Spring naar bijdragen

Goedenavond iedereen


Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Hoi Vlokje,

Hoe gaat het vandaag? Dringt het goede nieuws al door?

En is je operatie al gepland? Lijkt me zo'n leuk vooruitzicht die kanker uit je lijf te hebben! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten.

Voor jou wordt 2015 wel een heel bijzonder jaar! Eigen plek, kanker weg en drank weg! En dan durf ik al iets zeggen over een nieuw begin!

Ga ervoor!

En kom het vooral zeggen als je iets nodig hebt. ( want ze zeggen dat alle begin moeilijk is)

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vasthouden nu, niet drinken en niet roken.

Dat is een zware opgave om beiden tegelijk aan te pakken. Ik hoop dat je dat gaat redden; je hebt een goede motivatie op deze manier.

Heel veel sterkte én succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook stoppen met roken, wat goed! Ik had vandaag bloeddruk, pols en hoeveelheid zuurstof in mijn bloed gemeten na pas 12 dagen niet roken. Die waarden zijn echt heel veel beter. Denk dat niet roken voor de operatie echt veel verschil maakt. Ken je het rookdraadje trouwens, daar maken we ook een dagpact. Er zijn nu 4 stoppers en 2 op het dagpact. Doe je ook mee? Dan zijn we met zn 5-en.

 

Heel veel succes met stoppen en je voorbereiden op de operatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen 3 weken al een oproep! Dat is snel! Daar kijk je vast naar uit!

Beter geen man, dan een waarvan je ongelukkig wordt. Anderzijds: hoe gelukkiger je zelf wordt, hoe groter de kans om een goede man tegen te komen ( eigen ervaring; niet wetenschappelijk onderbouwd) Al denk ik dat je hoofd daar niet naar staat. Ik bedoel alleen dat met je nieuwe leven weer alles mogelijk wordt. Behalve enkele dingen zoals naar boven vallen en zo :-)

Super knap, die voorbereiding van jou. Niet drinken lukt mij aardig, maar ook nog de sigaretten laten.....

Petje af voor jou!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Die herstelperiode wordt natuurlijk niet korter door het uitstellen van de ingreep. In die zin is je reactie niet logisch. Maar ik begrijp best dat je er tegenop ziet hoor.

Loop je geen extra risico door het uitstellen van de operatie?

En onderaan de wachtlijst, hoe lang kan dat gaan duren dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eind september, dat is een maand vanaf nu zo'n beetje.

Je schrijft dat je er 31 dagen niet aan hoeft te denken. Misschien is dat wel goed voor jou. Maar misschien ook niet?

Als je er nu iedere dag even over nadenkt en er met iemand even over praat, zou dat de paniek straks, als het zover is, misschien kunnen voorkomen?

Ik weet het ook niet hoor. Maar nog een keer uitstellen moet je niet willen, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Vlokje, inderdaad zullen de pammetjes verdovend werken.

Wat een zorgen, wat een nieuwe wending geeft dit.

quote:

'Zenuwachtig ben ik nu niet, eigenlijk een soort van verdoofd, er komt zoveel op je af in korte tijd. Het is zo moeilijk om het te bevatten. Ik denk dat ik dat ook maar niet meer moet proberen en me gewoon overgeven aan de situatie waar ik in zit.'

 

Vlokje, hou dit maar vast. Dit is einde van weerstand, en zo hou je tenminste wat energie over voor alle nieuwe indrukken die zullen komen.

Heel veel sterkte de komende periode. :lips:

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte Vlokje, jezelf overgeven aan de situatie, hoe moeilijk ook, is het beste wat je kunt doen. De artsen zullen alles doen om je te helpen. Daar moet je op vertrouwen. Wat je zelf kan doen doe je nu ook. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt, laat je verwennen. Fijn dat je ons op de hoogte houdt.

 

:rose:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...