blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen. Nog 1 dagje werken en dan weekend. Koffie dus maar om wakker te worden. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Wel een beetje vroeg...... goedemorgen Blondie en Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen Kaboutertje. Leuk om te lezen dat je vandaag bezoek krijgt van een frummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen Eline. Zeg dat wel... Lekker vroeg op pad voor je wandeling ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Eerst maar eens koffie en ontbijt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Effe bodempje kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Is ook spannend, maar ik ken de frummer van de meetings en het is echt een schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen Dagpact : Blondie Lucide Op naar mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Werk ze Lucide. Hier weer gevalletje kop onder kraan en rennen... ehhh fietsen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact : Blondie Lucide jowan Kaboutertje niet meer op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Vanmiddag lunchen met aangenaam frummer gezelschap.......zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Bedoel je mij? Ja, ik krijg ook bezoek van fellows. We gaan samen naar de docu "Amy" en vervolgens naar een NA meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Haha, allemaal bezoek..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goeie morgen! Ik geloof dat 1 van mijn buren een nieuwe hond heeft en vannacht slecht heeft geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen. Ik doe weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk geslapen en láng geslapen. Nu tijd voor een bakje thee. Koffie voor de liefhebbers staat overigens ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Ja hoor Akkie ik zal even inschenken voor je. Koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen, stil nog hier. Al auto naar garage gebracht voor onderhoud. Nu eerst thee en koffie. Fijne dag en heel veel sterkte voor hen die dat nodig hebben. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 goeiemorgen frummers, dubbele ontsteking in de wortels vannacht tandarts is druk en ik word pas in de loop van de dag gemaild wanneer ik terecht kan. Ze had het eerst over half sept. nou dat gaat m niet worden dus. Maar wanneer wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Das bout Jane Nou maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen zodat het weg gaat. Moghu Pumpkin Hé Toine gaat het al ietsje beter met je hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen! Mijn natuurlijke ritme lijkt te zijn om zo ongeveer om 01:00 te gaan slapen en dan om even 08:00 weer wakker te worden. Volgende week weer werken en dan maar kijken of ik de tijden iets kan laten verschuiven naar wat vroeger slapen en wat vroeger op. Jane, wat vervelend nu weer. Veel sterkte! Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het verder nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 Goedemorgen Boll, Besloten om Tommy maandag te laten inslapen, hoesten wordt steeds erger en eet alleen nog hele lekkere dingen en laat zijn gewone hapjes staan. Laat ook alles lopen en gaan zeg maar en is in de nacht zeer onrustig, dus keuze is er niet meer. Gekozen voor maandag om nog een weekend samen te zijn en om mij geestelijk voor te bereiden, ben niet verdrietig hoor, die hond heeft zo een mooi leven gehad al lopen de tranen nu wel evekes over mijn wangen, maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2015 (bewerkt) LadyJane..sterkte !!! Kabouter en Eline, veel plezier! Gister even groot verdriet hier, een van de nieuwe konijnen dood. OmaVlekje .. al een oud moppie dat duidelijk veel stress had de eerste 2dgn na verhuizing naar ons. Helaas dus niet overleefd. Och Toine, die tranen mogen en komen heus nog wel meer .. het is naar om je maatje te moeten gaan missen. Sterkte 21 augustus 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden