya mooi onder woorden gebracht. Snap het wel... het grinniken. Komt nog bij dat ik ook nog es dacht dat het vrijdag was.. en extra in de war dus. Ik hoop dat het vandaag gaat lukken wijfie! Kalme dag wordt dit vandaag, zin in. Misschien es op de fiets stappen met dat mooie weer. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 jopie hoe ga je het na oktober doen weet e dat al?Lijkt nog ver weg, en toch, zo fijn als je vooruitzicht nu is zo fijn zou het ook zijn als je iets moois voor de tijd erna in het vooruitzicht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ik heb ook menig issue met mijn familie en ook met mijn kind. Ik ben daarin niet schuldvrij, ik heb mijn aandeel. Wat ik tot dusver geleerd heb is dat er voor mij nu maar één criterium geldt: alles in het teken van liefde. Ik probeer over wrok, ego, schuldvraag, boosheid en wat nog meer negatiefs heen te stappen en het te doen vanuit liefde. Een handleiding zou kunnen zijn: wat ge niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Ik ben me er ook van bewust dat je het in de ogen van een ander ook nooit goed kunt doen als die het vanuit een negatief standpunt blijft bekijken. "Die ander tevreden stellen." is voor mij dan ook geen goed beginsel. Mijn eigen geweten is een veel betere basis, maar dat kost wel even wat meer werk. Af te checken wat ik er nou werkelijk van vind kost me een hoop meditatie en bidden, maar dan heb ik ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 goedemiddag iedereen Ik denk dat J's besluit de beste keuze is. Ik heb zelf gebrouilleerde familiebanden al voor 20 jaar en geen contact hebben vind ik zelfs noodzakelijk om erger te voorkomen. Ik denk dat het ook belangrijk is om van te voren, nu J nog leeft en wilsbekwaam is, om alvast een executeur aan te wijzen voor na zijn overlijden. Dat voorkomt een hoop mogelijk gezeur achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Blijft heel moeilijk hé Wijfie. Zelf de keuze maken. Wat je ook besluit, de kans zit er altijd in dat je toch een boze reactie krijgt. Misschien kun je een briefje opstellen waarin J. zijn keuze kan ondertekenen. Als je moeilijkheden krijgt, kan je ze altijd dat briefje laten zien. Zo leg je toch een stukje verantwoording bij J. Ook al zou die keuze onder invloed van medicatie zijn. Misschien weegt het dan wat minder zwaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Het roept noga veel op he ikzelf zou ook mijn kinderen willen zien al had ik ze jaren niet gezien ik zou deze aarde niet willen verlaten zonder in het reine te komen met mezelf en mijn naasten. Andersom als ik kind was dan nog meer juist want dan bleef ik achter met schuldgevoelens denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ik vind bolletjes advies heel goed met dat briefje. Het is eigenlijk best simpel. Als J geen rouwkaart heeft gehad bij overlijden van zijn eigen broer, dan hoeven ze ook niet op de hoogte gebracht te worden in geval van ziekte van J. Ze kunnen een rouwkaart krijgen, dat is fatsoenlijk en netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Hoi goedenavond, ben er ook weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Ha An is er ook weer eens. Hoe is ie? An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden