Spring naar bijdragen

Dinsdag, 14 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Heb net mijn papieren, en kooktijdschriften uitgezocht.

Ben er nog niet klaar mee maar nu even pauze.

Vanmiddag heb ik een gesprek over zonnepanelen, ik vind het milieu erg belangrijk en leer dit ook mijn kinderen.

Het enige is dat er een huurverhoging plaats gaat vinden en dit wil ik eerst weten voordat ik ermee in zee ga.

Zo even met mijn mams bekijken wat we eten, wat ben ik toch blij dat ik zo een lieve moeder heb.

Ze staat altijd klaar voor mij en mijn kinderen.

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

 

Joris van harte gefeliciteerd!

 

Fruitvlieg, succes met de verhuizing.

 

Alle stoppers gefeliciteerd met de behaalde dagen! :rose:

 

An, geen idee! Duurt al lang genoeg. Wel goed geslapen ja.

Net pas uit bed en ik schaam me er niet voor.

 

Jane, naar wat voor sauna ga jij als je daar ook kan naaien? :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even tussendoor komen?

Met m'n ogen is alles goed, geen beginnende staar, wel een lui oog maar dat heb ik m'n hele leven al, en als alleen mijn oog lui blijft vind ik dat niet erg. Zie daar 40 procent mee en met het andere oog 95 procent.

Nu moet ik 20 augustus naar een kerel met een moeilijke naam om mijn bril goed af te stellen. Ik wist het, ik wist dat het te maken had met m'n bril en niet met m'n ogen. Maja als de opticien en de h. arts zeggen dat het beginnende staar is, tja dan moet je actie ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apotheek, ramen gelapt, keukenvloer gedweild, pianostemmer gebeld, gestreken, boodschappen gedaan......maar nu met een bijzonder boek, als in, vind ik het spannend genoeg......

 

Tja wie weet kunnen we de draden verkopen aan de Mol voor een tv serie, ik weet wel wie mij mag spelen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een uitstel hier!

Ik was vanaf 08uur al druk met werk

Nu klaar voor vandaag :)

Alleen melden hier was uitgesteld, m.i best gezond ;)

Nog 1,5 werkdag en dan vakantieeeee ☀️

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Agnieta,

 

Zeg tegen mijn kinderen altijd mama is boven de 40 dan krijgen we last van geheugenverlies (selectief geheugenverlies).

Je moet het allemaal maar niet zo zwaar nemen wat anderen van je denken het is maar wat je van jezelf denkt.

Natuurlijk moet je  wel op de drank letten dat je dat niet meer doet.

Je bent ook maar een mens.

 

GR. Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....

zit hier met vitaminepilletjes, folders over hoe ik beter kan leren te eten en wat precies, en papiertjes met hersengymnastiek die ik elke dag moet oefenen,

en ik mag beslist niet drinken, nooit weer zei hij.

 

Dan zou het misschien kunnen herstellen.

 

Als ik zo dit berichtje los van alle andere lees, zou ik haast denken dat je de Jehova's getuigen binnen hebt gehad..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...