Spring naar bijdragen

Meebewegen?


Meya

Aanbevolen berichten

Goed bezig jullie!!

 

Ik fiets elke dag naar en van het werk. Ongeveer een half uurtje telkens.
Eigenlijk doe ik zo goed als alles met de fiets.

Ik heb een eerder wel een tijdje gelopen met Evy maar mijn knie kan het niet bolwerken als ik langer dan een half uur loop :-(
Yoga heb ik ook eens geprobeerd maar daar werd ik beetje moe van en moest er scheetjes van laten.

Iemand andere activiteiten in het hoofd die wel leuk kunnen zijn zonder dat het mijn knie teveel belast en die geen scheetjes inhouden (buiten zwemmen => don't like!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sporten, bewegen.

Ik zoyu willen dat ik daar al weer klaar voor was.

Vroeger hield ik van sporten; meerdere keren per week in de sportschool en hardlopen.

Nu is mijn energie als van iemand van 117.

Als ik mij weer wat fitter voel ga ik zeker weer aan de bak! Krijg je goede energie van en het maakt endorphine aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tomtom 118 km ........... is dat met de fiets? Dat kan, maar raakte je niet onderkoeld 's ochtends?

Met de juiste thermokleding, helmmuts, overschoenen is dat uitstekend te doen. De terugweg vind ik vaak moeilijker, met name de laatste 10 km :-) Maar als het makkelijk was, zou het ook geen uitdaging zijn en ik heb nu ik niet meer drink toch een uitlaatklep, in positieve zin, nodig omdat ik voor mijn werk voornamelijk zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind 118 km fietsen, tsja, hoe zal ik me uitdrukken... Net zoiets als 12.000 stappen, of 100 kg squaten... Ja. Dat is het. Ik vind het iets om naar te kijken. Op tv. Met chips en citroenwater. Dat vind ik het.

Wel heb ik mijn serie oefeningen weer gedaan.

Jij al met kleine beetjes begonnen Jannigje? Volgens mij is dat een van de trucs: met kleine stapjes beginnen, zo kom je op gang.

Met sporten geldt eigenlijk 'de eerste juist wel'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bench press in 3 variaties flies ook voor borst. 2 oefeningen voor triceps en daarna buik. Benen en rug al gedaan deze week en schouders sla ik ff over.

Ambitie is nog een keer hardlopen deze week. De eerste keer weer sinds te lang.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...