toine Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 tsja.. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Hahaha wat een heerlijk drolleke is het toch Toine. Hartstikke goed Emmie en krijg je trek, zorg dat je je maag vol houdt. Je doet het toppie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 goedemiddag allemaal En nog eentje van toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Bruine bonensoep is superlekker. Surinaamse bruine bonen ook. Maar ik eet het zelden. Eigenlijk alleen maar kapucijners. Ik krijg een beetje een opgeblazen gevoel van bruine bonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ah, ik ben benieuwd of het werkt, GM. Bij mij is het probleem echter dat ik bruine bonen superlekker vind. Als ik iets superlekker vind dan eet ik altijd 2x zo veel in 2x minder tijd. En dat is bij sommige peulvruchten niet zo'n goed idee. Vis op zaterdag. Deed mijn vader vroeger ook toen ik klein was. Gebakken vis op zaterdag, kibbeling, lekkerbekjes. Hmm, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik maak wel eens kip met gember. Op zijn chinees. Kip in kokend water voor 15 minuten. Daarna vuur uit. Nog een uur in het water laten. Dan is het kippenvlees gaar en niet droog. Verse gember zeer fijn snijden, zout toevoegen en afblussen met zeer hete olie. En dat bij de kip. Mom mom mom mom mom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 eventueel met bosuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 heerlijk weer hier, zit in de tuin....verse gember heb ik ook maar hoe maak je er thee van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Wat ik pas geleden gelezen had is dat gember er goed is tegen bepaalde vormen van kanker. Zal het toch weer eens gaan kopen. Jane gebruikt het veel ik geloof ook dat ze er thee van maakt. Maar die is dan ook gezond en reuze sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Lastige dag qua niet roken... en merk gelijk dat het ook een lastige dag is qua niet drinken... Rare gedachten in dat koppie van mij. Koppig als dat ik ben ga ik aan geen van beiden gedachtenkronkels toegeven. Bakkie gemberthee dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 kurkuma ook tegen kanker en van de verse kan je ook thee zetten. Weer valt tegen hier, zo warm niet als gister. Dat scheelt want dan is het zulk dorstig weer niet Kippetjes in de crockpot (slowcooker) die ik straks nog ff onder grill zet voor krokant laagje en patat bravas erbij met een knoflook mayonaise en niet te vergeten heerlijk sprankelend glaasje Spa Marie Henriette . Whoehoe om blij van te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Wat is het hier weer gezellig! *pakt popcorn* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Stap op mijn fiets nu. Uurtje koken bij iemand. Als ik terug kom, hoef ik alleen de bloemkool nog maar op te zetten, en een vers kipschnizeltje te bakken. Alles staat al klaar. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 (bewerkt) Ik ga jullie laten, ben niet bepaald een sfeer maker nu. In afwachting van een oplossing. Fijne avond nog! * 3 oktober 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Het wordt steeds gezelliger! *gaat bitterballen bakken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik zat net te denken. Voor diegene die br. bonensoep van de Bol ook eens willen maken, wil ik best het recept opschrijven hoor. Roept u maar. ronja en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Die bitterballen waren om te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dames, heren, u lijkt wel op een groepje alcoholisten Bol, ben benieuwd naar recept. Liefst op het eetdraadje. Gemakkelijk terug te zoeken. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dan mag ik het recept van jouw ballen hé Aggie? Ga het zo op het eet draadje zetten Plofke. Eerst even smikkelen hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ja hoor Sproetje u komt maar. Heb nog genoeg voor een heel weeshuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Nou Sproetje ik heb vanmiddag tegen de buuf gezegd dat er de mogelijkheid bestaat om aan te kloppen bij de vrijwilligerscentrale maar ze wil het nu zelf gaan doen. volgens de buurman kan ze dat gewoon niet meer. Is eigenlijk nooit zo'n poetser geweest volgens hem, Maar we kijken wel, zodra ik merk dat ze het niet kan, moeten we maar die centrale bellen. Nee joh ik houd dat wel ff vol maar ze heeft echt heel veel aandacht nodig en praat zo'n beetje de hele dag door. Das best wel vermoeiend. Nou het recept staat er. Hoop dat ik niets vergeten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Even voor al onze hondenbezitters. Ik neem iedere dag 3 capsules levertraan, en mijn hondjes krijgen iedere dag 1 capsule. Vinden ze heerlijk en het is supergezond voor ze. Ik weet niet of katten het ook lusten maar mijn kleintjes wel. Moest even aan Toine's guppie denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik ga maar eens opslomen. Pittig dagje vandaag. Beetje veel moe en ook nog eens een beetje een down gevoel. Geen idee effe waar dat zo in ene vandaan komt. Lastig om dan het niet roken dan vol te blijven houden... naast allerlei rare kronkels dat ik dan wel een drankje verdien... Afijn, deze dag zit er weer op. Morgen plak ik er nog maar een dagje zonder drank en rookwaar aan vast. Na regen komt zonneschijn bedenk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 (bewerkt) * 3 oktober 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Graag Sowhat, Ik ga lekker naar bed. Rust in de tent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden