blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Mmm... ziet er heerlijk uit... Aanvalluh
Tatum Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ik meld me aan voor het arreslee-pact. De kerstvakantie en kerstdagen ben ik zonder problemen droog doorgekomen. Maar nu sta ik het oudjaar-buffet te maken en krijg ik het toch moeilijk. Meestal was ik al flink aan het pimpelen tijdens het koken. Ik houd het wel vol. Ik heb geen alcohol in huis en ga niet halen. Als ik het vandaag red, dan red ik het ook op andere moeilijke momenten. XXX
leila Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 ik kan nog niet zeggen of ik het haal vanavond, daarom ben ik een beetje stil en zit van een afstandje te kijken, jammie die oliebollen zien er echt lekker uit. pas op met dat ijspegeltje he bolletje.
Indigo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Kom er lekker bij zitten Tatum, ruimte genoeg hier! Och Hub, was een ongelukje, wéét je toch? Ben soms onhandig, maar verder toch echt ongevaarlijk Tatum reageerde hierop 1
Indigo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Hub, mijn welgemeende excuses voor het blauwe oog, en tuurlijk mag dat met oud en nieuw!
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Hé Taat wat goed van je meis, ff wachten ik zet je er zo bij hoor. Geen probleem. Tatum reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Bol MonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtaxTonyWimmeltWijfieRapskeHappinessPumpkinNancyAgnietaKoppie. :rose: LeilaVlokjeMieltjeWisseTomtomHubrosa45SkipElmaJoAnn73 An Moppie Taat.
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Leila, zit je er nog op? Zet m op. Trek kun je uitzitten. Ook op een dag als deze. MG, als je bridgen kan kun je ook klaverjassen, vind ik. Met Nancy er bij zoeken we dan nog een vierde man voor een nieuwjaars boompje...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Zo ff hier eten en dan ga ik de tafel dekken. De oliebollen zijn allemaal gebakken. Straks ff warm maken en smullen maar.
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Sorry Elma voor het gebruik van het woord man (m/v). Bij ons heet elke speler een man, ongeacht de sexe. Ik speel het liefst Rotterdams maar bij gebrek aan kater morgenochtend wil ik ook best het koppie er bij houden en 020's spelen.
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ja die mogen dadelijk de troep opruimen. Pegelmannetje wil graag ook mee doen. Is inmiddels goed ontdooid.
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Afspreken dat degene die morgen het eerst wakker is MG wekt om hem roem uit te leggen?
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 (...) Kunnen we gelijk die kerel met dat Goddelijk lichaam oppikken. (...) Die zit al vanaf het begin af aan op de slee hoor.
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Hoehahahaha maar heb jij dan zoveel conditie?
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Kijk eens even mensen wat een conditie heeft die Meya zeg. Waar blijven de anderen?
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ik kom hier dus maar even binnenvallen :-)Gevonden dus!
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ik sloot de kat net buiten...goed dat ik nog even in de tuin moest zijn. Ze miauwt zo stil dat ik haar vast niet had gehoord
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ben je vanavond helemaal alleen Truus of heb je ook man en kinderen?
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Vanavond ben ik alleen. Ik heb wel een dochter maar zij is bijna 18 dus is uit met vrienden.Ik was wel uitgenodigd bij vrienden maar had daar dit jaar niet zoveel zin in. Sommigen vinden dat gek maar ik ben soms graag op mezelf.Weet niet goed wat het geeft als het vuurwerk hier in de buurt afgaat. Maar al bij al is het maar nieuwjaar toch?
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ik denk dat mijn dochter er wel een beetje mee inzit. Ze vroeg me keer op keer of ik nu echt niet iets wou doen.
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ja natuurlijk zit je dochter er mee. Ze zal zich misschien toch wat schuldig voelen door jou vanavond alleen te laten.
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Denk het ook :-)Maar dat hoeft ze niet, denk dat ze dat ergens ook wel weet. We komen van verHet maakt wel dat ik soms terugdenk aan de tijd dat het echt slecht ging met me. Niet dat ze daar echt iets van zegt maar soms laat ze wel iets los als..'vroeger kookte je toch niet echt hé'Voel me daar best schuldig om.
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Ik vraag me soms af of ik er met haar over praten moet. Niet dat ik dat wil...ver van
Moppie Geplaatst 31 december 2015 Rapport Geplaatst 31 december 2015 Halootjes allemaal, op weg naar schoonfamilie met mijn goede voornemen. Het zijn zelf geen grote drinkers dus het gaat zeker lukken. En ik verheug me er nu al op om straks helemaal fris jullie allemaal een fantastisch 2016 toe te wensen. Enne, Bol, omdat jij het bent neem ik een lekkere appelflap van je, Ziet er heerlijk uit. Groetjes en fijne avond allemaal, Moppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden