Jannigje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Jij al met kleine beetjes begonnen Jannigje? Volgens mij is dat een van de trucs: met kleine stapjes beginnen, zo kom je op gang. Met sporten geldt eigenlijk 'de eerste juist wel'. Ja Meya, ik ben zaterdag weer begonnen : spinnen, buikspieren (wat daar nog van over was) en daarna nog half uur krachttraining. Gisteren heb ik een uur gewandeld en vandaag weer een uur gefietst. Dus ja, ik ben er blij mee, mijn lijf heeft het nodig. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Ik lees nu dat je het had over met kleine "kleine beetjes" beginnen. ZA was bepaald niet met kleine beetjes, maar het ging wel goed. Zondag daarentegen......... Geeft niet, dat gaat weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Gisteren de 8 km lopen gehaald, werken incluis dus wat buk- en tilwerk. Daags ervoor gezwommen maar dat mocht geen naam hebben. We doen ons best he Jan? Vandaag wat scharrelen in huis; wat moet dat moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 Ja Smart, we doen ons best! 8 km is een flink stuk, goed gedaan. gisteren heb ik weer ruim een uur gefietst Vandaag weer spinnen en circuittraining. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Vandaag weer de 118 gedaan maar was niet verstandig want nat..laat de echte lente maar beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Bikkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Na maanden van niks doen (lichte depressie en schildklier op hol) wil ik me hier aansluiten.. soort pact omdat ik anders niet op gang kom. Dus vandaag wil ik naar pilates. Ik meld me 'gesport' af daarna erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Succes JoAnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Ik volg sinds mijn operatie een beweegprogramma. Kan met beweging ❤hartjes scoren. 3 keer in de week conditie en krachttraining leveren me veel hartjes op. Dus mijn sportas nog de pakken om hartjes te scoren. Een dag zonder❤ziet er leeg uit. Dat voelt ook weer niet goed. Hartjes houden me wel bezig smart en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 (bewerkt) Vandaag laatste keer trainen in de sportschool. Vanaf Maandag een week wandelvakantie en wandeldagen van zo 4-8 uur in Madeira met iets van 22 graden en veel zon en bloemen. Succes JoAnn met je nieuwe voornemen. 9 april 2016 bewerkt door erik smart, lady jane en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Mooi vooruitzicht Erik, Madeira schijnt een prachtig eiland te zijn. Graag een reisverslag bij thuiskomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Wie weet maak ik van mijn wie is wie wel een reisverslag. Heb toch WiFi in de hotels. Net klaar met sporten. Eigenlijk maar de helft. Wilde rug en borst op 1 dag maar ben leeg na rugtraining. Dan maar ff trainen voor meditatie les waar ik toch heen ga. Trouwens net op de weegschaal 86.9 waar ik 91.8 was zo in Februari. Ben 1.75 maar wel redelijk gespierde bouw. Bmi zegt niet alles...85.5 na Madeira zou mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Jij sport echt veel Janigje. Spinning en Circuit training wordt er moe van als ik aan zoveel cardiotraining denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 155 hartjes gescoord❤love it smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Fijne vakantie Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Erik, de circuittraining is een combinatie van cardio en kracht, eigenlijk het meeste kracht. Anders zou ik het niet volhouden vrees ik, maar deze combi vind ik lekker, vooral achteraf, als ik onder de douche sta, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Yes I did it! En ik ben dood maar ik heb t wel gedaan! Klinkt goed die vakantie Erik! Huttula hartjes gescoord, goed hee Jannigje respect! Ik bouw t maar even wat langzamer op erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Elke beweging is beweging..goed bezig JoAnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ach Gipsy huilen kan en mag altijd Het lijf zit best mooi in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 140❤gescoord genoeg voor een rustige zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 8 km gelopen, lekker. Morgen weer! Ik moet mezelf maar een hartje geven dan..... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst 12 april 2016 405 ❤ gescoort Kracht en conditie vanavond Fysiek werk wordt ook beloond...dus extra extra lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Gipsy..hartjes zijn net als punten scoren. Is een verdienste die je krijgt met beweging. Na 1 jaar na operatie word er bekeken hoe ik het doe met bewegen. Dus een stimulatie om gewoontes te veranderen. Het werkt wel bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Ik heb vroege dienst Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Gipsy, ik huil ook vaak tijdens of na yoga dus misschien komen er dan dingen los.. Zondag bodybalance en dinsdag poweryoga, we gaan weer een onmatige periode in zie ik. Maar hee, het begin is er. Vandaag alleen een rondje lopen en half uurtje fietsen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden