Monster Geplaatst 7 november 2015 Rapport Geplaatst 7 november 2015 dat gaat idd lekker snel hummer..... ik wens je veel voorpret
Akkordeon Geplaatst 8 november 2015 Rapport Geplaatst 8 november 2015 Hoi Hummer, De dagen rijgen zich weer aaneen! Proficiat! Jammer van Kayla. Heb je geen forum van hondenliefhebbers of zo waar je een oproep kan plaatsen? Fijne dag vandaag!
hummer Geplaatst 8 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2015 Kaya is met hele leuke enthousiaste mensen mee. ze hebben ook een Jack Russel. Ik kreeg bij thuiskomst gelijk foto's opgestuurd van de twee. Ze kunnen het goed met elkaar vinden. Ben verdrietig, maar zoooo blij dat ze nu de ruimte weer heeft en mensen die echt helemaal gek zijn van Jack Russels. Nu kan ik mijn trouwe vriendin Pippin weer de aandacht geven die haar toe komt. Ik hoop nog een paar jaar van haar te kunnen genieten. Geen behoefte aan drank nu, volgende week een start maken met inpakken. Al met al een lekkere zondag, nog een lekkere wandeling gemaakt met Pippin, wat relaxt zo zonder die kleine draak lady jane reageerde hierop 1
Akkordeon Geplaatst 9 november 2015 Rapport Geplaatst 9 november 2015 Dat is goed nieuws! Zo snel iemand gevonden! En dan nog iemand waar je het helemaal mee ziet zitten. Zo fijn voor Kayla. 2 keer verhuizen in net zoveel maanden is toch ook wat. Ik hoop dat je het fysiek wel trekt. En natuurlijk hoop ik dat die drankduivel zich koest blijft houden. Weer een zorg minder! Fijne dag!
hummer Geplaatst 9 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 9 november 2015 De drankduivel slaapt.......maar ik weet dat hij wakker wordt als ik moe ben of niet op tijd heb gegeten. Duidelijk mijn grenzen trekken en niet als een dwaas alles tegelijk willen doen Mijn zoon wil over 2 weken verhuisd zijn, maar die huurt een verhuisbedrijf. Ik kan dus eind van de maand aan de gang. Wil wel wat kleur op de muur, maar gordijnen en vloer zijn prima. Moet dus allemaal niet zo'n probleem zijn. Lief is natuurlijk pas verhuisd dus een deel van de spullen zijn al weg. Ik ga morgen beginnen met inpakken. Het kippenhok en de kippen komen ze zaterdag ophalen. Vanavond naar m'n groep.....fijn!
Akkordeon Geplaatst 10 november 2015 Rapport Geplaatst 10 november 2015 Goed bezig Hummer! Houden zo! Ben zo blij voor je!
Happiness Geplaatst 10 november 2015 Rapport Geplaatst 10 november 2015 Hummer, succes morgen met je gesprek!
hummer Geplaatst 16 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 16 november 2015 (bewerkt) update.... Het gaat goed, ben druk met inpakken, spullen zoeken op marktplaats en bedenken hoe ik mijn huis wil inrichten. Gesprek met vluchtelingenwerk is verzet ivm een operatie van de teamleider. Mijn verhuizing is gepland op 28 november. Ik ben niet zo vaak op het forum nu, sorry, ik hoop dat het met jullie goed gaat. Vanavond naar mijn groep en woensdagavond ook, ik heb dan een bespreking over de kerstviering waar ik aan mee help. 16 november 2015 bewerkt door hummer
hummer Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 25 november 2015 Vandaag gesprek gehad bij vluchtelingenwerk. Ik start 4 januari met 2 ochtenden als maatschappelijk begeleider! Ik ben zo blij....eindelijk weer iets gaan doen wat bij mij past. Zaterdag verhuis ik naar Rotterdam, ook daar heb ik heel veel zin in. Ik heb veel spullen op marktplaats kunnen scoren Nu lekker muziekje aan van Enya en Enigma. Lief met een wijntje en ik met een tonic. Happiness, lady jane en huttula reageerden hierop 3
Akkordeon Geplaatst 26 november 2015 Rapport Geplaatst 26 november 2015 (bewerkt) Hoi Hummer, Fijn om lezen! Zo goed dat je een baantje hebt dat bij je past! Veel leuker dan zomaar iets wat alleen tijdsinvulling geeft. Ik hoop dat je er veel voldoening uit haalt. Fijn ook dat je eerst nog de tijd krijgt om te wennen op je nieuwe plek. Ooit, in het pre- GPS tijdperk, moest ik een adres zoeken in Rotterdam. Wat een ramp was omdat het water steeds in de weg zat en niemand me kon vertellen aan welke kant ik moest zijn :-) Succes met de verhuis! 26 november 2015 bewerkt door Akkordeon
hummer Geplaatst 27 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Akk. ik heb mijn rijbewijs ooit in Rotterdam behaald Maar goed( niet)...ik heb weer de verleiding niet kunnen weerstaan. Ik hoop oprecht dat ik na de verhuizing de regie van mijn eigen leven kan nemen. 27 november 2015 bewerkt door hummer
Happiness Geplaatst 27 november 2015 Rapport Geplaatst 27 november 2015 Leuk Hummer, dat het gelukt is bij VW! Veel succes.
Akkordeon Geplaatst 28 november 2015 Rapport Geplaatst 28 november 2015 Vandaag de grote verhuisdag! Succes! Hopelijk lukt het slapen vanavond in je nieuwe huis!
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2015 nu alleen in een nagenoeg leeg huis. Flesje wijn erbij tja....... Ga nog wat schoonmaken. en straks lekker slapen, hoop ik. Heb de afgelopen dage vreselijk slecht geslapen.
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2015 Nu dat flesje wijn leeg, wil meer maar er is niet meer...... Voel me alleen......
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2015 ik weet het gerrit, voel me zo k......, enerzijds omdat ik het blijkbaar niet kan laten, anderzijds omdat ik me alleen voel.
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2015 Ik ga maar eens naar bed....kijken of ik nu een beetje beter kan slapen.
huttula Geplaatst 28 november 2015 Rapport Geplaatst 28 november 2015 Trusten Hummer. Drank voegt niks toe.. dat weet je. Nieuw huis..nieuwe kansen...maak er wat van. Ook jij kan het..echt❤
lady jane Geplaatst 28 november 2015 Rapport Geplaatst 28 november 2015 alleen met de fles kan het eenzamer? sterkte hummer en hopelijk neem je volgende keer met ons gezelschap genoegen♥ huttula reageerde hierop 1
smart Geplaatst 28 november 2015 Rapport Geplaatst 28 november 2015 oew jammer.... ik snap het wel. Alleen zijn kan knap moeilijk zijn. Zo ben ik erg blij met de steun van de afgelopen paar dagen. Ik kon het eigenlijk ook niet goed alleen. Of ben je een minderaar? Veel sterkte in elk geval!!
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 29 november 2015 Dank voor jullie steun! Vallen en gewoon weer op staan. Vandaag weer hard aan de slag, wil hier zo snel mogelijk klaar zijn. Mijn lijf protesteert, mijn heupen willen niet meewerken. Vrijdag naar het ziekenhuis geweest. Krijg een oproep voor een botscan. Straks komt mijn trouwe hond en maatje Pippin, lief komt haar brengen. Is echt wel stil hier. Nog geen muziek.... En Smart, ik ben een stopper!!!!!!!!!!!Wat een mooie ondertekst heb je. Fijne dag allemaal smart reageerde hierop 1
plof Geplaatst 29 november 2015 Rapport Geplaatst 29 november 2015 Verhuizing is in ieder geval voorbij. Succes met je nieuwe huisje! Verhuizen geeft altijd zoveel stress, hopelijk is het vandaag de eerste dag van een lange periode zonder alcohol. Veel plezier met je hondje vandaag!
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 29 november 2015 Dank je Plof. En dan ook nog eens 3 verhuizingen de afgelopen 2 maanden....Eerst lief, toen zoon en gezin en nu ik. Daarna hopelijk een hele lange periode van rust. Ik ga zeker genieten van mijn huis en hond en inderdaad zonder de fles. Nu lekker aan de koffie.
huttula Geplaatst 29 november 2015 Rapport Geplaatst 29 november 2015 Hopelijk? Ga ik ...voor een lange periode zonder drank Belangrijk is dat je kracht uitspreekt. Zekers tegen jezelf. Geloof ik jezelf. Geen uitvluchten..geen excuus. Drank voegt niks toe. Toi toi toi erik reageerde hierop 1
Cas Geplaatst 29 november 2015 Rapport Geplaatst 29 november 2015 Ha Hummer, stoere auto ! ben soort van nieuw hier dus even je verhaaltje heeeel snel gelezen . Ben er nog niet helemaal wakker door hoop dat alles goed verder met je gaat je had het gisteren een wat lastige avond begrijp ik . Maar dat lekkere bakkie koffie in de morgen dat doet het hem ! Goed bezig altijd lekker een bakje koffie vroeg. Ltrs Cas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden