hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 nu alleen in een nagenoeg leeg huis. Flesje wijn erbij tja....... Ga nog wat schoonmaken. en straks lekker slapen, hoop ik. Heb de afgelopen dage vreselijk slecht geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Nu dat flesje wijn leeg, wil meer maar er is niet meer...... Voel me alleen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 ik weet het gerrit, voel me zo k......, enerzijds omdat ik het blijkbaar niet kan laten, anderzijds omdat ik me alleen voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 28 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Ik ga maar eens naar bed....kijken of ik nu een beetje beter kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Trusten Hummer. Drank voegt niks toe.. dat weet je. Nieuw huis..nieuwe kansen...maak er wat van. Ook jij kan het..echt❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 alleen met de fles kan het eenzamer? sterkte hummer en hopelijk neem je volgende keer met ons gezelschap genoegen♥ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 oew jammer.... ik snap het wel. Alleen zijn kan knap moeilijk zijn. Zo ben ik erg blij met de steun van de afgelopen paar dagen. Ik kon het eigenlijk ook niet goed alleen. Of ben je een minderaar? Veel sterkte in elk geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Dank voor jullie steun! Vallen en gewoon weer op staan. Vandaag weer hard aan de slag, wil hier zo snel mogelijk klaar zijn. Mijn lijf protesteert, mijn heupen willen niet meewerken. Vrijdag naar het ziekenhuis geweest. Krijg een oproep voor een botscan. Straks komt mijn trouwe hond en maatje Pippin, lief komt haar brengen. Is echt wel stil hier. Nog geen muziek.... En Smart, ik ben een stopper!!!!!!!!!!!Wat een mooie ondertekst heb je. Fijne dag allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Verhuizing is in ieder geval voorbij. Succes met je nieuwe huisje! Verhuizen geeft altijd zoveel stress, hopelijk is het vandaag de eerste dag van een lange periode zonder alcohol. Veel plezier met je hondje vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Dank je Plof. En dan ook nog eens 3 verhuizingen de afgelopen 2 maanden....Eerst lief, toen zoon en gezin en nu ik. Daarna hopelijk een hele lange periode van rust. Ik ga zeker genieten van mijn huis en hond en inderdaad zonder de fles. Nu lekker aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Hopelijk? Ga ik ...voor een lange periode zonder drank Belangrijk is dat je kracht uitspreekt. Zekers tegen jezelf. Geloof ik jezelf. Geen uitvluchten..geen excuus. Drank voegt niks toe. Toi toi toi erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Ha Hummer, stoere auto ! ben soort van nieuw hier dus even je verhaaltje heeeel snel gelezen . Ben er nog niet helemaal wakker door hoop dat alles goed verder met je gaat je had het gisteren een wat lastige avond begrijp ik . Maar dat lekkere bakkie koffie in de morgen dat doet het hem ! Goed bezig altijd lekker een bakje koffie vroeg. Ltrs Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Hoi Hummer, Ik lees nu pas dat je het lastig had... Geen zin om ook eens refusal te proberen? Mij helpt het enorm. Niet tegen de eenzaamheid. Maar wel tegen het nare gevoel van achteraf... Bij mij gebeuren er momenteel teveel nare dingen om erop te vertrouwen dat ik het alleen red zonder drank. Dus haal ik hulp waar die voor mij is. Nu ja, ik hoop dat je nieuwe stek voor allemaal positieve ervaringen zorgt! Dat je er super kan slapen. En dat je lijf snel recupereert van die belasting van afgelopen tijd. Knuffel! PS wat ik al eerder zei: alleen wie opgeeft heeft verloren. Jij dus niet! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Hummer, sterkte vanavond. Je bent misschien alleen in je huis, maar op het forum zijn we samen. En samen staan we sterker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Dank voor jullie support. akk dank voor je foontje.........Control freek die ik ben, hoezo gepland kasten halen. wordt het maatje van "mijn "hulp psychotisch, niks kasten halen dan......Hoop nu op woesnag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Dank monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Ik ga Pippin uitlaten en mijn bedje in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Hoi Hummer, Heb net even je volledig draadje gelezen. Wat een mooi draadje. Ik heb het ook altijd moeilijker als ik alleen ben. Maar als ik je zo lees voel je je ook veel beter als je niet drinkt. Ik hoop dat je de draad weer kan opnemen. Veel succes, ik duim voor je hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Komaan Hummer, Zet em op! Je kan het! hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Ik heb beter geslapen dan gisteren, wel weer erg vroeg wakker. Ik ga vandaag bewust kijken naar de geluksmomentjes, Tot nu toe Lekkere koffie in een warm huis... Een gekke bejaarde Pippin die rollend en rennend mij liet weten dat zij het hier helemaal naar haar zin heeft... Net vanuit mijn kamer naar buiten gekeken, ik kijk uit op een giga veld met veel bomen en struiken, is tevens losloopzone voor honden , zie ik 2 konijnen met elkaar spelen en rennen door de struiken... smart en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meira Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Geluk zit zo vaak juist in de kleine dingen, hè, niet in grote. Ik las laatst een mooie uitspraak: The best things in life are not things, they are moments. En ook : Live in the moment and make ik so beautiful it will be worth remembering. Veel geluk op je nieuwe stekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 De afgelopen 5 dagen weer vreselijk veel gebeurd. Maandag kwam mijn lief mij helpen om van alles en nog wat te doen in mijn nieuwe huis. We hadden het goed met elkaar. Hoewel we flink hebben gedronken...... De dure auto hebben we ingeruild voor twee kleintjes die we nog moeten ophalen. Donderdag is lief weer naar huis gegaan om wat vervelende zaken te moeten regelen wat betreft de omgangsregeling voor zijn zoon. maandag zou ik weer naar hem toe gaan. Ik heb al eerder verteld dat ik niet alleen kan zijn. Ik vind het vooral 's avonds moeilijk. Ik weet dat ik daar aan moet werken, dat mijn geluk niet moet afhangen van het samenzijn met mijn lief. Het overviel me weer vrijdagavond, de paniek, eenzaamheid. Een heerlijk huis en er niet van kunnen genieten. zoals altijd hadden we even contact via de telefoon. Ik vertelde hem dat ik hem miste en dat ik het vervelend vond dat hij niet bij me was. Daarop zei hij dat hij daar niets aan kon doen en dat hij dit er nu niet bij kon hebben. Hij had even genoeg gezeur.......hij zei dat hij er klaar mee was, einde relatie. Wilde ook niet meer praten. Achteraf weet ik dat het mijn schuld is, hij wil graag alleen zijn en mij enkele dagen in de week zien, maar ieder zijn eigen weg. Ik nam hier geen genoegen mee, ik wilde hem helemaal........Ik moet ook het gevoel van hem respecteren. Iedere keer als ik hem zeg dat ik samen wil zijn heeft hij het gevoel dat hij mij tekort doet. Nu is het over en mis ik hem vreselijk. Er ligt een steen op mijn hartstreek, het beneemt me de adem. Ik heb zo'n spijt, waarom krijg k pas inzichten als het te laat is. Sinds vandaag drink ik niet meer, dat is dan wel weer een voordeel van geen drinkmaatje hebben. Heb vanmorgen alle drank weggegooid. Heb gewoon niets meer in huis. Om een uur of 6 vanavond kreeg ik last van ontwenning, begon te beven, had het vreselijk koud. Kreeg hartkloppingen. Ik ben gaan eten en heb een warm bad genomen. Nu ben ik weer beter. Ik moet deze dingen van me afschrijven, ik huil......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Auw. Wat naar voor je Hummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Daarnaast ga ik ook de kleine man vreselijk missen. Ik heb hem de laatste twee en half jaar mede opgevoed. Ieder weekend van vrijdag tot zondag avond. We zijn erg aan elkaar gehecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 hummer sterkte! je weet nu, dat hoe meer je iemand claimt hoe meer die weg wil, vrijheid, eigenheid zoekt. Nu daarmee aan de slag, voor jezelf zodat je leert ook met jezelf het goed te hebben en ooit, wie weet ooit, sterker in een nieuwe relatie te staan, mocht je dien dan nog willen. zonder drank vanzelfsprekend♥ hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden