hummer Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Wat fijn Vlokje, wat zal dat een opluchting voor je betekenen. Nu verder met je Leven....dus herstel Dag 3 vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Vlokje ...wat een opluchting voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Hoi Vlokje, Hoe gaat het vandaag? Dringt het goede nieuws al door? En is je operatie al gepland? Lijkt me zo'n leuk vooruitzicht die kanker uit je lijf te hebben! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten. Voor jou wordt 2015 wel een heel bijzonder jaar! Eigen plek, kanker weg en drank weg! En dan durf ik al iets zeggen over een nieuw begin! Ga ervoor! En kom het vooral zeggen als je iets nodig hebt. ( want ze zeggen dat alle begin moeilijk is) Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Hebben we gekruisd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Vasthouden nu, niet drinken en niet roken. Dat is een zware opgave om beiden tegelijk aan te pakken. Ik hoop dat je dat gaat redden; je hebt een goede motivatie op deze manier. Heel veel sterkte én succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Wat een goed nieuws Vlokje. Zo blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 je hebt veel om nu voor te knokken Vlokje zet m op meis♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Ook stoppen met roken, wat goed! Ik had vandaag bloeddruk, pols en hoeveelheid zuurstof in mijn bloed gemeten na pas 12 dagen niet roken. Die waarden zijn echt heel veel beter. Denk dat niet roken voor de operatie echt veel verschil maakt. Ken je het rookdraadje trouwens, daar maken we ook een dagpact. Er zijn nu 4 stoppers en 2 op het dagpact. Doe je ook mee? Dan zijn we met zn 5-en. Heel veel succes met stoppen en je voorbereiden op de operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Binnen 3 weken al een oproep! Dat is snel! Daar kijk je vast naar uit! Beter geen man, dan een waarvan je ongelukkig wordt. Anderzijds: hoe gelukkiger je zelf wordt, hoe groter de kans om een goede man tegen te komen ( eigen ervaring; niet wetenschappelijk onderbouwd) Al denk ik dat je hoofd daar niet naar staat. Ik bedoel alleen dat met je nieuwe leven weer alles mogelijk wordt. Behalve enkele dingen zoals naar boven vallen en zo :-) Super knap, die voorbereiding van jou. Niet drinken lukt mij aardig, maar ook nog de sigaretten laten..... Petje af voor jou! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 klinkt goed naar je omstandigheden dan wel wat anders dan hoe je pas schreef he blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Fijn voor je dat het zo kan. Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goed om dat te horen! Nu zorgen dat je de operatie zo sterk mogelijk ingaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Fijn om te lezen Vlokje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Ik word er helemaal mee blij van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Vlokje wat een geweldig nieuws!! Ben zo blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Die herstelperiode wordt natuurlijk niet korter door het uitstellen van de ingreep. In die zin is je reactie niet logisch. Maar ik begrijp best dat je er tegenop ziet hoor. Loop je geen extra risico door het uitstellen van de operatie? En onderaan de wachtlijst, hoe lang kan dat gaan duren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 hup Vlokje luister naar tante Aak en oom Gerrit pak die telefoon en des te eerder ben je er van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 (bewerkt) Komt nu toch wel dichtbij zo he Vlok, heb je iemand in je buurt die staks met je mee kan naar het ZH? En die je kan steunen daarna? 26 augustus 2015 bewerkt door hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Eind september, dat is een maand vanaf nu zo'n beetje. Je schrijft dat je er 31 dagen niet aan hoeft te denken. Misschien is dat wel goed voor jou. Maar misschien ook niet? Als je er nu iedere dag even over nadenkt en er met iemand even over praat, zou dat de paniek straks, als het zover is, misschien kunnen voorkomen? Ik weet het ook niet hoor. Maar nog een keer uitstellen moet je niet willen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 lieve Vlok, eind september dat is het bijna. Hoe gaat het nu? Zenuwachtig of juist niet? Heel veel sterkte nu. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 O Vlok, wat een rot bericht. Fijn dat je nu veel steun hebt. Heel veel sterkte en ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 (bewerkt) Vlokje, inderdaad zullen de pammetjes verdovend werken. Wat een zorgen, wat een nieuwe wending geeft dit. quote: 'Zenuwachtig ben ik nu niet, eigenlijk een soort van verdoofd, er komt zoveel op je af in korte tijd. Het is zo moeilijk om het te bevatten. Ik denk dat ik dat ook maar niet meer moet proberen en me gewoon overgeven aan de situatie waar ik in zit.' Vlokje, hou dit maar vast. Dit is einde van weerstand, en zo hou je tenminste wat energie over voor alle nieuwe indrukken die zullen komen. Heel veel sterkte de komende periode. 24 september 2015 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 Heel veel sterkte vloekje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 25 september 2015 Rapport Share Geplaatst 25 september 2015 Heel veel sterkte Vlokje, jezelf overgeven aan de situatie, hoe moeilijk ook, is het beste wat je kunt doen. De artsen zullen alles doen om je te helpen. Daar moet je op vertrouwen. Wat je zelf kan doen doe je nu ook. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt, laat je verwennen. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden