Spring naar bijdragen

ik weet geen titel

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haa haaa Hub dat wens ik mij wel niet ouder worden .Geweldig dat je het weekend goed door bent gekommen .Maar je had ook genog toe doen , wat een werk alles onder het tappijt te schuiven , ook knap gedaan. Hey zie je morgen weer in de train op weg naar het kaakakutaland .

Geplaatst

Hub, ik zat in een verslavingskliniek. Die kans die ik kreeg, heb ik gegrepen. Met beide handen. Ik was bloedserieus in het stoppen, ik zou NOOIT terugvallen. (dat is ook niet gebeurd, maar dat terzijde) Ik wilde ALLES doen om clean te zijn en blijven, ik ben immers van staal en ik zal niet falen en met hulp kan ik dit en blablabla

...

Zegt de counselor op mijn laatste dag: "Elke dag heb je je huiswerk gemaakt. Elk boek gelezen. Elk gesprek aangegaan. Maar je laatste opdracht:

Terugval, heb je niet gedaan."

uh....... lui?

"Nee. Je was NOG NOOIT TE LUI. Je deed alles."

uh.........vergeten?

"Nee. Jij vergeet NIETS. Was het maar zo'n feestje."

uh.........

"Jij vond het niet NODIG. Jij vált nl. niet terug. Jij faalt niet. Jij kunt het niet áán dat iemand jou zal betrappen op een fout. Je verdraagt niet dat iemand daar iets van zal vinden. Jij bent speciaal. 70 % valt terug binnen een jaar, in totaal valt 90 % ooit terug. Maar zo niet jij, jij bent foutloos.

Waarom klonen we jou niet en bestellen we daar een stapeltje van, goed voor ons slagingsgemiddelde......."

Ze had gelijk. Ik had weerstand tegen de opdracht waarin ik mijn acties moest beschrijven hoe ik het aan zou gaan pakken direct na een terugval. Dat leek mij gewoon niet met het leven verenigbaar, en daar wilde ik niet over nadenken.

Hub, ik gun je geen terugval. Het lijkt me vreselijk moeilijk om overnieuw te beginnen. Maar áls het gebeurt bij jou of bij mij, moeten wij niet wegkruipen, maar juist nog meer hulp aanvaarden. Mijn laatste gesprek met de counselor was niet leuk, dit wilde ik graag met je delen. We zijn hetzelfde he.

Geplaatst

Ha Hub, ik ben nieuw hier op het forum wou je even laten weten dat dit draadje me motiveert, kracht en energie. En lieve liefde voor je 'suffie'.

En ik heb er verder nog niet veel verstand van maar een serieus plan voor na een terugval lijkt me superhandig. Hoef je gewoon nooit te gebruiken. Kijk, na twee dagen droog is zo'n plan misschien nog niet zo nuttig. Twee klote dagen gehad maar dan voort met je oude bestaan. Maar jij zit op meer dan een week als ik me niet vergis. Dan heb je de ergste fysieke ellende achter de rug, is het niet?

Hoe het ook zei: respect, zet 'm op en begin niet aan de eerste.

Geplaatst

ik respecteer je keus

maar vind het ook jammer hub

ik had jouw verhaal nl helemaal

niet als grof opgevat

en ik lees van Meya

waar het voor geschreven was

ook een positieve reactie.

Dus misschien zit charlie te stoken?
of worstelt hij zelf met iets,

maar dat 1 frummer wegblijft

om 1 ander is altijd jammer

en meestal projectie.

Geplaatst

Hey Hub ik gaar echt niet alleen met de train ,, , zou het wel jammer vinden als je hier wegblijft .Wat moet ik dan ?? Te voet gaan ?? Komop wacht op jou bij de volgende station .Zelfs heb ik met plezier je verhaal gelesen mischien het verkeerde word plezier maar moest er wel om lachen soms .Niemand heeft het recht om te zeggen wat je wel of niet mag schrijfen en als iemand zich op de voete getrappt voelt is dat zijn probleem en volgens mij schreef je aan Meya en zij had er geen probleem mee , dus waar gaat het dan over !!!

Geplaatst

in mijn eigen huis kan ik bepalen wie op mag hoepelen en wie mag blijven.......... op een openbaar forum kan ik dat niet en iemand anders óók niet

Het is aan de mod wie te ver gaat en wie niet. Dus Hub, als je pleite gaat dan is dat écht jammer, en sowieso onnodig.

Geplaatst

Hub, en ik denk dat het beter is voor jou om je taalgebruik aan te passen en gewoon te blijven.

Beter voor jou, beter voor ons .

Wat ik denk ik niet interessant, we zouden elkaar gewoon goed kunnen ondersteunen.

Geplaatst

Eens met iedereen. Prima tekst zou het waarderen als iemand zo direct tegen me is. Dat mag best als het relevant is.

Ga toch niet weg hierom.....

Geplaatst

ik houd van direct charlie

maar niet van een agressieve toon

die schoot bij mij verkeerd dus.

en verder trek ik me terug uit dit gedoe

elk woord kan op een weegschaaltje

Maar wel een gemeend sorry voor het woord stoken,

dat deed ik zelf door dat woord te gebruiken idd.

Geplaatst (bewerkt)

Dat ene woord is inmiddels al weg hoor, welke 'tekst' heb jij beoordeeld denk je!?

De tekst die jij quote.

En ik reageerde op Hub omdat ik wil dat hij blijft. Ik vind dat jij veel te veel de boventoon voert in de draad van de ander. Iemand dreigt weg te gaan en elk iemand die weg gaat is een alcoholist die ik deze site, deze kans om adb te zijn zo gun. Daarom wil ik dat mensen blijven. Daarom reageerde ik, niet om met jou in discussie te gaan. Daar vind ik de draad van de ander de plek niet voor. Jij schrijft er boven op duiken om te betuttelen. Je begrijpt de werkelijke motivatie denk ik niet. Dit draait niet om jou, deze draad is inmiddels wel vrijveel jij. Dit draait om Hub en dat ik Hub goed gelezen heb en zijn tekst is prima vind ik. Dat wil ik hem laten weten.

En nu weer het woord aan Hub. Dat hoop ik, dat hij blijft en verder schrijft. Hub waar ben je....

bewerkt door erik
Geplaatst (bewerkt)

Ohja, dat van een persoon die met overdreven uitgebreide teksten zijn meningen en bevindingen bij iedereen door de gleuf probeert te duwen, als ik op iemand reageer hoef je jezelf daar zelfs helemaal niet in te mengen, anders gaat het je hoe dan ook tegen staan, dat je me niet mag of wat dan ook interesseerd me niks, maar doe niet zo overdreven ajb alsof je me ook maar iets zegt.

Kennelijk was mijn reactie helemaal niet alsof ik 'de boventoon wil voeren', maar juist gepast, de MOD heeft het aangepast, vorige week liepen er ook mensen moeilijk te doen over dingen die ik geschreven had, terwijl ik zelf ook dacht dat het best mee viel, daar houd ik verder zo goed mogelijk rekening, maar jij* e nu mateloos, door net te doen alsof je veel wijzer bent, die onzin van jou houd ik dus ook geen rekening mee.

Ik laat jou aan me voorbij gaan, ik had je kennelijk goed ingeschat!

Dag manneke,.. :P

Daarbij in de gequote tekst is het ook aangepast, dus je hebt niks beoordeeld, dit zie ik als partij trekken, een ander onderuit willen halen, terwijl ik wel weet dat zelfs Hub dat niet nodig heeft, die kan goed voor zichzelf spreken.

Ga ajb iemand anders vervelen jij!

Je gaat nu veel te ver in persoonlijk aanvallen. Je gebruikt taalgebruik waar ik niet van gediend ben. Het boeit me niet hoe jij het ziet. Ik schreef iets aan Hub in zijn draad. Ik kies geen partij want je bent geen partij. Je maakt een hoop hinderlijk geschreeuw en persoonlijke beledigingen naar me om de aandacht naar je eigen ego te trekken. Ik schreef iets over Hub en was in gesprek met hem. Als je me wil excuseren. Ik ga verder met die discussie met hem als hij terug wil komen. Dat is wat ik hoop.

bewerkt door moderator
Geplaatst

Heya, zie dat ik zijdelings betrokken ben bij een heus forum relletje. Allemaal gemist wegens drukke feestelijkheden rondom de verjaardag van mij dochter. Zonde om hierom weg te blijven zou ik denken. Hoe gaat ie nu?

Geplaatst

Klasse zeg, je derde week!!

Afgelopen dagen te druk geweest om aan mijn plan of mezelf te werken. Ik ga vandaag op mijn draadje wat dingen uitwerken. Over zes dagen is het zo ver en gek genoeg kijk ik er naar uit.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...