Akkordeon Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Klinkt super verstandig! Leuke avatar trouwens! Denk dat het nu wel lastig aftellen is voor jou. Daarom: Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik was voor een narcose ook heel eerlijk over allerlei lastige punten en de anesthesist gaf me nog een compliment en vertelde hoe vaak dat toch niet gebeurd. Sterkte met de aanstaande ingreep en met goede voornemens waarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2015 blijf je dan wel gestopt Vlokje anders ga je het misschien langer uitstellen allemaal dan goed voor je is. Heb je hulp hierbij die weet van je drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2015 moeilijk Vlokje uiteindelijk zullen de onderzoeken toch moeten neem ik aan, want je wilt er wel door, begrijp ik. ik duim voor je dat je de moed vindt en niet al te lang wacht. en ja, bij Sensoor zitten lieverds sommigen ervan kennen ook de problemen rond drinken en droog worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2015 Heel veel sterkte vloekje mischien is het Ton Hermans huis iets voor jou die kunnen je ook ondersteunen met je ziekte .Verder hoop ik dat je de kracht vind om dat toe doen wat nodig is . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Zorg dat je gezien wordt Vlokje.....durf om hulp te vragen, trek aan de bel. Doe iets.....iets anders als drank en pillen. Maak me zorgen om je en tik vooral wat om te laten blijken.....denk aan je. Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 O...Vlok...wat verschrikkelijk voor je... Ik weet niet goed wat te zeggen. Hulp, in welke vorm dan ook. Je kunt dit niet alleen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Dapper hoor Vlokje en heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 ❤️ Voor onder de riem Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Dapper en moedig...sterkte Vlokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Hey wat goed vlokje sterk van jou . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 lieve, dappere Vlokje, Zo goed dat je morgen toch gaat! Volgens mij is de onzekerheid toch erger an welk nieuws ook. Als je weet waar je aan toe bent, kan je verder. Dan weet je welke weg je op kan. Nu is het net of je op een ingewikkeld kruispunt staat, en geen idee hebt welke richting je uit moet. Dan blijft er weinig over dan gaan zitten piekeren. Wat jij hebt meegemaakt, en waar je nog door moet, dat verdient niemand. Dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Toch sta je ervoor. En ik geloof dat je het kan! Met wat je gisteren schreef, weet ik zeker at jij een vrouw bent die niet klein te krijgen is! Je bent bang nu. Wat normaal is. Maar ergens in jou zit de kracht die je nodig hebt om er morgen voor te gaan! Je wil echt niet in onzekerheid blijven zitten wachten. Dat is niet jouw stijl. Bij deze stuur ik je virtueel nog een pakje extra kracht. Niet omdat je dat nodig hebt, maar omdat het dan misschien een klein beetje makkelijker wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Goed zo, Vlokje! Sterkte en ik duim voor een zo goed mogelijke uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 toitoitoi morgen Vlok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Goed dat je toch gaat en wens je veel sterkte en kracht vandaag. Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 zet m op Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Sterkte Vlokje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wat fantastisch!!!!!!!!!!!!! Ben super blij voor je! Hoe ga je dit vieren? Ik toast alvast op jou. AV natuurlijk! Schol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Da's goed nieuws...fijn dat je toch doorgezet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wat fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wat een geweldig nieuws. Blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 de mooiste beloning die er mogelijk is voor de moed die je opbracht Vlokje nu stap voor stap op weg naar zo'n algehele goede konditie en gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Geweldig, zo'n bericht! Dat zal een boost geven in alles wat je doet, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wat fantastisch Vlokje. Wauw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Geweldig niews Vlokje ben zoooooo blij voor jou en je mag trots op je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden