Spring naar bijdragen

Woensdag 11 november 2015


Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Even vloeken hoor Potverdedepotver. Ben ik al de hele ochtend aan het proberen om dig. foto´s te maken van mijn sieraden maar het lukt me niet om m´n hand zo stil mogelijk te houden. Op de foto´s zie je dat ik beweeg. En denk je nou dat ik er achter kom, hoe ik dat ding moet instellen? Nee dus :angry:  :angry:  :wacko:  :blink:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Meya..niet echt oude hobby's behalve sport. Maar ik zou vandaag best wat tijd kunnen besteden aan mijn opleiding. Ook genoeg achterstalligheid in en om huis. Door drank en depressie of omgekeerd lang geen energie voor dingen gehad. Wel mijn stage, vrijwilligerswerk en de dagelijkse schoonmaak, koken, de was etc. maar er zijn genoeg dingen blijven liggen. Ik merk dat ik daar nu nog geen puf voor heb, maar ja, pas 2 droge dagen achter de rug, dus de lat misschien nog niet direct te hoog leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb besloten toch maar weer een poging te doen tot het zoeken met hulp.

Niet zozeer mijn drank problemen.

Maar het feit dat ik er door heen zit,werk kwijt,uwv en man waar het nog altijd niet zo best mee gaat worden mij teveel

Ik heb constant nergens zin in, heb dagen dat ik alleen maar kan huilen en oh zo moe.

Dit Is niet goed en zo ken ik mijzelf niet.

Ik was maandag bij een bruiloft en het enigste wat ik kon denken was ik wil naar bed.als dat zo door gaat Is mijn man niet de enigste die depressief Is

bewerkt door finniks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vloeken hoor Potverdedepotver. Ben ik al de hele ochtend aan het proberen om dig. foto´s te maken van mijn sieraden maar het lukt me niet om m´n hand zo stil mogelijk te houden. Op de foto´s zie je dat ik beweeg. En denk je nou dat ik er achter kom, hoe ik dat ding moet instellen? Nee dus :angry::angry::wacko::blink:

Bolletje heb je geen statief waar je je camera op kam zetten en dan de timer aan. Zo deed ik het ook altijd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een hele goede middag saam

.

Voldaan ochtendje werk achter de rug.

Nu maar eens aan mijn was en strijk beginnen.

Als het goed is wordt rond 15.00  Verslaafd, herhaald op RTL 4

Kan ik toch nog even kijken, want moest gisteren halverwege de uitzending weg, omdat ik moest werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat let je om iedere dag een uurtje of wat te gaan slapen Finiks? Ja depressies en moeheid gaan wel samen maar je kan ook een flinke dip krijgen als je veel en lang moe bent.

 

Heb ik watte?????? ik heb een dig. cameraaaatje dat hele mooie foto´s maakt alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Zit daar altijd mee te klooien hoor. Weet alleen niet hoe ik het moet instellen waardoor dat niet meer gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@finniks: Goede beslissing om hulp te zoeken. Je hebt nogal veel op je bordje zo te lezen.

 

Zojuist terug uit de supermarkt. Ik dacht: ik ga maar vroeg voordat de trek te groot is. Eerste bezoekje sinds stoppen en het is gelukt om geen drank in mijn mandje te gooien. 

 

Nu weer bezig en fast forward naar sluitingstijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat let je om iedere dag een uurtje of wat te gaan slapen Finiks? Ja depressies en moeheid gaan wel samen maar je kan ook een flinke dip krijgen als je veel en lang moe bent.

Heb ik watte?????? ik heb een dig. cameraaaatje dat hele mooie foto´s maakt alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Zit daar altijd mee te klooien hoor. Weet alleen niet hoe ik het moet instellen waardoor dat niet meer gebeurd.

Misschien maar eens de gebruiksaanwijzing erbij pakken en uhm een statief Is soort van pootjes voor je camera maar als je iets anders hebt waar je het op kan zettem dat het stabiel staat dan Is dat ook goed.

Ik heb zelf ook altijd van die trillende handjes ( al voor het drinken) en ja een stabiele ondergrond helpt altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 een statief Is soort van pootjes voor je camera maar als je iets anders hebt waar je het op kan zettem dat het stabiel staat dan Is dat ook goed.

Ach lieverd dat wist ik wel maar omdat ik zo´n kneusje ben op dit gebied wilde ik dat nog eens benadrukken.

Maar nee dat heb ik niet. Je schijnt het toestelletje op een of andere manier zo af te kunnen stellen dat ie minder gevoelig wordt voor bewegingen en de foto´s duidelijk worden ook al beweeg je wel.

in de gebruiksaanwijzing staat ook niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietjefietje, hoe meer aandacht je aan trek geeft, hoe onbedwingbaarder hij wordt.

De zinnen verzetten!! Hoe dan ook.. zie tips hierboven.

Het loopt tegen etenstijd. Leef je uit in je kookkunsten.

Hier spitskool met gyrosreepjes roerbakken. Met gebakken aardappelschijfjes.

Vanavond meeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trek.....heb ik ook. Probeer het te negeren. Nog een beetje te vroeg om te gaan eten. 17u is zo'n beetje het uiterste tijdstip waarop ik begon met drinken. Gek mechanisme..dat lichaam en brein: gewoon geprogrammeerd, geconditioneerd. Nou ja: negeren, uitzitten. Er moet nog wat uit de supermarkt komen, maar ik stuur mijn zoon. Lijkt me beter voor nu... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ik denk dat je in zo'n dip zit waar ik je voor waarschuwde een tijdje geleden

 

Fijn om je vorderingen te lezen Ietje :rose:

 

Ik heb zelf een 5 maanden en 8 maanden dip gehad wat bij meerderen voorkomt.

Zomaar inneens trek, uit het niets.

 

Onthoud hem wel, want als je het ook tegenkomt: ook dat gaat weer weg door uitzitten of hoe je dat ook weer noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trek is nu wel weg. Zoon met vriend naar supermarkt geweest, komen ze terug met bokbiertjes voor zichzelf. Had ik even niet aan gedacht en ik heb het stoppen nog niet breed uitgedragen zeg maar. Jij ook een? Vroeg vriend...gewoon 'nee' gezegd...nu maar een tomatensap...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bokbier? Daar zou ik zelfs in mijn grootste drankperiode nee tegen zeggen

Weer een lange dag geweest. Ik heb weinig last van trek maar ik beloon mezelf wel. Omdat ik niet drink, 1x in de week een heerlijk patatje oorlog (zoals net). Of een paar nieuwe boeken. Of eerder naar huis omdat ik supergeconcentreerd en nuchter gewerkt heb, etc, etc.

Nu even douchen na het fietsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...