Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Sorry Elma voor het gebruik van het woord man (m/v). Bij ons heet elke speler een man, ongeacht de sexe. Ik speel het liefst Rotterdams maar bij gebrek aan kater morgenochtend wil ik ook best het koppie er bij houden en 020's spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ja die mogen dadelijk de troep opruimen. Pegelmannetje wil graag ook mee doen. Is inmiddels goed ontdooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Afspreken dat degene die morgen het eerst wakker is MG wekt om hem roem uit te leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (...) Kunnen we gelijk die kerel met dat Goddelijk lichaam oppikken. (...) Die zit al vanaf het begin af aan op de slee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hoehahahaha maar heb jij dan zoveel conditie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Kijk eens even mensen wat een conditie heeft die Meya zeg. Waar blijven de anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Afspreken dat degene die morgen het eerst wakker is MG wekt om hem roem uit te leggen? Onbegonnen werk Meya. Ik ben afgehaakt toen er werd verteld dat de volgorde van de kaarten niet altijd hetzelfde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik kom hier dus maar even binnenvallen :-)Gevonden dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik sloot de kat net buiten...goed dat ik nog even in de tuin moest zijn. Ze miauwt zo stil dat ik haar vast niet had gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ben je vanavond helemaal alleen Truus of heb je ook man en kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Vanavond ben ik alleen. Ik heb wel een dochter maar zij is bijna 18 dus is uit met vrienden.Ik was wel uitgenodigd bij vrienden maar had daar dit jaar niet zoveel zin in. Sommigen vinden dat gek maar ik ben soms graag op mezelf.Weet niet goed wat het geeft als het vuurwerk hier in de buurt afgaat. Maar al bij al is het maar nieuwjaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik denk dat mijn dochter er wel een beetje mee inzit. Ze vroeg me keer op keer of ik nu echt niet iets wou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ja natuurlijk zit je dochter er mee. Ze zal zich misschien toch wat schuldig voelen door jou vanavond alleen te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Denk het ook :-)Maar dat hoeft ze niet, denk dat ze dat ergens ook wel weet. We komen van verHet maakt wel dat ik soms terugdenk aan de tijd dat het echt slecht ging met me. Niet dat ze daar echt iets van zegt maar soms laat ze wel iets los als..'vroeger kookte je toch niet echt hé'Voel me daar best schuldig om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik vraag me soms af of ik er met haar over praten moet. Niet dat ik dat wil...ver van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Halootjes allemaal, op weg naar schoonfamilie met mijn goede voornemen. Het zijn zelf geen grote drinkers dus het gaat zeker lukken. En ik verheug me er nu al op om straks helemaal fris jullie allemaal een fantastisch 2016 toe te wensen. Enne, Bol, omdat jij het bent neem ik een lekkere appelflap van je, Ziet er heerlijk uit. Groetjes en fijne avond allemaal, Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Tja Truus het is altijd moeilijk om met zulk soort dingen, het juiste moment te vinden om er over te praten. Ik weet niet of je allang droog bent of dat je nu wilt starten maar soms is het voor kinderen prettig om eerst een andere moeder te zien. Een moeder die niet meer dronken is en er voor haar kind(eren) is. Misschien komt het zover dat ze er zelf over begint, of dat je over een tijd eens vraagt welke moeder ze prettiger vind. Meestal krijg je het dan wel te horen. En ik kan me voorstellen ondanks ik geen kinderen heb, dat je je daar ontzettend schuldig over kan voelen. Je bent er toch, zeker als ze nog jong zijn, verantwoordelijk voor. Fijne avond Mopsie 31 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik neem nog een oliebol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik ga voor de appelflap. Oh ja ik leg er ook een paar zakken bratwurst chips neer...nieuwe winter smaak Moet ook niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Zo we kunnen beginnen mensen. 31 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Voor Loen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hou het droog Kanjers hou elkaar vast Vanaf morgen zullen jullie mijn naam ook weer regelmatig zien smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hé Ap. wat fijn dat je er weer bent kerel. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Klinkt als een goed voornemen Rintintin AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ap neem een oliebol kerel. Sowhat kan ik voor jou iets lekkers inschenken? Zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden