Spring naar bijdragen

zondag 11 oktober 2015


eline

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

Allereerst even mijn welgemeende verontschuldigingen m.b.t. mijn boosheid afgelopen week op deze site *

Hartelijk dank aan de mensen die op gepaste wijze en in de juiste verstandhouding wel ondersteunend zijn gebleven. :rose::lips:

En boven alles veel belangrijker,..

Lieve lieve lieve KABOUTERTJE, wat een heftige week en wat heb ik met je meegeleefd dame, zelfs op dit moment zit ik hier met tranen in mijn ogen (wat het tiepen van de tekst overigens niet makkelijker maakt), maar ik hoop dat mijn tranen jou de nodige kracht zullen geven, ik begrijp je emotie, ik geloof dat je het zwaar hebt, maar zet in godshemelsnaam door, 'revalidatie' betekent ook wel het opbouwend werken aan je herstel, laat de mensen om je heen maar alles voor je doen wat jij nu even zelf niet kunt, laat ons allemaal maar eens even duidelijk zien wie jij met jouw innerlijke kracht wel mooi bent, alvast heel veel beterschap!!! :heart:

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huilen is net als lachen en spreken een hele krachtige emotie, huilen we gewoon even samen, worden we alleen maar sterker van, begrijp goed dat je natuurlijk voor jezelf moet blijven streven, dat zul je ook vast wel doen, maar ook jouw geliefden om je heen knokken met je mee, die willen nu eenmaal niet zonder jou.

Natuurlijk ga je nu met de dag blijven beleven wat dit hele proces met je doet, maar ik geloof dat jij vooral versteld gaat staan van je eigen kracht en de kracht van de mensen om je heen en ook al kost het tijd en energie, jij komt er bovenop met jouw wilskracht en de hulp van je omgeving.

Maak jezelf geen verwijten, door nu goed voor jezelf streven en van je geliefden blijven houden, daarmee zorg je ook voor jezelf en anderen, dat doe je goed.

Huil maar lekker even uit zou ik zeggen, knap je van op!

Oh, die tiepvouten, zie ik niet eens. ;)

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Loen,

Mijn ervaring is idd, hoe sneller en hoe korter de behandelingen elkaar opvolgen destesneller de genezing en hoe korter het verwerkingsproces erna, meer wachttijd tussen de behandelingen door maakt het vaak juist zwaarder, maar vermoeiend is het in beide gevallen sowieso, beterschap! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weey nog niets van revalideren wat ik mag en nier maar jullie moeten niet op dagdaad o p mij reageren dan wirden menseb boos moet op mijn eigen draadje

Dat zijn hele krachtige en wijze woorden, persoonlijk onderwerp op een persoonlijke draad, goed voorbeeld voor velen, daarbij kan ik me goed voorstellen dat je het verhaal m.b.t. dit onderwerp compact bij elkaar wilt houden, goed idee wel, maar deze paar spontane berichten in de dagdraad worden ons vast niet kwalijk genomen! :)

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :D

Nou lieve Kabouter jij reageert maar lekker daar waar jij wilt hoor, het forum is van ons allemaal dus zeker ook voor jou.  :heart:  :lips:

Zo vandaag heel misschien dienst. altijd de grote vraag of ze me komen halen. Dan zie ik Olle ook weer eens. :)

 

Hé Loen, ik heb je gemist meisie :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Loen,

Ik ga vandaag ook maar weer voor de lange wandeling, lekker door het bos, langs het kanaal, daar is het echt weer voor, al moet ik meestal wel alleen, ik ben geloof ik de enige echte wandelaar hier in huis, maar komt goed.

Fijne dag alvast weer,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

Een nog voorzichtig zonnetje hier, maar het ís een zonnetje. 

En binnen staan de koffie en thee voor jullie klaar. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
En ook ik vind dat Kabouter echt niet naar haar eigen draadje moet als zij iets met ons wil delen. 
We zitten hier op de 'ditjes, datjes & dagdraad'  tenslotte, de huiskamer van het forum. 
En daar moet iedereen zich thuis kunnen voelen. 
Hier is plaats voor luchtigheid en gezelligheid, maar ook voor verdriet en problemen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Yvonne,

Als iemand een persoonlijk onderwerp beperkt wil houden tot slechts één (persoonlijke) draad, dan is dat wel zo netjes en vaak veel overzichtelijker ook i.v.m. teruglezen.

Dus het idee is vooralsnog best prima!!!

Maakt het je niks uit waar het staat, dan kun je zelf er voor kiezen je verhaal over meerdere draden te verspreiden, maar dat is maar net wat iedereen zelf aangeeft, toch?

Zo, nu eerst bakkie thee en dan een koude douche, brrr,.. lekkerrr,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

 

Charlie welkom terug

nooit weggaan om één

maar wel blijven om jezelf

en om de rest.heb je altijd

de belangrijkste meerderheid.

 

En kaboutertje hoort ook hier

in de huiskamer. Iedereen is welkom

en als mensen boos worden, dan pech.

Dat kinderachtige gedoe hier soms,

in het gewone leven leer je toch ook

om botsingen weer goed te maken?
En als dat niet lukt, dan reageer je maar niet.

Ik wil hier graag met en over iedereen kunnen roddelen☺☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getver een koude douche.

Goed voor de weerstand, bloedsomloop en nu ik zo aan het afslanken ben tevens heel bevorderlijk voor het strak(ker) trekken van de huid weer, naast alle andere gezondheidsvoordelen die ik maar voor lief neem, nu ik het eenmaal gewend ben is het eigenlijk zelfs lekkerder, maar ik ben dan ook best een bikkel(tje) natuurlijk hè!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iemand een persoonlijk onderwerp beperkt wil houden tot slechts één (persoonlijke) draad, dan is dat wel zo netjes en vaak veel overzichtelijker ook i.v.m. teruglezen.

 

Ik heb de vorige discussie niet gevolgd, maar...... nétjes????? 

Begrijp hier helemaal niets van hoor. 

En het zal overzichtelijk zijn, moet je wel de hele dag de tijd hebben om tig draadjes door te spitten. 

En die tijd heb ik niet (helaas). 

Wat mij betreft mag iedereen hier met al zijn/haar leuke en verdrietige momenten posten. 

Of dat nou gaat over drank, gewicht- of rookproblemen, over welke kleur nagellak op de tenen te smeren, over wat te eten vandaag, welke sokken aan te trekken, over de ervaringen met huisdieren, huisgenoten of buren of over problemen met gezondheid... maakt niet uit. Het is hier een huiskamer, en daar kun je terecht met alles lijkt me. 

En mensen die dat té rommelig vinden hebben de keus om zich te beperken tot de draadjes waarin slechts één onderwerp of persoon besproken wordt... 

Lijkt me heel logisch toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de vorige discussie niet gevolgd, maar...... nétjes????? 

Begrijp hier helemaal niets van hoor. 

En het zal overzichtelijk zijn, moet je wel de hele dag de tijd hebben om tig draadjes door te spitten. 

En die tijd heb ik niet (helaas). 

Wat mij betreft mag iedereen hier met al zijn/haar leuke en verdrietige momenten posten. 

Of dat nou gaat over drank, gewicht- of rookproblemen, over welke kleur nagellak op de tenen te smeren, over wat te eten vandaag, welke sokken aan te trekken, over de ervaringen met huisdieren, huisgenoten of buren of over problemen met gezondheid... maakt niet uit. Het is hier een huiskamer, en daar kun je terecht met alles lijkt me. 

En mensen die dat té rommelig vinden hebben de keus om zich te beperken tot de draadjes waarin slechts één onderwerp of persoon besproken wordt... 

Lijkt me heel logisch toch?

Dat zeiden we idd de hele tijd al, eigen keuze dus,..

Ook goede morgen!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...