Gast Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Jammer zit hier alleen. Hoe depressief ik ook ben, vecht me wel weer naar het gemiddelde. Besloten dat ik mijn 40ste verjaardag spendeer aan para sailen. Even sparen dus. opgeven en slapen zit er dus blijkbaar nog niet in voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Moet ie wel terugkomen van Kaapstad. Vliegeren is ook leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 best wel ingewikkeld soms. Zou soms best wel naast mijn beste vriend gaan liggen en ook doodgaan. Maar ik wil niet toegeven. En heb nog teveel positiviteit in me om dat toe te laten. Dubbel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Volgens mij doe ik dat zonder schoenen maar van nature al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Welterusten beste mensen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, weer een succesvolle dag. Dat geeft moed om er morgen weer aan te beginnen, dag voor dag. Jullie vinden het vast niet erg als ik niet inga op de kreten dat men niks van de AA (of de NA) af weet maar er toch een duidelijk negatieve mening over heeft? Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 welterusten voor iedereen en morgen gezond weer op. Ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, weer een succesvolle dag. Dat geeft moed om er morgen weer aan te beginnen, dag voor dag. Jullie vinden het vast niet erg als ik niet inga op de kreten dat men niks van de AA (of de NA) af weet maar er toch een duidelijk negatieve mening over heeft? Welterusten en wellicht tot morgen. Dat je niet reageert op de negatieve kreten over de AA/NA snap ik. Ik heb helemaal niks negatiefs over de AA geschreven. Maar waarom je wel vannochtend uitgebreid aannames doet over mij zonder me dingen te vragen en ik vervolgens uitgebreid de tijd neem om er inhoudelijk op te reageren en je dat compleet negeert, snap ik niet. Voelt vreemd dat invullen over mij allemaal en totaal niet in gesprek gaan met me. Waarom reageer je niet op mijn inhoudelijke discussie over trek, experimenteren, strijd of geen strijd, voelen welk verlangen er achter de trek zit.......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) De zendingsdrang van iemand die succesvol gestopt is, kan irriteren. Daar kan de gevolgde methode (in jowan's geval 12 stappen programma) toch niets aan doen? Er zijn hier ook mensen die gestopt zijn op pure wilskracht. De mensen die dat steeds weer melden, dat het dankzij wilskracht is, zijn steeds dezelfde mensen. Diezelfde zendingsdrang, andere methode. Bij mij: zelfde irritatie. Dus nu jullie toch tijd hebben, wou ik het met jullie even hebben over mijn methode. Beproefd succesvol. stelling 1 trek komt maar trek gaat ste zzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzz Het nadeel van er zijn ook mensen die.....steeds dezelfde mensen......is dat als je geen idee hebt wie die mensen zijn en dus ook geen voorbeelden hebt over die zendingsdrang ik me afvraag over wie en over wat gaat dit? A3 wijst graag op dat wilskracht en wilskracht alleen hem verder helpt maar hij houd het op dat zijn manier voor hem werkt en is geen promotor dat hij die methode iedereen aansmeert als DE weg. Hij dringt het niet op. Ik ben het eens met je stelling 1, dat is een aanvulling op het pure wilskracht denken. Juist het punt wat strijd leveren of niet. En ik moet niet zoveel hebben van hogere machten en mezelf weerloos maken en dus is er alleen mijn eigen kracht waarmee ik gestopt kan blijven. Maar zou je mij bedoelen met zendingsdrang? Door geen namen te noemen vraag ik me af over wie dit gaat, moet ik me aangesproken voelen als het gaat om zendingsdrang? Van mezelf denk ik dat ik geen zendingsdrang heb en het probeer om bij mezelf te houden. Mijn weg die voor mij werkt. 24 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 we hoeven hier niets te bewijzen frummers alleen maar te delen. jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Erik dimmen! Je windt je meer op dan nodig is Voor de duidelijkheid, op de laatste alinea over taalgebruik na was mijn lange reactie een inhoudelijke discussie en niet uit geïrriteerdheid geschreven. En die laatste alinea was meer van waarom zijn die woorden nodig.....wees gewoon jezelf toch eens. Irritatie ontstond daarna pas, nadat ik voor mijn gevoel stelselmatig genegeerd wordt. Wel dingen over me schrijven, invullen hoe ik ben terwijl iemand me totaal niet kent en de plank totaal misslaat. En vervolgens mij stilzwijgen. Dit is niet de eerste keer, elke keer gebeurd het zo. Als Yo mij aanvult en me wel opvallend goed inschat ontstaat er wel een gesprek tussen jowan en Yo. Als ik heel vergelijkbare teksten schrijf is het weeeeer helemaal stil. Klopt, ik vind het niet fijn om zo genegeerd te worden, wie wel? Maar ja op dit forum communiceert 99% van de mensen wel met elkaar. Waarom zou ik aandacht geven aan die ene die dat niet doet ipv leuke discussies hebben met mensen waarmee het wel leuk delen is? 25 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 we hoeven hier niets te bewijzen frummers alleen maar te delen. Klopt ik hoef niks te bewijzen, dat is mijn leerpunt, dat ik dat niet hoef. Ik moet leren alleen te delen met mensen waarmee je interactie kan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden