Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 waarom zou je moeten zwijgen over wat je pijn doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Kom op Sowhat, als je het kwijt wil schrijf je het gewoon. Zo niet dan niet. Jij hebt volgens mij al genoeg voor je gehouden en bent discreet gebleven altijd! Waarom zou je je pijn en verdriet dan niet mogen delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ach lieve Sowhat. Hier voor jou Ik ga slapen beste mensen, Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ik zit me hier een beetje pissig te worden. Pinkman ik vind dit niet kunnen. jij kan niet bepalen wat hier geschreven wordt of niet. Ik vind het juist knap van Sowhat dat ze dit op het forum schrijft. Het is een forum waar je kan delen weet je wel? Daar draait het forum grotendeels op. Een van de reden waarom wij alci's zijn geworden is het opkroppen van gevoelens. Ga jij maar slapen Pinkie. Sowhat schrijf a.u.b. verder meis en blijf er niet zelf mee zitten. ]ik vind het knap van je dat je dit allemaal gedaan hebt voor Kabouter en niet gedronken hebt. Chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 OK jouw keuze. Volgens mij staat voor vele de dag stil vandaag. Wat jij wil. Van waar die ongevoeligheid Pink? Kan je er niet tegen dat mensen rouwen ofzo? Zondag samen een croissantje eten? Neem ik ze deze keer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Pfff, denk dat Pink het niet zo slecht bedoelde maar het wel slecht bracht. Heeft het zin om elkaar nu af te maken? Krijgen we Kabouter niet mee terug. En we praten ook niet, zijn alleen maar boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Lekker delen is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ik had gewoon even jullie steun nodig en van gedachten wisselen. Had je er wat aan Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sowhat ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig en boos bent, ook omdat je er niets tegen kan doen, zeker niet naar haar moeder toe. Ik hoop dat het toch wat rustiger in je hoofd wordt en je vannacht goed kan slapen want dat is er de laatste tijd ook niet zo van gekomen.och en misschien weet dat mens ook niet beter en is ze ook zo opgevoed. Weet jij veel. Belangrijk is dat kaboutertje rust heeft nu, en jij alles gedaan hebt om haar in de moeilijke strijd bij te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Nee zag vanmiddag ietefietje en Gipsy gisteren bijna heen gaan. Trek je eigen conclusie. Als je je zorgen maakt kan je dat toch vragen? En anders zijn beide geloof ik wel mans genoeg om aan de bel te trekken. Wel lief van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sowhat, laat die boosheid niet zover gaan zoals ik dat altijd doe. Huilen mag ook hoor. Je kan gewoon niet altijd controle uitoefenen over wat een ander denkt. Maar dat kan je wel allemaal zeggen bij Kabouter haar uitvaart. Dan kunnen ze niks terug zeggen en enkel luisteren als ze er al bij zijn, wat ik betwijfel. Ben bang dat ze zich zo comfortabel voelen door te denken dat hun dochter altijd slecht was, dat ze de goede kanten van Kabouter heel erg gemist hebben. Is hun gemis, hun falen. Niet dat van jou en Kabouter. Tof om te lezen als een gesprek tussen jullie ruzie was en hoe jullie elkaar weer opzochten om het uit te praten. Laat je niet opnaaien Sow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ooow Sowhat wat heftig allemaal. Weet je heel de houding van haar moeder heeft niets met geloof te maken. Het is religie en ze zitten vast daarin. Ik noem het satanisch. En ze offeren hun kinderen er aan op. Omdat ze geloven in een straffende God. Wat word ik hier verdrietig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Ik ben er weg van. Ik lees later wel of het er kei hard tegenaan gegaan is of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Niet lekker afsluiten voor mij, al die speculatisch weer te lezen. Pink, sterkte jij. Respect voor je mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) volgens mij heb je niet genoeg vet om afgeslacht te worden. 16 oktober 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Wat fijn voor die dochter Sowhat en wat een mooi gebaar van die vriendin zeg. Fijn dat te lezen omdat ik die vraag ook had, waar blijft haar dochter. Nu hoop ik voor jou dat je aan het rouwproces kan beginnen en het ook weer wat rustiger wordt in huize Sowhat. Dat zou prettig zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Dank Sowhat voor wat je voor het forum deed, goed werk voor hen die het appreciëren. Daar ben ik er een van. Ik meld me af voor de dagpact. Ook voor Kaboutertje? Mis haar nu al. Voor iedereen een zo rustig mogelijke nacht gewenst en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sowhat, sommige dingen zijn inderdaad niet te begrijpen. De moeder zal haar eigen waan moeten dragen, waar die ook vandaan komt. Je bent een grote steun voor Kabouter geweest, dat is wel duidelijk. Je bent een lief mens. Ik hoop dat je vannacht wat kunt uitrusten, en je niet teveel van het gedoe hier aantrekt. Het is het niet waard. xxx Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 slaapwel frummers. Sowhat dankjewel voor alles hier en nu jij zelf eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Lieve Sowhat, Je verhaal is enigszins herkenbaar voor me, ik zal hier verder niet op in gaan. Wat ik je eventueel als advies kan geven; Koester Kaboutertje zoals jij haar met liefde hebt gekent en zij zal altijd met je zijn, ik GELOOF dat mensen na hun overlijden bij hun aardse geliefden blijven en steun geven, het geeft me kracht, dat ik weet dat ik zelfs iemand die overleden is niet echt kwijt ben, maar juist rijk ben gebleven. Dit staat los van de verstandhouding tussen die moeder en haar dochter, die moeder heeft haar eigen keuze gemaakt, maar wat kies jij!!? Je boosheid is terecht, maar koester liever de herinneringen aan Kaboutertje zoals jij haar kent, zoals zij met jou was in het leven, zo is het jouw werkelijkheid, daar kan zelfs die moeder geen verandering in brengen. Heel veel sterkte met je verwerking, neem je tijd en rust,.. Dank je m.b.t. alle berichtgevingen over Kaboutertje, het heeft me veel gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Sorry Sowhat. Dat een iemand waar ik om geef harde woorden zei. Maar dan kies ik in deze discussie toch voor Pinkman hoe lomp het ook lijkt. Zie gewoon weer leugens en speculatisch voorbij komen en dat vind ik gewoon onrechtvaardig. Ik hoop dat Pinkman er zondag bij is om een broodje te eten. Zo niet, eet ik er lekker 2 ook goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) Ik herinner me heel goed het bericht van Kabouter op refoweb waar ze aan een dominee schrijft wat er gebeurd is. Ik vraag met af in hoeverre haar angst voor de straffende God haar gemoed bepaalt heeft in de jaren. Het staat nog ergens online hier die link, ik ga het nu niet plaatsen. De laatste twee zinnen van haar brief vind ik erg om te beseffen hoe ze zich voelde onder het juk van haar geloof. Ik heb geen woorden voor die moeder. Denk dat je, Sowhat, veel voor haar betekent hebt. Meer dan haar familie. Kabouter voelde zich hier op haar plek. Dit was zowat haar thuis. Dat huis dat is dit forum en dat huis dat zijn wij allemaal. Ik ben trots op ons en echt onder de indruk van dit forum. Sowhat; wat die moeder ook zegt, het is bewonderingswaardig wat jij deed en wat vriendin deed. Dat vriendin op dochter gaat passen was de oplossing waarop ik hoop had. gelukkig kan dat!! Nu slapen, ik had rondom studie weer een rotavond. Morgen druk aan de slag weer. Slaap lekker iedereen 17 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Lees nu pas hier... Sowhat, fijn dat je steun vond gisteravond. Wat kan ik me goed voorstellen dat dit je ook heel erg bezig houdt/hield. Goed dat je je kon en wilde uiten. Hoop dat je die 'moeder' kunt laten voor wat zij is..... Porbeer het een plaatsje te geven. (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden