Spring naar bijdragen

hallo, ik ben Dwarf


Dwarf

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Dwarf, 

 

Ik ben een man van 59 jaar, heb 3 kinderen en 2 kleinkinderen, 20 jaar weduwnaar en alweer 18 jaar een lat-relatie.

Sinds m'n 16e, 17e dronk ik,  eerst "normaal", langzaamaan wat vaker en tot 20 jaar geleden dagelijks een glaasje

voor het slapen gaan. De dood van mijn vrouw (MPS, suïcide) heeft mijn drinkgedrag opgevoerd tot dagelijks een

6-pack en vaak een halve (+) fles port. Alcoholist dus.

Nu sta ik met steun van de AA ruim 1,5 jaar droog.

Het leven zit na die enorme stap van erkenning en hulpvraag stapje voor stapje weer in de lift.

Neemt niet weg dat ik nog veel te doen heb en veel vragen tegenkom. Ik zal ze niet altijd stellen, maar denk wel

veel antwoorden uit de fora te kunnen halen en misschien anderen enig steun te kunnen geven.

 

Groet, Dwarf.

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Dwarf.

Je hebt het goed ingeschat; na de opheldering voorbij het helder worden...............komen de meeste andere echte vragen alsnog.

Onder de kop 'Thema's' vind je veel wel-of-niet alcohol gerelateerde onderwerpen waar je zo een middag zoet mee bent. Veel leesplezier en veel saamhorigheidsgevoel wens ik je toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een warm welkom van mij Dwarf,

 

Je leven zit weer in de lift en alweer anderhalf jaar droog. Je ervaart dagelijks

de benefits, en toch zie je ook in je wijsheid in dat het wel bij de les blijven is.

Dagelijks. Je hebt nu één bericht geplaatst, hopelijk de eerste van vele die

nog gaan volgen. Ik denk dat je met jouw levenservaring een waardevolle

bijdrage kunt leveren.

 

Een ieder zijn/haar steun is altijd welkom  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neemt niet weg dat ik nog veel te doen heb en veel vragen tegenkom. Ik zal ze niet altijd stellen, maar denk wel

veel antwoorden uit de fora te kunnen halen en misschien anderen enig steun te kunnen geven.

 

Groet, Dwarf.

  

alvast dank dwarf

hopelijk kom je af en toe es wat schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...