Spring naar bijdragen

Maandag, 28 september 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Goeiemoche,

Maantje gezien, mooie rode gloed erover en nog een deel in de schaduw, ik was al vrij laat volgens mij, maar was wel mooi!

Overigens wel goed geslapen, kort maar krachtig i.i.g., zo, ontbijt en op pad, ik zal af en toe mobiel wel mee koekeloeren hier, fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK was ook zonder wekker op tijd voor de Maan. Ben naar buiten geweest met teleobjectief en statief, ik denk wel mooie platen gemaakt te hebben.

Daarna mijn dagelijkse vroege rondje. Mijn dag is nu al goed en er staat nog een wandeling met mijn groep aan te komen en de weersvoorspellingen zij ook verre van slecht!

Heb een fijne dag allemaal, ik was er al aan begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Het wordt al weer licht...  maar ohohoh, wat blijft het al weer lang donker...

In ieder geval staan koffie en thee klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg.
Van de maan heb ik helemaal niets meegekregen, al een blok geslapen. 

Lees in de gauwigheid dat het weekend van Agnieta samen met zoon hartstikke
goed verlopen is. Wat heerlijk.  :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

Ik begin vandaag thuis te werken en heb vanmiddag hier in mijn woonplaats een grote vergadering waarvoor men zo vriendelijk si geweest die hier te plannen. Normaal betekent dat anderhalf uur reizen, dus dit is wel erg luxe.

Fijne dag iedereen, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good morninkjes kanjers. :)

Vandaag worden de tegels ingewassen en dan is het terras klaar, jippie. Nu volgend jaar alleen nog tegels leggen daar waar het tuinhuisje komt. Zit er aan te denken om dat zelf te gaan doen maar heb geen tegelsnijder. Vind dat altijd nog erg leuk en de vloer is recht dus is dat niet zo moeilijk. Maar goed dat zien we volgend jaar wel weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag inmiddels weer,

Het lijkt hier wel een wasdraad,.. ;)

Weet iemand hoe ik de tijd goed kan zetten op deze site?

Ik weet wel dat dat bij instellingen kan, maar ik kan kennelijk de juiste tijdzone niet vinden, nu loopt de klok op deze site dus een uur achter, dat is nogal vervelend, als iemand het weet,.. !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...