An Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Ik doe ook niet mee met de uitsteldag. Heb ook niet veel zin in m'n klus maar doe elke dag een stukje. Duurt wat langer, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 slaap kindje slaapt daar buiten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Hahaha... En bedankt A3... Nu moet ik het draadje van 14 juli 2014 gaan lezen... Aagje. Afijn, nog niks opgeschoten met de schuur. Excuus is dat het druilerige weer het niet toestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Heb net mijn papieren, en kooktijdschriften uitgezocht. Ben er nog niet klaar mee maar nu even pauze. Vanmiddag heb ik een gesprek over zonnepanelen, ik vind het milieu erg belangrijk en leer dit ook mijn kinderen. Het enige is dat er een huurverhoging plaats gaat vinden en dit wil ik eerst weten voordat ik ermee in zee ga. Zo even met mijn mams bekijken wat we eten, wat ben ik toch blij dat ik zo een lieve moeder heb. Ze staat altijd klaar voor mij en mijn kinderen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 A3, had je anders gedacht of verwacht? Zo ja, wat en hoe dan? Zo nee, waarom dan deze vermelding? Oók wat dat betreft, zeg je.. Oók??? Vriendelijke groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 een schaap met witte voetjes, want.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Goeiemiddag! Joris van harte gefeliciteerd! Fruitvlieg, succes met de verhuizing. Alle stoppers gefeliciteerd met de behaalde dagen! An, geen idee! Duurt al lang genoeg. Wel goed geslapen ja. Net pas uit bed en ik schaam me er niet voor. Jane, naar wat voor sauna ga jij als je daar ook kan naaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Mag ik even tussendoor komen? Met m'n ogen is alles goed, geen beginnende staar, wel een lui oog maar dat heb ik m'n hele leven al, en als alleen mijn oog lui blijft vind ik dat niet erg. Zie daar 40 procent mee en met het andere oog 95 procent. Nu moet ik 20 augustus naar een kerel met een moeilijke naam om mijn bril goed af te stellen. Ik wist het, ik wist dat het te maken had met m'n bril en niet met m'n ogen. Maja als de opticien en de h. arts zeggen dat het beginnende staar is, tja dan moet je actie ondernemen. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Fijn bolletje dat het uiteindelijk toch was wat je vermoedde, je bril dus toch. Hier moed aan het verzamelen om toch die schuur in te duiken. Excuus wordt om zeep geholpen door een waterig zonnetje wat nu door het wolkendek heen piept... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Nou sterkte dan Blondie. Even een naar je toe sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Apotheek, ramen gelapt, keukenvloer gedweild, pianostemmer gebeld, gestreken, boodschappen gedaan......maar nu met een bijzonder boek, als in, vind ik het spannend genoeg...... Tja wie weet kunnen we de draden verkopen aan de Mol voor een tv serie, ik weet wel wie mij mag spelen..... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Nee, nee, A3, niet gepikeerd. Echt niet. Alleen nieuwsgierig.. Ha, ook wat dát betreft verandert het hier nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 hihi.........melk, zat vroeger veel zout in moeders borst melk vandaar de eeuwig gedoemde dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Heer Blondie wat is dat nu? Je was m'n inspiratie! Ik ben ook in m'n schuurtje begonnen. Alles eruit en eraf en herinrichten. Eerst wat beestjes wegwerken. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Heer Blondie? Heb ik iets gemist? blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 je bent gewoon gek hoor, dat is toch inmiddels wel duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Het regent hier weer... sorry An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Wie dan Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Dat is inderdaad een tijdstip dat afwijkt van de norm NBWtje :-) Was er een bepaalde aanleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Zolang er lol is, geen verdriet. Goed. Ik ben ook aan het uitstellen. Aan de slag nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Wat een uitstel hier! Ik was vanaf 08uur al druk met werk Nu klaar voor vandaag Alleen melden hier was uitgesteld, m.i best gezond Nog 1,5 werkdag en dan vakantieeeee ☀️ 14 juli 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Ja gips, weekje Frankrijk minimaal Als het mooi weer is, knopen we er nog week aan vast nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Gefeliciteerd Joris . En top Hummer ! super . Negen dagen richting een gezond leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Hoi Agnieta, Zeg tegen mijn kinderen altijd mama is boven de 40 dan krijgen we last van geheugenverlies (selectief geheugenverlies). Je moet het allemaal maar niet zo zwaar nemen wat anderen van je denken het is maar wat je van jezelf denkt. Natuurlijk moet je wel op de drank letten dat je dat niet meer doet. Je bent ook maar een mens. GR. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 ..... zit hier met vitaminepilletjes, folders over hoe ik beter kan leren te eten en wat precies, en papiertjes met hersengymnastiek die ik elke dag moet oefenen, en ik mag beslist niet drinken, nooit weer zei hij. Dan zou het misschien kunnen herstellen. Als ik zo dit berichtje los van alle andere lees, zou ik haast denken dat je de Jehova's getuigen binnen hebt gehad.. Monster en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden