Spring naar bijdragen

ik weet geen titel


Gast hub

Aanbevolen berichten

Hoi Hub,

Ik had de eerste 3 dagen medicatie en wekelijkse opvolging door HA. Daarmee heb ik het 2,5 maand gered. Dan een terugval. Nu heb ik besloten om toch refusal te nemen. En ik zie een therapeut. Dat maakt het voor mij veel gemakkelijker.

Ik vind het knap dat jij het zo wil proberen. Maar ik vraag me af waarom je het jezelf niet wat gemakkelijker zou maken.

Toen ik laatst een centrum contracteerde, zeiden ze dat het zelfs maar een enkeling is die het red zonder opname. Maar dat kan natuurlijk ook een promotie slogan zijn geweest...

Veel succes! Je gaat goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ha Hub, bij mij sprong de waterleiding op mijn tweede droge dag. Heb bijna staan janken. Maar net als jij heb ik het droog gehouden. Daar ben ik heel blij mee nu.

Ik wens je een droge jaarwisseling waar je met trots op terugkijken kan. Hou vol man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Hub. Had al even op het arrenslee pact gereageerd. Je kunt dit, écht! En morgen ben je opgelucht dat je er niet aan toe gegeven hebt. Drie maanden is een mijlpaal, dat wil je niet vergooien. Denk zelfs dat als je dit door komt, je niet één maar tien stappen verder bent.

Hang in there kanjer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hub wat is het toch knap van jou weet ook nog dat je bij begin niet wist of je een dag zonder alcohol kon en nu 3 maanden. Weet ook nog dat wij samen op de trein zaten. Jammer genoeg heb ik de stoptrein genomen maar je hebt de sneltrein gepakt, en wat kun je toch trots op je zelfs zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Haha Hub, kijk uit wat je schrijft, voor je het weet heb je het hele forum gratis op je massagetafel liggen, zo gaat het daar nooit winstgevend worden!

 

Fijn om te horen dat het relatief goed gaat, iig qua de drankduvel eronder houden en waterschade op de werkplek weer hersteld.

Tja, soms zoekende herken ik. Denk dat het bijna een voorwaarde is om ‘verslaafd’ te worden. Kan hierin weinig wijsheid meegeven, yoga (mindfulness) is een fijn hulpmiddel om wat meer rust te vinden in jezelf. Verder het vaak maar ondergaan. En bij tijd en wijle ga ik mezelf te buiten aan chocola en koolhydraten, waar mn weegschaal behoorlijk tegen protesteert. Tevens een reden waarom ik op geen enkele massagetafel klim, ha!  :lol:

Maar heel lief dat je het aanbiedt   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ook ik vind het wat jammer dat er draden en reacties verdwijnen. Aan de andere kant, er is genoeg over.

 

Je bent hier niet zo lang geweest en bent eigenlijk nog maar kort gestopt met drinken.

Mijn persoonlijke ervaring is, dat ik meen dat ik dagelijks aan mijn verslaving heb moeten werken om te komen waar ik nu ben. En dat ik daar nog wel mee door moet gaan de komende tijd en misschien heel mijn leven wel. Het heeft me al veel gebracht en brengt me nog steeds veel.

Ik hoop dat jouw vier (?) maanden hier voldoende voor je blijken te zijn. Zo niet, aarzel je dan niet om terug te komen Hub?

 

Ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...