bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Moppie, ja hoor weer Toppie. Geweldig hier doe je me een plezier mee. Leuk hé Hut? Zou jij vanavond de tafel mooi willen dekken? Volgens mij ben jij daar heel goed in 31 december 2015 bewerkt door bolletje Happiness reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Bol, kun je nog wat hulp gebruiken bij het opwarmen van dat goddelijke lichaam? Indigo en Happiness reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Jazeker kan ik hulp gebruiken Blondie. Jij had toch een cursus massage gedaan? Nou ahum, als jij nou z'n schouders, nek en borst pakt, pak ik het ijspegeltje wel. Ben ik best een hele tijd mee bezig hoor. Lila kanjer van me. 31 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Haha Bolletje, mot niet gekker worden hier! Wens iedereen een fijne, droge jaarwisseling, ik kan geen kant op met die lijm van Gerrit, kan het aanraden! (behalve dat je af en toe even los geweekt moet worden voor een toiletbezoekje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 3e been massage? Bol toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Fijne jaarwisseling allen! Kom op, het gaat ons lukken, en zóóó fijn om morgen nuchter en al aan het nieuwe jaar te kunnen beginnen, niet eerst een kater wegwerken en de wallen onder je ogen en bedenken hoe je de dag weer door komen moet. Ook mijn man doet vanavond mee met een alcoholvrije champagne, hoe leuk is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Meya, ik kan klaverjassen..... Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Dames dames. Klaverjassen heb ik nooit begrepen. Bridge heb ik een paar jaar gespeeld en dat is een mooi spel. Ik had het er laatst over om weer te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Riep je me, MijnGerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Zo ik ben alvast begonnen met wat te bakken, krijg het vanavond best nog wel druk Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Indigo, het toilet is al een poosje bezet. Of misschien is Bol al begonnen met haar ontdooi-actie. Weet niet of Jopie al langs is geweest. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Zo ik ben alvast begonnen met wat te bakken, krijg het vanavond best nog wel druk Oh, vanavond pas, zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Lekkerrrrr Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Nou sa ik zet ze in de koelkast hoor dus als je trek hebt, val maar aan zou ik zeggen. Ik ben op zoek naar een handdoek voor het ontdooien van het ijspegeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Wow Sowhat ja daar kan een boeretrien niet tegenop. Dat ziet er lekker uit. Misschien wil Sugartje ook wel komen met Odie. Wordt ie lekker verwend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Mmm... ziet er heerlijk uit... Aanvalluh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik meld me aan voor het arreslee-pact. De kerstvakantie en kerstdagen ben ik zonder problemen droog doorgekomen. Maar nu sta ik het oudjaar-buffet te maken en krijg ik het toch moeilijk. Meestal was ik al flink aan het pimpelen tijdens het koken. Ik houd het wel vol. Ik heb geen alcohol in huis en ga niet halen. Als ik het vandaag red, dan red ik het ook op andere moeilijke momenten. XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 ik kan nog niet zeggen of ik het haal vanavond, daarom ben ik een beetje stil en zit van een afstandje te kijken, jammie die oliebollen zien er echt lekker uit. pas op met dat ijspegeltje he bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Kom er lekker bij zitten Tatum, ruimte genoeg hier! Och Hub, was een ongelukje, wéét je toch? Ben soms onhandig, maar verder toch echt ongevaarlijk Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hub, mijn welgemeende excuses voor het blauwe oog, en tuurlijk mag dat met oud en nieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hé Taat wat goed van je meis, ff wachten ik zet je er zo bij hoor. Geen probleem. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Bol MonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtaxTonyWimmeltWijfieRapskeHappinessPumpkinNancyAgnietaKoppie. :rose: LeilaVlokjeMieltjeWisseTomtomHubrosa45SkipElmaJoAnn73 An Moppie Taat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Leila, zit je er nog op? Zet m op. Trek kun je uitzitten. Ook op een dag als deze. MG, als je bridgen kan kun je ook klaverjassen, vind ik. Met Nancy er bij zoeken we dan nog een vierde man voor een nieuwjaars boompje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Zo ff hier eten en dan ga ik de tafel dekken. De oliebollen zijn allemaal gebakken. Straks ff warm maken en smullen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden