Meya Geplaatst 23 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Meebewegen woensdag: Meya: legpress 43kg, sprongsquads, spronglunges, buikspieren (alles 3x10) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ha, ik zie dat zo voor me: een plofkip aan het touwtje springen! Ik ga straks alleen een uur naar yoga. Verder een nogal zittende dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Yoga telt mee (maar natuurlijk wel pas als je het gedaan hebt. Het alleen maar van plan zijn is niet voldoende, bromde hij ervaringsdeskundig ) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Gedaan! zei zij gedwee... Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 118 km woonwerk fiets verkeer vandaag (de lange variant).. morgen weer de kortere versie, die is slechts 2x 19km. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Vandaag 4,5 km gewandeld door het bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 3,5 km op het werk, vele lange gangen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Donderdag en gisteren een uur gewandeld. Wel het boksen afgezegd, te druk en nog steeds niet helemaal fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Goed bezig jullie!! Ik fiets elke dag naar en van het werk. Ongeveer een half uurtje telkens.Eigenlijk doe ik zo goed als alles met de fiets.Ik heb een eerder wel een tijdje gelopen met Evy maar mijn knie kan het niet bolwerken als ik langer dan een half uur loop :-(Yoga heb ik ook eens geprobeerd maar daar werd ik beetje moe van en moest er scheetjes van laten.Iemand andere activiteiten in het hoofd die wel leuk kunnen zijn zonder dat het mijn knie teveel belast en die geen scheetjes inhouden (buiten zwemmen => don't like!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Dan binnen zwemmen fleurtje? Die bubbels in het water zie je toch niks van? Fietsen: supergoed! Ik heb net een nieuwe fiets, maar fietsen ho maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Sporten, bewegen. Ik zoyu willen dat ik daar al weer klaar voor was. Vroeger hield ik van sporten; meerdere keren per week in de sportschool en hardlopen. Nu is mijn energie als van iemand van 117. Als ik mij weer wat fitter voel ga ik zeker weer aan de bak! Krijg je goede energie van en het maakt endorphine aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Tomtom 118 km ........... is dat met de fiets? Dat kan, maar raakte je niet onderkoeld 's ochtends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 1e paasdag: 8,5 km gelopen. Twee x nat geworden door een korte vlagerige regen bui Morgen hoop ik weer aan de wandel. Da's best veel wijfie! Bijna 10.000 (ik zat op 12000) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 3x10: legpress 50kg, sprongsquads, spronglunges, buikspier Kijken of er vanmiddag of vanavond nog een wandelingetje in zit. Lekker stimulerend draadje. Thx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Tsjonge, ik moet hier maar mee gaan lezen. Normaal gesproken sport ik 3 x per week en fiets ik veel, maar ik ben bijvoorbeeld vanaf woensdag maar 1x de deur uit geweest om naar koor te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Gister 2 uur gewandeld..mooi weer voor Savonds gezwommen, 35 minuten baantjes trekken. Straks nog sportschool krachttraining. Ook mooi weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Niet om treuren Jannigje, gedane zaken. Maar pak de fiets en rij zometeen 10 minuten. Ook kleine beetjes helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 Tomtom 118 km ........... is dat met de fiets? Dat kan, maar raakte je niet onderkoeld 's ochtends? Met de juiste thermokleding, helmmuts, overschoenen is dat uitstekend te doen. De terugweg vind ik vaak moeilijker, met name de laatste 10 km :-) Maar als het makkelijk was, zou het ook geen uitdaging zijn en ik heb nu ik niet meer drink toch een uitlaatklep, in positieve zin, nodig omdat ik voor mijn werk voornamelijk zit... Monster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Ik vind 118 km fietsen, tsja, hoe zal ik me uitdrukken... Net zoiets als 12.000 stappen, of 100 kg squaten... Ja. Dat is het. Ik vind het iets om naar te kijken. Op tv. Met chips en citroenwater. Dat vind ik het. Wel heb ik mijn serie oefeningen weer gedaan. Jij al met kleine beetjes begonnen Jannigje? Volgens mij is dat een van de trucs: met kleine stapjes beginnen, zo kom je op gang. Met sporten geldt eigenlijk 'de eerste juist wel'. tomtom2, Monster en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Vandaag rustdag. Nou ja rustdag...gewerkt en vanavond yoga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Hier ook weer yoga straks.......... ik noem dat geen rustdag Hut!! Rekken en strekken... pff en lang ook nog... Of doe jij een ontspannen soort yoga? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Smart ook ontspannen yoga is hard werken..voor een rusteloos persoon smart en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 Gister weer de 118 gedaan: heerlijk, zeker op de terugweg. laatste uur gas terug genomen, om me heen gekeken, me zelfs laten inhalen door een fietser zonder er achter aan te spurten :-) Zou ik het dan toch nog leren op mijn 'oude' dag? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 Ja Thomas ook jij kunt nog Mindful leren leven op je oude dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) Vandaag bench press in 3 variaties flies ook voor borst. 2 oefeningen voor triceps en daarna buik. Benen en rug al gedaan deze week en schouders sla ik ff over. Ambitie is nog een keer hardlopen deze week. De eerste keer weer sinds te lang. 1 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden