Gast Loen Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 "Om je dromen waar te maken, moet je eerst wakker worden" Goedemorgen ☀ Vandaag werken, vergaderen en muziek maken 't kan slechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Ik ga fotograferen, hopelijk is het wild en de natuur ook al een beetje wakker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen. Maar eerst... jawel... Koffie Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goedefrummers, Heerlijk geslapen! En vanmorgen kijk ik uit mijn woonkeuken rechtstreeks naar een prachtige volle maan. Straks werken en mogelijk ook een sollicitatie de deur uit sturen (althans, via e-mail dan ) Fijne dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 In de benen... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Goeiemoche, Zo, lekker ontbijtje op en nu op pad. Fijne dag, laterrr,.. 29 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goedemorgen, zo dat was even zoeken maar gelukt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Toine ik had gelezen dat het ventje over een paar dagen komt. Wat zal het feest zijn bij jullie, heerlijk. Hier ga ik vandaag achter eens flink opruimen want er ligt een berg tegels, en een hoop andere troep. Alles staat door elkaar dus maar eens flink aan de gang. Maar eerst dadelijk m'n haren laten knippen. 29 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goeiemorgen frummers, ik heb heerlijk vast geslapen en nog wel zonder matje want die is al 1 1/2 week uitgeleend. Gisteren Oranje met 3-0 zien winnen in de late nabeschouwing, echt kicken!Een van de speelsters zat met dochter ooit in een talententeam in Rotterdam. En haar oud trainer hoor je op de achtergrond het publiek aanmoedigen er een feestje van te maken. Wat zullen er een trotse moeders/vaders in het publiek gezeten hebben. Donderdag mogen ze een ronde verder weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 K4 ik kan je zo'n fakir/flow mat van harte aanbevelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goedemorgen frummers, Ik breng jullie een zonnetje en koffie en thee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goede morgen Ah Eline heeft haar codes weer. @LJ lig jij nu met je blote huid op een fakir matje of toch iets ertussen zoals een tshirt. Wat is de bedoeling? Ik gebruik het elke avond en soms tussendoor als ik gaar ben van het studeren even 10 minuten, En nu koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (extra sterk) Das slecht nieuws Agnieta. Loslaten dan meis, maar ja, hoe doe je dat. En toch... het is zíjn keus....... hoe moeilijk dat ook voor jou is en hoeveel verdriet jou dat ook doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Erik, met je blote rug op dat ding.... na ongeveer een kwartier voelt dat eigenlijk best lekker... tis even wennen, maar dan heb je ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Hoi Erik, Op de website www.fakirmatten.nl zag ik foto's waarbij mensen met hun blote rug op de mat liggen, zelf heb ik (nog) geen ervaring met zo'n mat, zeg ik eerlijk. Wat zijn de effecten (op termijn), helpt het echt zo'n mat, Vertel,..??! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Die bak koffie was trouwens voor Agnieta... Maar voor Erik dan ook maar een bakkie. En dan ga ik er vandoor. Avonddienst, maar daarvoor nog een hoop te doen... Koffie en thee voor de langslapers staan links op het aanrecht. Koffiemelk in de koelkast en suiker naast het koffieapparaat. Op de één of andere manier werkt zo'n matje heel onspannend Charlie, Na een minuut of 20 er op gelegen te hebben val je heel makkelijk in slaap... 29 september 2015 bewerkt door Yvonne erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Ik ben best een harde voor mezelf, met mijn steenkoud douchen enzo, maar zo'n mat lijkt me zo fucking pijnlijk,. Brr! Toch heb ik wel belangstelling voor zo'n ding, als ik maar weet dat het geen weggegooid geld is achteraf. Iemand hier die gebruikers ervaringen wil delen? Een bakkie thee graag Yvonne, zonder suiker ajb. 29 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Een hele goede morgen allemaal, Lijkt weer een stralende dag te worden Heerlijk! Al een uurtje werk erop zitten. Straks 3 uurtjes een huisje soppen. Zit nu even thuis aan de koffie. Ook heerlijk, je kan het maar weer gehad hebben Agnieta, Weer wat zorgen om je vader lees ik. Balen joh, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ben weer weg, Toedels Ietje, Beterschap voor je dochtertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Mijn ervaring na een week gebruik is dat ik het kussentje wat pijnlijk blijf vinden. Zal wel komen door mijn opgeschoren haar van maar een paar mm. Mijn tshirt leg ik naast me neer (ik gebruik het met blote huid) en na een minuut of 10 leg ik die op het kussen. Daarna kan ik ontspannen want die puntjes in mijn rug is een kwestie van een paar minuten wennen. Ik voel mijn rug en nek warm worden en er lijkt een blokade bij mijn nek op te lossen. Had heel vaak een stijve nek als gevolg van spanningen en dat voelt nu lekker los en ontspannen. Ik val veel eerder in slaap. Denk dat ik door de puntjes ook minder pieker want die puntjes vragen aandacht, ben me daar bewust van waardoor ik niet pieker. Ik heb er geen spijt van en ik denk dat het een blijvertje is. Niet dat ik het na een paar weken in een kast gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Dank je Erik, Lekker helder verhaal wel en ik ben blij dat jij er al zoveel baat bij hebt, klinkt idd erg goed, buiten het feit dat het dus een pijnlijke aangelegenheid blijft, ikzelf heb overigens ook kortgeschoren haar, zoals ik het nu lees bij jou denk ik dat de mat dus binnen twee dagen tijd bij mij weer op marktplaats ofzo staat, maar misschien ben ik nu wat flauw, kan zijn. Toch blijf ik benieuwd op één of andere manier, ik bedoel, zo'n softie ben ik nu immers ook weer niet normaal gesproken, ik zal het toch nog eens wat aandacht geven en zo verschrikkelijk duur zijn die matten nu ook weer niet! Dank,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Goeiesmorgens Weer 9,5u geslapen. Ik ben heel hard aan het ontkennen dat ik bronchitis heb. Zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Oke oke ik heb de huisarts al gebeld. Donderdag ochtend afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden