Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli


Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

tja Fruit, da's een goeie

Als het niet dagelijks is, valt het misschien inderdaad wel mee. Ik vond het gewoon jammer dat ik eenmaal thuis direct sites wilde kijken om te weten of ik geen oud model .......enz.

Het is weer een tweedehands uit 2013, mijn eigen was 18 jaar ouder en 2 keer zo zwaar. Toch moest mijn man echt 4 keer zeggen dat ik het goed gedaan had.

4 keer

geëmancipeerde feministe?

Waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nu heb ik hem gevonden.

ik ga mijn mannie hubbie manlief husband wederhelft vanavond ook één keertje Fruitlief noemen.

Misschien.

Als ik durf.

Kijken wat ie zegt.... :wacko:

 

En dat heeft niks met man vrouw te maken, inderdaad Fruitlief.

Welterusten, wordt vervolgd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten.

Vandaag chaotisch begon vlak voor het werk.

5 minuten voor vertrek naar het werk kreeg ik een belangrijk telefoontje, daardoor 3 minuten te laat op werk.

daar was het ook anders als anders werken met een vakantie kracht.

Gelukkig  een leuke collega.

Vanuit me werk met mams boodschappen doen, daar kwam ik er achter dat er minder geld op mijn bank stond als ik dacht.

Gelijk een mail de deur uit en morgen even wachten op de uitslag maar zal wel weer goed komen.

Maar de avond was relaxed, lekker BBQ-en Met mams, vriendin en zoon ik en mijn oudste zoon was gezellig.

Heb geen minut  aan de drank gedacht dat is wel fijn.

Heb er weer een dagje bij, slaap lekker allemaal en tot morgen.

 

Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fijne NA meeting bezocht vanavond. Opmerkelijk hoezeer mijn humeur daarvan opknapt. Dat is al een aantal dagen beneden de maat. Een inwendig gevecht met mijn alterego, sterke gevoelens van afwijzing en opbouw eigenwaarde. Maar ik gebruik niet. Laat die gevoelens er maar zijn. Ik ben een "grote jongen" tegenwoordig, ik kan er tegen, hoef er niet meer voor op de vlucht.

Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Morgen weer een dag, a day at a time.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het wel niet snappen misschien hoor maar hoe kun je nu een ' grote jongen' zijn....jowan.

Je ego is toch klein?

Je zou toch eens wat meer over "ego" moeten lezen, Agnieta. Probeer Eckhart Tolle eens met "Een nieuwe aarde".

Bovendien staat "grote jongen" hier tussen aanhalingstekens, die indiceren dat het hier gaat om "flink zijn", de emoties verduren en ze ondergaan.

Een matig ego en een nederige houding sluiten een mening en een bepaalde waardering over iets niet uit. Sommigen menen dat bijvoorbeeld nederigheid iets met onderkruiperigheid te maken heeft, of je totaal wegcijferen of volstrekte slaafsheid. Ik ben een andere mening toegedaan, in alle nederigheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat waren er 3 jowan, als ik goed heb geteld.. ;)

 

Hier Naatje pet

 

Raar hoe het systeem/de roverheid zich nog steeds in

staat schijnt te houden

 

En ik met een zucht en scheet de boel "redt"

 

De één houdt de ander bezig binnen de wet

Terwijl het zo makkelijk kan

 

Ik ben weer een stapje verder, en

niet dankzij alle contactpersonen via de gemeente

 

Zelf doen//Actie!

Morgen ook weer

 

Trust!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...