nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goed gedaan, Bighamster, wéér een stap gezet! En ook welkom hier namens mij , ook Nicotine welkom Nicotine42 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goeie middag Ik drink vandaag niet De inzet is een maand Het liefst twee De motivatieknop is ver te zoeken Dus zal het weer puur op wilskracht mogen doen Welkom nieuwelingen Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Mooie stappen Bighamster, Fijn, dat je moeder er voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik heb die motievatieknop voor je gevonden hoor Mai Dus...gaan met die banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Jammer, dat ik niet bij je in de buurt woon Bol, Anders had ik zeker even bij je gaan kijken op de markt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ja dat zou leuk zijn geweest als je dat zou doen Rapi. Kreeg je een mooie armband of ketting voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Weer thuis van werk. Effe de beentjes omhoog voordat ik mijn restje pasta ga opwarmen. Welkom voor de nieuwkomers! En nu eerst effe lezen hoe de stand van zaken bij Kaboutertje is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ja dat zou leuk zijn geweest als je dat zou doen Rapi. Kreeg je een mooie armband of ketting voor niets. Ha, nee joh Bol, Zo verdien je toch niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Hahaha Rapske maar dat vind ik ook niet zo erg hoor. Heb wel vaker dingen gewoon weg gegeven, zeker als er een kind zo verheerlijkt naar kijkt. Nee het leukste aan alles vind ik dat mensen het mooi vinden wat ik maak en daar ook nog wat voor willen geven. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Het blijven scheetjes hé Pumpkin? Maar als ze nog zo jong zijn kan je er zo heerlijk mee knuffelen. Als ze wat ouder zijn en ze kennen het woordje "nee" dan wordt het toch weer anders. Zo lekker eigenwijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Och Sproetje als ik zie met hoeveel respect en voorzichtigheid jij met je dieren om gaat, kan het alleen maar zijn dat een kindje zich erg op z'n gemak voelt bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Mij ook niet Spud, in tegendeel, word wel blij van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Mij ook niet, ik lees je graag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Hier baby weer naar huis, even uitgeknuffeld voor vandaag. Maar morgen, om kwart over 7, is ze er weer. En dat 5 weken lang. Ik kan m'n hart ophalen Maar nu even met een boek in de tuin, ook leuk. Even uitpuffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Nee Sproetje mij zit je niet in de weg hoor, blijf maar lekker hiero. Ik ben vandaag ook meer op het forum geweest Heerlijk hé Nanc zo'n hummeltje? 6 juli 2015 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ach Sproetje we kunnen ook nog altijd scrollen hé? En ja je bent een hittepetitje, das een beetje de aard van het beesie. Niks mis mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Haha Spud..je schrijft maar. Alleen moet ik even wennen aan je nieuwe plaatje, Dat is voor mij errug opvallend, aanwezig...O...het is twister! Vooral een pagina vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ikke? Nee joh..pas in november! Lotus was wel jarig....andere bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Grappig...ik heb 'm niet ingevuld...dus foutje dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik heb er geen last van Spud Als het voor jou werkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Mooi inzicht en fijn dat je die feedback krijgt Spud...daar kun je wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik ook.... Dus als ander mensen dan even willen schrijven Zodat wij wat te lezen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Haha...dat moest ik wel denken Mai... Aan mij heb je niet veel vanavond...ga afschakelen. Fijne avond allemaal. En jij succes Mai..deze maand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Snap ik Spud...mensen zijn soms bang om feedback te geven, maar het kan juist zoveel opleveren, als het maar met respect gebeurt en je het kunt ontvangen...en dat kunnen jullie beiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Of te lui om aan te melden.. Ik weet dat de eerste dagen het zwaarst zijn Zal even door de zure appel heen moeten bijten Ben best moe ook Dank je kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden