Spring naar bijdragen

Maandag, 6 juli 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Klaar met lezen. Was het feedback geef dag vandaag oid? De een reageert heel anders dan de ander.

Los van de betreffende personen...op jezelf betrekken van negatieve zaken is natuurlijk niet hetzelfde als meedoen in het delen. Dat heb ik ook redenaties elke keer bij een willekeurig onderwerp is iets wat meer mensen doen die ik ken.

Denk dat ze bedoelen een persoon het gevoel te geven niet alleen te staan in iets en zo medeleven te tonen. Maar iemand die dat heeeel vaak doet begint voorspelbaar te worden. Dan weet je al dat er een ik heb dat ook redenatie komt.

En ook is het fijn te erkennen dat iemand zijn/haar verhaal uniek is want die persoon is uniek. Met de redenatie ik heb dat ook elke keer doet iemand daar afbreuk aan. Althans zo zie ik het. Ik reageer bewust op het type redenatie en niet de persoon.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag plekken op mijn lijf als ik er op druk mezelf op de eerste plaats zet. Een ontspan knop, een stop analyseer knop een standby knop als ik wil slapen....dat is toch niet teveel gevraagd. Dat moet toch kunnen

....

Spud werkt het alleen als je er op drukt of ben je ook op afstand bestuurbaar geworden ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...