Gast Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Soms heeft iemand een hekel aan jou. Dat mag. Vind het alleen niet zo tof dat deze soldaatjes maakt. Zeggen zij kwetbare dingen en krijgen een ban, maar de aanstichter niet. Degene die werkelijk een hekel aan mij heeft, heb ik ook geen respect meer voor. Degene die voor het karretje gespannen zijn maak ik me zorgen over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Is denk ik wel aan een 4de Nieuwe Nick toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Wijfie, Fijn, dat de trek weer wat gezakt is Je hebt weleens van die dagen he... Spud, Je spreekt een beetje in raadselen voor mij. Rosa, Ben ook benieuwd hoe het met je gaat, Trek je het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Maar goed, Stap zo maar weer eens op de fiets, Even bij ex een bakkie doen, en eten (Kan nog steeds niet echt los van hem komen geloof ik he ) Maar ja, late dienst nog om 21.00 vanavond, en het adres is bij hem vandaan dichter bij, dan bij mij vandaan En af en toe met z'n tweeen eten is ook wel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Net bij de huisarts geweest, moet volgende week foto's laten maken van mijn bekken. Gek he Rapilos, die exen. Ik kwam hem net weer tegen met zijn nieuwe vrouw innig omarmd. Ik krijg daar toch wel hele vervelende neigingen van rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Rapilos, maak je niet druk. Je leest helemaal niet verkeerd. Dubbelzinnig zal ik altijd blijven, om bugs te bestrijden. Ik heb niet zoveel respect voor sommige, vooral het bewerken van mensen en ze woorden in hun mond leggen. Pfff veel beter dan ik in het woord maar moet maar zien hoelang ze het als aanwezigheid volhoudt. Is toch wel een mens die niet zo kan vechten, liever wil dat het naar zin loopt. En zo, dan is het oké, meepraten ook. Maar als je een andere mening deelt , stuurt ze haar antie leger erop af. Want zij is mis onschuldig. Fijn jou slaafjes, maar daar he b ik nog respect. Verder vind ik je laag bij de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik ben slecht, maar mensen die heel veel feedback nodig hebben zijn slechter dan ik. En daarmee s het klaar, 20 procent is gewoon de ander niks gunnen. En ik slecht, denk dat ik best wat invloedt heb, omdat mensen mij liever willen beledigen dan dat ze vrienden met me worden. Als je me ech uitkotste Heel raar, ben nu de vriendin van de f!lmmakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) Nou snap ik er ook helemaal geen sproet meer van Sproetje, echt niet. Maar goed zolang ik die persoon niet ben, vind ik het helemaal erg best hoor. Heb je een rot P.b. gehad dan? Heb je gedronken meisie? 30 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Hoi, Weinig te vertellen, niks gebeurd wat van belang is. Bol, gecondoleerd en Meya , hoop dat naam goed is sterkte. En Spud, jaar geleden was je held en ben je voor mij nu nog steeds. Lees je graag. Dat ik niet reageer ligt volledig aan mij. Komende dinsdag naar psych, geen vertrouwen in, maar ja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Jammer Sugar dat je geen vertrouwen hebt in het bezoek. Dan ga je al heel anders naar de psych. dan wanneer je gewoon maar kijkt hoe het loopt. Hoe is het met je grote vriendin? Hannah hoe is het nu met de pijn? Is dat nu iets minder? En wat gaan ze er nu aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Sterkte Bolletje Vanmiddag genoten van een lunch buiten de deur. Wijfie, je hebt toch geen lactose allergie? Suikertje succes dinsdag, gewoon maar gaan en zien wat het wordt. Goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Stamppot rauwe andijvie zonder spekjes, Heb die psych al eerder gezien, is van medicatie. Ik zit met kip en ei verhaal, kan deur niet uit en behandeling gebeurt niet thuis, hij hoopt dat ik door middel van medicatie ergens kom. Lukt wel met medicatie drank, maar dat is dan weer verkeerde medicatie en dan kom ik er ook niet. Story of my life. Pff, echt in dip nu. Vooral ook gisteravond bol, Odie piste mijn enige dekbed nat, vlak voor slaaptijd, koude nacht gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ikzelf word heel onrustig van jouw geheimzinnige insinuerende postings Spud het verziekt de sfeer, want onwillekeurig ga ik denken wie zou ze bedoelen, wat zou er gebeurd zijn enz enz richt je svp rechtstreeks of niet naar iemand maar hier op de dagdraad is er niemand op deze manier bij gebaat. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Zie dat erik is ingelogd, Ook veel dank aan jou, je reageert vaak op me. Ik lees niet alles en ook niet veel hier, maar probeer het beetje te volgen. Helaas kan ik me er niet toe zetten te reageren. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ja dan is het moeilijk om even naar de kringloop te gaan voor een paar oude dekbedden Sugartje. Wat vreemd dat Odie dat doet, misschien voelt ze toch een hele hoop spanningen bij je. Ja of het is de ouderdom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik zit graag op het forum maar sommige stukken zijn volgens mij dronken geschreven. Dat mag vast wel (wie kan dat tenslotte controleren?) maar allerlei insinuaties zijn idd niet prettig. Als ik zoop (want drinken was het niet meer de laatste jaren) was ik ook continu achterdochtig en boos.. Goed te horen dat het met 99% van de frummers vandaag wel goed gaat. Nog een goede vrijdag avond! Pizza hier :-) jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Geen idee wat mensen hier allemaal schrijven, maar nodig juist mensen uit die willen gaan drinken of nu drinken, Goodfeeling verhalen zijn leuk, maar wil juist lezend oor zijn voor mensen die het even niet kunnen maar wel willen. Juist voor hun is het belangrijk om hier ook te komen. Dit bericht is volkomen nuchter geschreven.\ Ligt aan leeftijd denk ik Bol, ze heeft het nooit eerder gedaan, en bij kringloopwinkel kom ik niet, te ver, angst he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ze plaste wel eens ik badkamer, maar nu op dekbed, moest ook wel weer lachen, kwaad word ik niet, lieve hond/maatje. Vannacht weer warm hoor. Dank je Sowhat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Was laat thuis dus de frituur aangezet voor loempia van de kippenboer. Lekker met gebakken eitje en pindasaus. Nu effe doesj en daarna de beentjes omhoog en samen met dochter en zoon the Voice kijken. Ook weer met toastjes met salades, blauwkaas en brie. Daar gaat mijn gestroomlijnde lijf rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 nou Suiker als die plas van Odie net zo stinkt als die van mijn kater Carlo dan benijd ik je niet als je straks onder dat dekbed warm wordt haha Ik loop elke dag een rondje snuffend om te ontdekken waar hij nu weer bezig was, en soms plakken mijn schoenen aan een opgedroogd stuk vinyl en als ik daar met een natte doek overheen ga; jakkes! Het gaat ook weken goed, en dan ineens poep en pies op de meest gekke plekken, ook in de kattenbakken trouwens en soms buiten net voor de voordeur, op de welkom-mat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ja Tomtom soms gebeurt het dat mensen in een dronken bui, hier op het forum komen. We kunnen nog geen blaastest doen hiero, anders had ik er in het begin ook afgegooid geweest. Dit zijn dingen die niemand kan voorkomen. De mensen die gedronken hebben, en dat weet jij en ik ook, gaan vaak dingen zeggen die ze in nuchtere toestand niet durven. Je kan je er aan blijven storen maar soms wil het wel eens helpen om gewoon je eigen berichtjes te blijven posten en niet teveel lezen van mensen die gedronken hebben. Of je moet het rechtstreeks vragen. Dan weet je het. Maar je bent hier op het forum voor jezelf. En ik zeg niet dat Spud gedronken heeft hoor, ik heb het haar gevraagd, en nog geen antwoord gekregen, dus ga ik me niet druk maken. tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Is het al een oud bakkie Jane, want die kunnen, net als mensen ook wel eens de weg kwijt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 zou zo maar kunnen Bol de dierenarts gaf hem 3-5 jaar ouder dan het asiel toen we hem kochten. En af en toe lijkt hij dement, plukt hij happen haar uit zijn vacht en braakt dan hele worsten haar en slijm uit. Sorry als er nog mensen (moeten) eten, maar ik ben er zelf ook vies van. Vriendin zegt dat ik m al lang had moeten laten inslapen en soms ben ik al bijna zover ook, maar hij is verder gezond, heeft geen pijn dat ik kan zien, en kan zo aanhankelijk tegen me aan komen liggen en koppies (nou ja kopstoten) geven, dan kan ik het echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Juist mensen die gedronken hebben of het nu doen hebben hulp nodig. Heb discussie al eens eerder aangezwengeld, maar veel negatieve reacties gekregen. Hoop toch dat ze dan juist hier komen. Stoppers kunnen ze misschien juist dan helpen. Ze komen hier niet voor niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 dat klopt Suikertje en iedereen die nog worstelt kan hier dan ook oefenen met dat in elk geval eerlijk zeggen, dan weet ik misschien beter hoe ik hen kan benaderen of steunen. Ik geloof dat niemand hier daarover zal oordelen, maar ook al begrijpen we mensen die lelijk doen best daarom hoeven we dat nog niet te accepteren, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden