blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Weer vroeg op om te gaan werken. Heerlijk de wijk in. Hopen dat het droog blijft. Koffie nu. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen Kaboutertje. Ook jij bent vroeg. Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hoe dat zo? Eigen schuld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Oke. Je mag pb-en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Ook een goeie morgen! Hier ook weer werken. Snel even het dagpact: Blondie Kaboutertje Akkordeon Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen, regen, koffie, dikke sokken, het lijkt wel herfst.... Â Kabouter misschien kun je later nog wat uurtjes slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Effe onder de doesj doorrennen. En hoppa op het fietsje. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan weer klaar. . Wilde net schrijven dat er zowaar een zonnetje schijnt, maar op datzelfde moment een enorm hard onweergeluid en alles wordt donker en het begint te regenen... Er wordt ook weer veel regen voorspeld voor vandaag.... Jammer, want het is de dag van de PC, zo ongeveer het belangrijkste gebeuren op kaatsgebied..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Nog maar een koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen Allemaal  Dagpact: Blondie Kaboutertje Akkordeon BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 hihi... Er komen hier nog wel een paar buitjes meer zie ik op buienradar Sowhat. Ietje treft het niet ben ik bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hoi, goedemorgen. Ik doe weer gezellig met jullie mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen, Â Afgelopen maandag een behoorlijke uitglijder gemaakt. Vandaar maar weer op de: Â Dagpact: BlondieKaboutertjeAkkordeonBillyBobGipsy Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goeiemorgen. Â Dagpact: BlondieKaboutertjeAkkordeonBillyBobGipsy Joris jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen, beste mensen.  Jammer Joris. Praatgroep afgelopen week wel gedaan?  Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hi Spud, heb nog vakantie, maar het duurde even voordat ik ook echt kon relaxen. Vandaag happy. En ga voor deze week een fietsroute uitstippelen b.v Ook nog een klusje in huis. Heb er zin in. Gisteravond AA, probeer ik ook vast te houden. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 goeiemorgen frummers hij doet zijn best daarboven voor maatje en mij straks op de fiets duimen jullie mee dat het lukt?Voor Ietje en Gerrit ook wel zo fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Jammer Joris, maar wel snel weer de draad opgepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 LJ, ik vrees dat niets gaat helpen tegen dit weer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Tja, als je hier een 'bekentenis' doet, dan is een beetje uitleg wel zo compleet.  Aanleiding? Ik weet het niet precies. Was al dagen energieloos en het vermogen om te concentreren, bijvoorbeeld voor mijn studie, was ook compleet weg. Daardoor niet naar de schilderclub geweest en praatgroep ook geskipt ( <-- nieuw bedacht werkwoord, verAngliceren...)  Mijn vermoeide geest kon alleen nog irrationeel redeneren. Wel overduidelijk alle ongemakken nadien en tijdens kunnen ervaren: domme dingen zeggen, huishouden verwaarlozen, blackout. Gevolg schaamte, maar ook een sterker besef dat ik het bij een 'uitglijder' moet houden en wil houden.  Het was mijn misstap. Ik ga gewoon door met de zinvolle weekinvulling. Maar om herhaling te voorkomen, heb ik deze ochtend wel weer mijn yoga gedaan en wil dagelijks ook weer gaan mediteren.  Dank voor jullie belangstelling An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 kom je volgende keer eerst hier Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Â Â Dagpact: Â BlondieKaboutertjeAkkordeonBillyBobGipsy Joris jowan Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Het onweer barst net los Eline denk denk uitstellen naar zaterdag of nat pak halen straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 beiden dus uitgesteld naar zaterdag voor maatje en ik riskeer een nat pak nu ik naar de verjaardag van vriendin kan. zeg je nee krijg je er twee Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 de lucht is groen de straat staat blank en kater Carlo bibbert onder de bank Burchill en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden