lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 ??? ik ben bijscholen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ja ik moet even kijken hoe alles nu werkt Akkie. Ze hebben Windos 10 erop gezet. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 zorgtoeslag krijg je ook als je in de vrije sektor zit wijfie. maar huurtoeslag dan moet je in de sektor huren van onder de ik meen iets van 650,=/700,= en+ dan heet het geloof ik sociale woningen. je moet minder dan 21.???,= op de bank hebben en afhankelijk van inkomen wordt dan de huursubsidie berekend. sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Ploffie Hij heeft mijn bril ietsje hoger gezet waardoor het voor mijn ogen ietsje rustiger is geworden. Toch moet ik volgende week naar de optometrist. Hoop echt dat hij er iets aan kan doen want anders wordt het toch een heel duur grapje E 550,-- voor een bril Ik wil nog wel even terug komen op mijn berichtje van vanochtend. Misschien had ik gelijk moeten melden dat een paar drankjes alleen bestemd is voor de niet alci's maar ik dacht dat dat duidelijk was. Zal daar in het vervolg beter op letten Aggie sorry. En w.b. het roken en enkele drankjes dat is iets wat ik gehoord heb, en het meldde hier zo. Zoals er zo vaak iets gemeld wordt zonder dat dat nu iets achter zit. Ik ben zo bowlen mensen. Later. 17 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Huurtoeslag geldt voor sociale huurwoningen met een huur tot 710 euro per maand. Mocht de huur daarboven zitten, even overleggen met de woningbouwcorporatie. Meestal laten ze dan de huur niet boven de grens uitkomen als blijkt dat de bewoners op minimum niveau zitten. Teveel geld hebben kan natuurlijk ook. Helaas heb ik daar geen expertise in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Wat een rust hier... Ik ga opslomen Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Elma, je kunt ook de characters intypen voor de emoticons met het toestensbord. : ) zonder spatie ertussen geeft ; ) zonder spatie ertussen geeft enz. welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Hm, homeland kende ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Mag ik me al afmelden voor de dagpact? Geheel en al nuchter, jewel. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Fijne Buitenveldert meeting gehad; bijzonder waardevol. Welterusten erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 he he .. eindelijk weer de rust om ook even te schrijven hier in alle drukte wel soms nog kunnen bijlezen bij kaboutertje, maar verder hield het op. Op het werk is het zo bizar druk, hoewel dieptepunt wel voorbij is en ik het nu toch weer leuk vind. Nog even en dan paar dagen heel lekker bewust afsluiten Ik ga morgen eens bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 Ja, mooi! Vind zo snel niet wat er met wijfie is Hier oke trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Ik zat vanavond in de trein Een vrouw (Oost-Europeaans) Moest naar toilet Vroeg op haar spullen te letten Kwam terug en zei Hij is dicht, gesloten voor immigranten -Momentje- Hahaha/Wreed 17 september 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden