lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/4097158/2015/07/08/Sauna-na-megablunder-overspoeld-met-klanten.dhtml voor 1,75 kun je in Hierden op de Veluwe een dagje ontgiften/relaxen omdat een medewerker de komma verkeerd heeft gezet bij het adverteren. wees er snel bij, want er reageren wel erg veel mensen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Dat is inderdaad een goede tip Jane, en dat tot 28 juli! Wel snel bij wezen, staat er.....maar leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Oh, wat een handig draadje Jane, en wel van Jane Fonda herself! De Meesteres Ik heb nog steeds niet mijn Sauna in A'dam gevonden. Nu ben ik er ook niet dagelijks/wekelijks mee bezig, maar zo af en toe zou ik het wel heerlijk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 (bewerkt) Wellness 1926 al geprobeerd Joris? Een juweeltje in Oost...(mijn mening dan) Wel heel klein en eenvoudig hoor, tegenovergestelde van Zuiver zeg maar. 9 juli 2015 bewerkt door Yogajuf lady jane, nancy en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Wellness 1926?? Ik ga eens googlen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Heeeeee dat is grappig, ik heb daar jarenlang in de buurt gewerkt, Sumatrastraat. Ziet er goed uit, Joris ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 en ik ben daar ooit met mijn forum maatje geweest, leuke buurt simpel saunaatje idd en via een ticketsite spotgoedkoop ook ik weet alleen niet meer welke ik denk ticketveilingen.nl en heerlijk roti gegeten na afloop daar vlak bij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Ben nog nooit in Spa Zuiver geweest maar die trekt me ook helemaal niet. Ik kende dus ook geen sauna in Amsterdam anders als via mijn sportschool abonnement. Dank voor de tip Yogajuf. Is lekker combineren als ik toch een keer de Dappermarkt en die kant van de stad opzoek. Heel goed idee dit draadje ook. Ben gek op sauna's en scoor graag aanbiedingen. Als ik een actie zie post ik mee. 10 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Oh maar Z is wel erg mooi hoor.... Ik maakte alleen een aanname, dat Joris die al kende en dat het hem niet beviel om bepaalde redenen. Gek eigenlijk dat ik dat doe. Zelf ga ik veel liever naar Z, het enige probleem is dat ik er vaak bekenden tegen het naakte lijf loop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ja, dat heb ik nou ook in Z, hahaha! Maar ach, kan me niet schelen, voelt alleen wat ongemakkelijk. Maar uiteindelijk ga je er allemaal heen met hetzelfde doel. Ik ga er het liefste heen op een maandag, dan is het er niet druk, heerlijke sauna's ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Naar beide (nog) niet geweest: Spa Zuiver en Wellness 1926. Laatste heeft wat negatieve reviews op Google plus, vandaar mijn 'reservering'. Maar zal het zeker voor mezelf nog proberen Wel naar een andere eenvoudige geweest: http://saunadacosta.nl/ en regelmatig ging ik ook naar dit hotel, want dan had je de sauna voor jezelf (de hotelgasten zijn overdag toch in de stad): http://www.thewellnessgarden.net/faciliteiten/sauna/ Afijn, binnenkort weer eens op stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 er zijn nu overal acties, goed uitpluizen dus want in de zomermaanden is het komkommertijd op die hete centra. terwijl wat goed is voor de kou is ook goed voor de hitte ik ga dus het hele jaar door tot nu toe elke week en nog geen cent betaald (dochter van een zeeuw) geen cent teveel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 via Volkskrant.nl/wellness kun je vouchers kopen voor 12,95 in de 4 sauna's die onder één parapluie reclame maken erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik vind Spa Zuiver ook erg mooi. Ben er lang niet geweest, maar de laatste keer was op 24 december..heerlijk rustig!!! ;-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Dank je Jane ik mag weer een paar keer :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2015 ik kreeg ze per post gisteren en geldig tot januari 2016 denk dat ik er nog wat meer bestel goeie investering in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2015 http://www.lacubanita.nl/verwenarrangement#.VgJK-GubvBU eerst je buik vol eten en daarna een dagje gratis detoxen☺☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden