Happiness Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 @Monster, wat een bijzonder gesprek met jouw wederhelft. Klinkt mij als ernstige manipulatie in de oren ten bate van zijn eigen doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers, Ja ik zal het ontbijt klaar gaan maken voor iedereen dus diegene die al op zijn, hup terug naar bed jullie. Zo mensen ik kom er aan hé 27 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 ja ik kom ook al aan☻ gpeoemorgen frummers en lekker ontbijtje weer Bol en Sowhy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Goedemorgen. Monster, deze gesprekken heb ik ook gehad en zoooo gevaarlijk! EN.. Ben een paar keer in die kuil gedonderd. Zelfs nu weer heb ik mijn familie moeten uitleggen dat die ene niet kan. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 We gaan goedddddddd Dank voor het ontbijtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Sowhat...dan drinkt de ander niet "alleen" 27 december 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Artax, twee van de zuurdesembroden die ik gisteren gebakken heb zijn glutenvrij. Nanouska kan toetasten. Wie is Nanoeska? (Voor de oplettende foto kijkers: ja, ik heb een iglo met aanrecht gevonden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Nanouska is de virtuele dame die Artax hier opgepikt heeft via Bol, Meya. Relatie gaat voorspoedig dus! En Hub, moet je nou alles weer aan de grote klok hangen?? Denk om je andere oog hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Dit is Nanoeska. Die met die hoge hakken waardoor we tijdens onze bootreis, bijna zonken. Gelukkig hebben we het droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ah, die. Begrijp ik meteen waarom hij dat glutenvrij gedoe voor lief neemt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Mensen gaat het allemaal nog? Zijn we een beetje aan het uitbuiken van alles? ik hoop niet dat er frummels bij zijn die het echt heel erg moeilijk hebben gehad, dus een beetje fijn de kerstdagen zijn doorgekomen. Ik zal voor vanavond even wat lekker hapjes neer zetten. Dat hebben we wel verdiend. 27 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 (bewerkt) Wijfie supersterke kanjer kom maar even lekker tegen me aanhangen. 27 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Wat ben ik onder de indruk geraakt van deze slee. Het woord ´ondersteunen´ is hier een werkwoord. En het werkt. We hoeven het niet alleen te doen. Wat fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Goed zo Monster. ..ik heb last van m'n maag. Teveel door elkaar gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Monster An kotsbakjes staan onder het eerste bankje An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 de kerstdagen zijn bijzonder goed gegaan, heb ook goed om me heen gekeken hoe anderen het doen. de een echt teveel, de ander die daar changgie om is en aan de fris gaat daarom, de ander die er eentje neemt en daar een uur over doet, waardoor zijn vrouw zegt, goed jij rijdt dus, neem ik er nog eentje en het daar ook bij laat en veel, veel meer die niet drinken. dat was mij nooit zo opgevallen. en mijn vent die best doordrinkt, maar een prima stopknop heeft, ik kan van ze leren en dat doe ik nu ook. nog een weekje hier op de noordpool, of gaan we nog terug? leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Hier ook buikje lekker vol, nu weer nuchter naar bed. Morgen weer werken. Wijfie veel sterkte morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Nou meestal gaan we 1 januari terug richting nederland Leila. En weer Toppie Moppie Moppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 oef gelukkig, is hier best koud................. ook al is het heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 even kijken of er nog ijs over is☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goeie morgen iedereen. Vandaag een daggie rustig aan mensen. Een beetje keuvelen noemen ze dat geloof ik. als jullie ijsberen willen kijken, de verrekijkers liggen op tafel hoor. Verder kunnen jullie zelf ook gaan ijsberen. Wil trouwens 1 januari een lijst maken voor iedereen die het gehaald heeft. Kan je altijd terug kijken hoe knap het is geweest. En als je een keertje moeilijk zit, kan je ook terug kijken hoe sterk je bent geweest deze kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 De komende dagen zijn enigszins gevaarlijk voor mij. Dit wetende....... Ik trap nergens in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Mogge Ook fijn ff keuvelen. Maar ik ga ff de benen strekken. Hoop dat de ijsberen me met rust laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 En Wijfie heel veel sterkte. Dikke knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Als er ijsberen zijn, dan moet je heel vals fluiten Hut. Daar kunnen ze niet tegen. Zout op de staart zou ook moeten werken volgens de kenners, maar die grote beesten hebben maar een héél klein staartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden