Spring naar bijdragen

Zondag 18 October

tomtom2

Aanbevolen berichten

Ja ik heb gewoon erg goeie zin. Heb Olle gezien en lekker geknuffeld met haar, geen dode dieren op hoeven halen of van de weg af moeten schrapen, geen gevonden of gewonde dieren. Alleen een torteltje wat gewond was. Nou die komt er wel overheen. Dus wat kan ik me nog meer wensen op een druilerige dag als vandaag. Niets toch. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Olle gaat het uitstekend hoor Sowhat. Ze loopt daar gewoon op de grond tussen twee hele grote Newfoundies. Heeft in alle overgordijnennaar z'n malle moeren geholpen zodat ze naar buiten kan blijven kijken, en is goeie vriendjes geworden met Lorre. maar als ze me hoort of ziet wordt ze toch weer heel enthousiast en wil bij me zijn. En dan gaan we toch met z'n tweetjes lekker zitten vrijkloten en knuffelen. Heerlijk.

Maatje zei waarom neem je haar niet een paar dagen mee dan kan je genieten.

Zou dat zo ontzettend graag willen maar dat is voor haar helemaal niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar een film over een vrouw die doet of ze een man is... haha, maar ik ben Loen hoor, geen Leon :D

Hahaha hier ook geen Erika, na de verkleedhoek op de kleuterschool geen jurk of hoge hakken meer aangehad. :P

Samen gaan en bijkletsen was erg gezellig en de filmhallen had ik nog nooit gezien en dat is erg mooi.

Maar de film weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Beetje vaag en ongrijpbaar.

Deze film was het. Ik had na het kijken het idee dat het gender deel nogal geforceerd in een historische bergdorp cultuur van Albanie gepropt was maar het blijkt toch een echte gewoonte daar. Normaal houd ik wel van films met een gender thema en van films met mooie beelden van landschappen en een trager ritme. Wat ik miste is wat ook staat in de recensies; is dat het totaal niet over haar gevoelens van uit de bergen naar de grote stad gaat of haar gevoelens rondom het ontdekken van een nieuwe identiteit. Maar wat lijkt Alba Rohrwacher op Tilda Swinton zeg.

Yoga/meditatie, sauna, kletsen, film en net nog Grensland thuis op de buis. Erg leuke dag vandaag.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...