Lucide Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Niets mee gelezen, vergeten aan te melden voor het dagpact maar gelukkig wel droog gebleven. Dat voelt enigszins slordig. Morgen weer even de aandacht verscherpen! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 En dan lijkt het opeens alsof je aan niets anders kan denken... Nou ja, dat hoort er dan maar even bij... Pfffff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Yup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Voor de komende dagen 3 tot max 5 schat ik in Rust,reinheid, regelmaat Daarna nieuwe werkzaamheden verrichten Aanleren ook Meer buiten bewegen 6 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 De eerste dag zit erop Zo nog rondje hondjes En niet te laat naar bed Fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Hihi.. Over twee weken op de skeelers staan Die ik vorig jaar voor mijn verjaardag had gehad En die sindsdien niet meer de kelder uit zijn geweest Krijg er zin an! (beginners enthousiasme? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Klaar met lezen. Was het feedback geef dag vandaag oid? De een reageert heel anders dan de ander. Los van de betreffende personen...op jezelf betrekken van negatieve zaken is natuurlijk niet hetzelfde als meedoen in het delen. Dat heb ik ook redenaties elke keer bij een willekeurig onderwerp is iets wat meer mensen doen die ik ken. Denk dat ze bedoelen een persoon het gevoel te geven niet alleen te staan in iets en zo medeleven te tonen. Maar iemand die dat heeeel vaak doet begint voorspelbaar te worden. Dan weet je al dat er een ik heb dat ook redenatie komt. En ook is het fijn te erkennen dat iemand zijn/haar verhaal uniek is want die persoon is uniek. Met de redenatie ik heb dat ook elke keer doet iemand daar afbreuk aan. Althans zo zie ik het. Ik reageer bewust op het type redenatie en niet de persoon. 6 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Ik wil graag plekken op mijn lijf als ik er op druk mezelf op de eerste plaats zet. Een ontspan knop, een stop analyseer knop een standby knop als ik wil slapen....dat is toch niet teveel gevraagd. Dat moet toch kunnen .... Spud werkt het alleen als je er op drukt of ben je ook op afstand bestuurbaar geworden ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Bericht ging zichzelf zomaar posten toen het nog niet af was. Nu is het wel af. En nu ga ik ook slapen....Trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 sjonge eindelijk een beetje bijgelezen tussen het werk door. te moe om te reageren dus slaapwel wie nog op is ga ik straks ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 voor de annalen: Was vergeten me nuchter af te melden, bij deze. Alles bijgelezen, mij veels te hyper en nietszeggend vaak. Zal wel zo moeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden