plof Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 gelukkig maar dat ie zich niet verslikte met volle mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Dan had ie maar niet met volle mond moeten praten. Er zijn grenzen. jowan en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Klinkt niet goed als er een stuk van je tand of kies afbrokkelt. Dan komen er kosten er aan. Goed van je dat je gelijk laat verzekeren voor tandartskosten, wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Droog, slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 meld me droog af, welterusten. leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ik meld me ook droog af, weinig spannends te melden vandaag. Nu lekker onder de wol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Avond Wat voor de één een feessie is. kan voor de ander een martelgang zijn (ik refereer aan het stoppen met roken, Had mijn vader na al die jaren nog nooit zo opgelucht gezien. En geen enkele moeite. Zijn feestje dus, wat ie ook letterlijk zei, elke dag is een feestje) Maar goed Hier nog steeds niet van huppelen In de kop goed Wandelingen ook Merk dat de kou impact heeft op spieren en gewrichten U wilt niet weten hoe ik me kleed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ik geloof dat ik mijn "slechte jeugd" wel ooit eens als argument heb ingezet om duidelijk te maken waarom ik wel moést drinken. Dat was ook een uiting van zelfmedelijden. Ik ging het bijna nog zelf geloven ook. Natuurlijk, elke verslaafde die nog gebruikt zoekt een vergoelijking voor zijn gedrag. Maar dat heeft maar één doel: argumenten vinden om te blijven gebruiken. Sommigen noemen daarvoor een andere reden. ADHD en Autisme hoor ik in mijn omgeving vaak. Nu ik eenmaal in herstel ben en gestopt ben met gebruiken, zie ik in dat dat ik geen enkele reden heb (gehad) om ooit te gebruiken. In de kliniek was een psychologe die me diagnosticeerde met "Autisme". Dat was een zware dobber voor mij. Ik heb al helemaal niets met "stickers". Er zijn mensen die lijken ze te verzamelen: zoveel mogelijk diagnoses en de bijbehorende plakplaatjes. Later, bij de NA en de AA ben ik gaan zien dat gedrag met autistische kenmerken nagenoeg voor iedere verslaafde in gebruik gelden. Zeker voor mannen. Ik heb het rapport verscheurd en ik hoef er niets mee te doen. In ieder geval ga ik die diagnose nooit meer inzetten om situaties naar mijn hand te zetten. Ik denk dat het mij wel meevalt. En met die jeugd? Ik doe het ermee. Probeer te zien wat mijn aandeel was en is. probeer er mee om te gaan in positieve zin. Ontkennen heeft geen zin, blijven hangen ook niet. Mai, smart en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ik meld me droog en schoon af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Dat ADD verhaal is voor mij een tijd terug Het hielp toen wel mensen en mezelf laten zien Dat was toen goed Nu is het weer anders Ik ben 47, heb mijn maniertjes om met mij om te kunnen gaan Naar beste kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Sa ist mar krekt jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 vandaag alweer een droge dag...slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden