hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Haha, leuk, ook dezelfde functie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Vandaag een pittige dag gehad bij de uitvaart van een zeer dierbare. Was vroeg in de ochtend en ver van mijn woonplaats dus er gisteren al heen. Nu thuis. Was heel goed allemaal. Wel echt heel raar om nu niet ff een stevige borrel te kunnen drinken. Maar ik neem ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Gecondoleerd Meya, daar is weer zo'n moment waarop je anders wel zou drinken. Het is bij mij nu een soort eb en vloed. de ene minuut trek de volgende over. Nu komt tot mijn verrassing mijn vriend weer thuis....heimwee. Lief toch . welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Niet dezelfde functie (meer). Ik ben ook veel maatschappelijk betrokken en recentelijk een grootschalige kleding actie opgezet. Mooi dankbaar werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Gecondoleerd meya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Heb het filmpje bekeken Vind het eenzijdig belicht Of ik drink,of niet Ik kan nog steeds enorm genieten ook Van muziek, een wandeling,een blik,een woord Zelfs als ik huil "Wat heb ik gedaan" Weet ik nog Ik weet Doe je dingen laat je niets "aanpraten" Ervaar 4 november 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 En ook heb heb ik alles,niet drinkend mogen ervaren Ik voel me nog steeds een dankbaar mens Niet voor niets een (pinkster) zondagskind Ik doe ook maar wat Wat op mijn pad komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Dealniettemin Mooie mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Haha, leuk, ook dezelfde functie?Ik ook niet dezelfde functie. Ik werk wel met ze samen.Sterkte Meya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 4 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Sterkte Meya. Ik ben vrijdag aan de beurt. Het is vlakbij in de kerk maar daar word ik eigenlijk niet blij van. Ik ben nu al gedeprimeerd bij de gedachte van die drie kleine koters in de kerk die hun pa vaarwel zeggen. Bah.Het zit allemaal zo in mijn hoofd dat ik in ieder geval vandaag totaal geen trek had, integendeel. Ik wil harder werken aan mijn eigen herstel. Ik ga ook denken aan jou, geen borrel, onder geen beding!Sorry voor de negatieve berichten van de afgelopen dagen maar het is even niet anders en het is zoals ik me voel: (woord verwijderd door moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Mooi Jopie Het isnog steeds een stukje wat ik uit het verleden herken Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 En waar ik nog steeds naar teug wil En Moet One way or another Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Eens was ik hier zo Maar ik ben ik, en hoe het ook went of keert I am There Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Gepakt en gezakt, bijna dan. Morgen op mijn gemak op reis. Ik zie wel of ik Internetverbinding ter beschikking heb. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 goeie reis jowan en wellicht tot laters. slaapwel jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Dank voor alle bemoedigende woorden. Tomtom geen sorry zeggen, ik vind het fijn dat je schrijft zoals het is. jowan goede reis, als je geen internet hebt ga ik je missen op het dagpact. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden