Gast Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Hahaha! Niet te eerlijk zijn hoor! Daar schrik je ze mee af. Gewoon kijken en genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ja Bollie, vooral die teennagels waren echt aan een goeie beurt toe hoor. En mijn eetknobbels, likdoorns en eksterogen. En achter mijn oren.... Mèèèn wat een spul kwam daar vandaan! Oh, en mijn neusharen heb ik ook gelijk verwijderd. En mijn dubbele wenkbrauw bijgewerkt. En verder nog wat intieme zaken, je weet wel, als vrouw wil je toch een beetje fris voor de dag komen, bij zo'n lekkere pennelikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 (bewerkt) Hahaha ik zal me trouwens ook scheren voor hij komt want dat is anders geen porem. Een nacht van te voren mijn kunstgebit in de gloor dat, als hij komt ik hem mijn mooiste big smile kan laten zien. Ik hoor hem al denken, mens doe die scheur maar dicht hoor want je bent vergeten je gebit in te doen. Ik ga ff nieuws kijken, ben zo melig als de pest. Een eksteroog, gebrekkig ziend, ging naar zijn cultuurgerichte vriend. Maar die zat aan het andere been, dus zag hij hem des s'nachts alleen. Woehhhhhhhaaaaajajajajajahihihihihihihi 20 augustus 2015 bewerkt door bolletje Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 en het resultaat dat wij lazen is de belastingaangifte Bol! benieuwd wat we van jou gaan lezen. zet m op meis! enne je had toch wel je goeie bril op toen je die spetter zag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Misschien worden je foto's van je sieraden op marktplaats dan ook scherper. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 (bewerkt) Vandaag word ik weer geconfronteerd met het feit dat mijn perceptie van mijn eigen gevoel niet altijd te vertrouwen is. Ik was er heilig van overtuigd dat ik bepaalde zaken echt accepteerde. In mijn ogen had ik geaccepteerd dat ik af en toe overdag moet slapen omdat bijvoorbeeld het beginnen met werken me heel veel energie kost. Dat voelde ik echt zo. Na een goed gesprek met mijn vriendin twijfel ik of dat wel echt zo is. Eigenlijk komt het erop neer dat ik het er heel vaak over heb gedurende de dag. Dat ik me er ontzettend aan irriteer, dat ik er zo van baal, dat ik niet begrijp hoe het toch zo kan zijn, enz. Als ik er de hele dag zo mee bezig ben kan ik het toch niet geaccepteerd hebben. Waarom voelt het dan wel zo? Het lijkt wel een beetje op de manier waarop ik met een hoop ellende uit mijn verleden ben om gegaan. Ik was er lange tijd van overtuigd dat ik alles een plek had gegeven en daar vrede mee had. Dat voelde ook echt zo maar blijkt sinds kort juist een manier geweest te zijn om met bepaalde zaken niet te hoeven dealen. Ik vind het ontzettend lastig en verwarrend. Als ik mijn eigen gevoel niet kan vertrouwen hoe kan ik er dan naar luisteren. Hoe ga ik er achter komen wat mijn echte gevoel is? Hoe leer ik weer voelen en daarop vertrouwen? Herstel is soms behoorlijk ingewikkeld zeg! Maar ik drink niet ;-) 20 augustus 2015 bewerkt door Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Laat dat het belangrjjkste zijn, Lucide! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ga opslomen hier. Morgen nog een dagje werken en dan genieten van het mooie weer in het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Lucide, dat is een lastige. Het is heel makkelijk en daarom verleidelijk om te denken dat je alles onder controle hebt, verwerkt hebt, een plekje hebt gegeven ... Je ziet het nu en dat is winst. Ik denk dat het belangrijk is wat je nu hebt gedaan. Praten, open staan, nadenken, eerlijk zijn. Niet alle onderwerpen hoeven morgen afgehandeld te zijn natuurlijk; neem je tijd Je gaat goed, ik vind dat je dat ook hier weer aan kunt zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Akelei, die ga ik eens laten bezinken. Klinkt niet gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Herkenbaar Lucide. Ben blij dat jij zo´n vriendin hebt zoals je hebt. Alleen maakt de boel enkel nog waziger. Vind het knap, wat je deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ik heb wél geaccepteerd dat ik nu nuchter en moe mijn bed in moet gaan om morgen enigszins productief op mijn werk te kunnen verschijnen. Kleine stapjes hè! ;-) Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ik mag me weer succesvol afmelden voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 mooi dit oogsten Loen voor hem voor jou (voor ons via het delen tnx) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ik gaar ook slapen welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Goeienacht, Leuk, makkelijk Stom, moeilijk.. Het zijn maar woorden Wees niet bang en verlang niets (Sri Nisargadatta) Leef! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 exist beyond the concepts of "good" and "bad" Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden