huttula Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Vals fluiten ben ik een kei in Gaat helemaal goedkomen Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Ik dacht al, wat doet UsGerrit toch de hele tijd met dat busje zout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Kijk, hier kunnen ze dus bijvoorbeeld niet tegen, die ijsberen. Niet alleen ijsberen overigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Wil van schrik iedereen een kerstomhelsing geven. *kijkt om zich heen of hij Nanoeska ziet* Waar is Artax eigenlijk? Nou, laat ook maar allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 ja ik vind het nu ook lastiger, alles geweest van kerst en lekker vakantie een weekje na 4 dagen dienst, net snel maar even kerstboom opgeruimd, dan hebben we dat weer gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 leila, je bent goed bezig, 5 weken al!! Kom vaak schrijven, laat van je horen. Wil je even op mijn plekje, stevig in het midden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 En nu na al dat snelle gedoe Leila, even in alle rust weer genieten van het niet werken, en de warmte om je heen. Kan iemand morgenvroeg zorgen voor een lekker ontbijtje? Ik ben verhinderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 leila, je bent goed bezig, 5 weken al!! Kom vaak schrijven, laat van je horen. Wil je even op mijn plekje, stevig in het midden? ja graag monster, heb het even nodig. blijf wel hier tot 1 januari, wil nml. graag wel weer terug! dat wordt mijn eerste droge oudejaarsavond, pfff Monster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) lol, nanous is zo gek niet, die staat zeker met haar bontje aan onder de indruk te zijn. pfff koud he artax, niet naar beneden kijken nan! Hub we slepen ons er doorheen met oud en nieuw en geven elkaar schouderklopje 1 januari!! 29 december 2015 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Tis nu al 'Nanous' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 de snoes killerbody Artax! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 iemand in voor de nieuwjaarsduik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 mooie plek voor de nieuwejaarsmeeting dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Zo zeg waar staat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 op google :devil: Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ik zit nog op de slee, was Triggie vandaag. Straks AA en denk dat het dan wel beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 An, super dat je er nog bij zit. Kom je strak tegen me aan zitten? Je ruikt altijd zo lekker, en......... ow je bent ff naar de AA. Daarná dan. Artax maakt dan chocomelk. Dat jong kan er óók wel wat voor doen. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Zo... dan kan er niemand afdonderen. We plakken de boel gewoon vast aan de bankjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Thanx...racen maar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Broem brrrrrroemmmm 29 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 mooi Artax goeie camera heb jij zulke selfies heb ik nog nooit gezien. voor wijfie; een grote kop pindasoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Wow wat is Bol een goede matchmaker! Art en Nanoes gaan als een trein : ) Smeer mijn plekje maar in met superglue Gerrit. Vastbesloten om oud en nieuw droog door te rollen, en een beetje extra stevigheid is nooit weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst 29 december 2015 Ok daar gaat ie dan De lijmverwijderaar heb ik thuis al in de kast staan en neem ik direct na de jaarwisseling mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Geëmancipeerde vrouwen die de afwas niet meer doen. Zo vandaag gaan we spelletjes doen o.a. Verstoppertje . Tja en verder, nog twee dagen mensen en dan hebben we het gehaald hé? Nog ff doorzetten en dat kunnen we. We hebben het laten zien en bewezen dat het kan. We hebben het de kerst droog gehouden dus kunnen we het. Nu nog ff twee dagen en hebben het nieuwe jaar ook gehaald. Dan kunnen we ieder jaar terug kijken op een droge kerst en jaarwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 gisteren het Eurozakgeldspel gedaan voorlopig weer genoeg spelletjes voor mij Ik zorg wel voor de catering vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden