Spring naar bijdragen

Zondag 22 november 2015


plof

Aanbevolen berichten

Van mij zijn er maar 2 vriendinnen die weten van mijn verslaving. Tegen de familie en de rest van de vrienden zeg ik gewoon dat ik niet mag drinken omdat ik medicatie neem. Ik doe wat voor mij het beste is want velen verstaan niet dat wij het niet kunnen houden bij 1 glas. De mensen die het kunnen houden bij 1 of 2 glazen staan er totaal niet bij stil dat dat voor iemand wel een probleem kan zijn.

Dus dan maar soms een leugentje voor bestwil  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik dan weer eens hier want er is iets nieuws, voor mij dan.  oor het eerst in mijn leven werk ik op een l;aptop. 1 van mijn zonen had al eens gezegd dat hij een laptoppie voor me had. Heb ik eigenlijk niet nodig, maar dacht dat het met het oog op het forom wel handig kon zijn.

Waren ze er ineens vanmiddag. Ik was nog maar net opgestaan en thee gezet (dit komt omdat ik nog erg veelslaap nodig heb vanwege een heftige bronchitis).

Hij had zijn hele langen vrouw bij zzich en zijn reuzegrote hond van een half jaar en een tel.set en dit laptoppie.Zonder enige uitleg gingen ze 2 theepotten later weer naar huis.

Nieuwsgierig als ikben, toch maar even om hulp gebeld en met wat prutsen zit ik hier dan  "live" .

Ik heb nu al pijn in rug en nek en dat zonder muis werken is ongelooflijk moeilijk. Verder heb ik natuurlijk hulp nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen deed hij niet meer wat ik wilde. Nou ja, wilde het even melden, geloof dat hij traag is.

maak v.d. gelegenheid gebruik te melden dat ik 2 1/2 week niet gerookt en gedronken heb. Niet zo moeilijjk als je ziek bent, maar zoals op het rookdraadje te lezen is, ben ik wat roken betreft echt genezen.

Mijjn zoon heeft en sigaarrtje gerookt en schoondochter een sigaret, na toestemming gevgraagd te hebben en ik had helemaal niet de neiging om er 1 te bietsen.

Was ineens alles weg, hele verbinding, dus ik stop maar, begin hoofdpijn te krijgen.

Nog even een roos geven aan Blondie voor vandaag niet roken.

Later ga ik nog wel even naarr boven naar mijn pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane heb van de week nog aan je gedacht.

Mijn kleinzoon had kaartjes gewonnen voor de première van Harrie Babba in de schouwburg in Gouda.

Zijn we eerst wezen eten bij Tof.

Toen we daar zaten dacht ik: Gossie, misschien kom ik Jane wel tegen...

Dat was dus niet zo maar de gedachte bleef me bij.

Lieve groetjes hier aan iedereen en vooral aan alle oude bekenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer op een podium mogen staan om een schrijfsel voor te lezen.

Hartslag en temperatuur in alle stadia ervaren, van storm en hitte naar koele luwte.

Maar ik heb het gedaan en het was het waard.

Verder een leuk dagje uit van gemaakt.

Ben nu op. Straks lekker onder het winterdekbed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal. Ik meld me droog af: het eerste weekend sinds tijden dat ik kan zeggen dat ik geen alcohol op heb.

Het zal er misschien bij horen maar was vandaag moe en prikkelbaar, ondanks de sportieve en frisse start. Nu snel slapen hoop ik.

Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan ErikB!

goed rusten hoort er ook bij: je bespaart zoveel tijd door niet te drinken dat je gerust af en toe even helemaal niks kan doen en uitrusten..

Ik meld me droog af, was een uitstekend weekend uiteindelijk na die rampzalige vrijdag. Nu naar bed..

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.

Rustige dag gehad, gepoetst en opgeruimd totdat 'dinnetje na het winkelen koffie kwam doen.

Ik had *toevallig*  net appeltaart gebakken en op mijn vraag of ze bleven eten werd ook ingegaan.

Gevulde pasta, gebakken vis en sperzieboontjes, toetje na.

Zo ontzettend gezellig dat ik vol ongeloof terugkijk op mijn gevoel van diepe eenzaamheid een dikke drie jaar geleden. Wat een ongelooflijk groot contrast.

En dan zeg ik dat mijn nieuwe leven 80.000 keer beter is; wat zeg ik: 180.000 keer!

Dankbaar mijn kooi in zo meteen, morgen nog wat afwas, doe ik met plezier!

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlok, een of twee glaasjes daar deed ik het ook niet voor. Inderdaad vaak doorgaan totdat het licht uitging.

Een vingerhoed is teveel, een emmer te weinig.

Veel mensen snappen dat niet, maar regelmatig willen ze het ook niet snappen, is mijn ervaring. Dat zou teveel over henzelf zeggen namelijk.

Als je niet begrepen word, dan is dat natuurlijk geen reden om te drinken. Ik begrijp je helemaal en ik vermoed nog wel meer mensen hier op het forum.

Mij helpt dat ontzettend overigens.

Ik zal duimen voor je morgen, dat er iets van een eenvoudige verbetering voor je is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...