Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 november 2015


Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

 

Ik heb het gisteren weer droog uitgezeten. Hoorde vanmorgen dat het appartement van mijn zoon en schoondochter per 1 december vrij komt en ik er dus in kan pffff werk aan de winkel dus. Heb er zin in. Ondanks het feit dat ik een hekel heb aan alleen zijn, kan ik nu toch ook een gezonde spanning voelen om weer naar mijn vertrouwde omgeving terug te gaan. Heb er zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een wijntje op om de pijn te verdoven.

er is geen mens die naar me vraagt.

zelfs mijn dochter niet.

het ga jullie goed!

 Ik word hier toch wel, nou laten we zeggen flink geïrriteerd over Hannah. Van de week heb ik een paar keer gevraagd hoe het met je was. Daar heb ik geen reactie op gekregen, gisteren of eergisteren heb ik het ook weer gevraagd maar weer geen reactie. Ik blijf niet aan de gang hé? Kijk als je vragen krijgt en je geeft geen antwoord dan houd het gauw op bij mij. Schuif niet de schuld in andermans schoenen, maar kijk eerst eens of en hoe je zelf reageert.

Kijk dat jij drinkt en het hier verteld moet je zelf weten, ook al vind ik het niet de juiste weg, ook omdat je al lang hier bent , maar wees eens reëel, je krijgt bijna altijd wel een reactie als je om aandacht vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God weet Aggie, kunnen ze hem bij zo'n christelijke vereniging ook meer kracht geven. Ik heb vaker gehoord dat mensen in een gebed iemand erg goed kunnen helpen. Ik hoop het voor je. Ik geloof dat er echt meer bestaat dan alleen maar datgene wat wij in rl. zien.

 

Rapske heb je vandaag weer gewerkt? :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Hannah je kan toch niet van ons verwachten dat we altijd voor de pc zitten omdat, als jij een berichtje neer zet, we gelijk maar moeten antwoorden? Het is geen betaald werk? 

Ik heb het wel vaker mee gemaakt hier dat als er niet gauw genoeg geantwoord wordt, jij boos bent. Dat kan je toch niet maken?

We zijn daar toch vrij in. Nu komt het bij mij erg dwingend over. En dat voelt niet prettig.

En als er op het moment net iemand anders ook aandacht nodig heeft dan moet je gewoon even wachten. Er wordt echt wel gereageerd op je.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was gebaseerd op mijn gevoel dat ik kreeg bij het lezen van jouw berichtje. Ik had het gevoel dat je boos was. Nogmaals sorry.

 

Ik blijf wel nuchter hoor Tom. En jij ook hé. Je doet het goed. Chapeau. :rose:  :rose:  :rose:

 

Ben heel benieuwd hoe het met de tatoo van Gipsy is gegaan. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest onverwacht een trein eerder nemen,

maar als ik terug lees dan zie ik wat er gebeurde zo:

Bol ik las Hannah als contact zoekende en dat ze bedoelde niemand van thuis

die wat aan haar vroeg hoe het gaat.

En jij dacht misschien dat ze ons/jou iets verweet (en dus boos was?)

Ik heb gisteren ook een antwoord gelezen hoor.

Misschien lees jij niet alles Bol?

Af en toe zijn hier misverstanden die echt niet nodig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...