Meya Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 gefeliciteerd met je verjaardag happydays! Gaat het nog steeds goed? Al bijna een maand droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Nog van harte! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 11 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Bedankt Hier alles prima hoor. Ja bijna 1 maand niet te geloven Het gaat me goed, morgen terug naar de AA. En we breien er dan nog een maandje aan vast huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Fijn dat het zo goed gaat! En heb ik blijkbaar gisteren je verjaardag gemist. Dus met een dag vertraging: gelukkige verjaardag! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Happy days word happy month 12 december 2015 bewerkt door huttula HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Gisteravond plots door vermoeidheid sombere gevoelens. Mezelf in slaap gehuild en al huilend terug wakker geworden. Tja moest er eens van komen zeker. In ieder geval ik hou het droog want het zal toch niets oplossen Fijne dag allemaal 12 december 2015 bewerkt door HappyDays huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Ook deze traantjes wilden graag de vrijheid hebben HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Wat heerlijk om doodleuk bij jou te lezen: een maand, jawel, maar ik brei er mooi een maand aan vast. HEERLIJK. Aan dit soort teksten hang ik mijn kerstverlichting op, wat, de hele donkere winter. Mag ik met je mee breien? HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 @ monster natuurlijk mag je mee breien, graag zelfs. Dit sterkt me ♡ Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 hey happy nog gefeliciteerd dan , ik had gisteren zo'n dag, door een discussie thuis uit mijn lood geslagen en echt verdrietig, kon hele dag wel huilen. vandaag nieuwe dag, zo moeten we het maar zien, leila HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 13 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Vandaag ging het inderdaad beter. Nieuwe dag, betere dag that's the spirit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 goed zo! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 fijn om te lezen HD HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik wens julie een jaar vol vreugde, geluk en vooral een goede gezondheid. De eerste nuchtere oudejaarsavond meegemaakt en ja ik ben trots op mezelf Trots op iedereen trouwens die het nuchter hield! Succes aan de mensen die starten Ik hoop dat 2016 voor iedereen een topjaar mag worden huttula, smart, Skip en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Vandaag terug een veel mindere dag. Een avond vol traantjes tijdens de AA vergadering. Ik mis het gefeest, de lol tijdens een avondje stappen. De gezelligheid van op café gaan. Kortom alles rond de drank. Ik mis de smaak niet maar de roes. Moe opgestaan deze morgen. Het zal daar aan liggen hoop ik. Even uitzitten kan niet anders. Op naar een betere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Herkenbaar. Ik mis af en toe het hangen aan de toog. Tot ik mij weer herinner dat de roes steeds korter werd en de kater steeds langer..Maar de verleiding zal altijd wel (een beetje) blijven denk ik, dat is de reden dat mensen ook weer de fout ingaan. Ik ook, ik wilde na vele maanden droog weer even die roes maar dat heb ik flink bezuurd (was een kleine drie maanden geleden..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 wat en wie je moet missen ga je vaak idealiseren. misschien leek het gezellig in de kroeg en mis je gezelligheid?Er zijn hier frummers die dat ook met een frisje vinden en dan blijkt het toch minder gezellig dan het leek. stopen met drinken lijkt wat op rouwen en ja, van de doden niets dan goeds zegt men........... maar....... en............... als je eerlijk bent was het niet alleen maar goed. In ons geval het meeste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Bedankt voor de reacties. Heb er eens nachtje over geslapen. Misschien is het inderdaad zo dat het het echt niet waard is om mijn energie te verspillen om daar bij stil te staan. Ik ga straks een pruik op mijn hoofd zetten en de polonaise naar buiten dansen. Misschien helpt het :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Daar wil ik dan graag foto's van. HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 It's gonna get harder before it gets easier. But it will get better, you just gotta make it through the hard stuff first. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Wie zaait zal oogsten Ook na hele barre tijden HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 10 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Vandaag geen al te goed nieuws gekregen over iemand die me heel dierbaar is. In een flits kwam het in me op om het slechte nieuws weg te drinken. Heb ik niet gedaan, ben beginnen koken als een gek om mijn gedachten te verzetten. Ik kon en wil niet die bijna 2 maanden nuchter vergooien. Als ik drink zal het slechte nieuws morgen niet beter zijn. Integendeel het zal nog veel harder aankomen. Moest ik eventjes melden, kan ik het later eens terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 ondanks het nare nieuws toch een gouden randje om deze dag HD, klasse! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden