billy1981 Geplaatst 23 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Nou MG, eigenlijk niet. Ik dronk de afgelopen maanden misschien in totaal 10x en max 4 dagen achter elkaar (laatste keer dus afgelopen di tm vrij). Had dus nog wel een redelijk goed slaapritme. Nu vooral slecht slapen doordat ik lastig inslaap bij het slapen gaan en bij het tussendoor wakker worden. Spoken nog te veel gedachten over m'n verbroken relatie door m'n hoofd. Dat zal nog wel even zo blijven, maar dat is dan maar niet anders. Straks ga ik weer wat beter slapen dan afgelopen nacht en is het alweer 'Day 4'...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Welkom Billy, en sterkte. voor wat betreft het moeilijk slapen, de arts bij Tactus heeft mij destijds in januari ook een slaapmiddel voorgeschreven, zodat ik iets makkelijker in slaap viel, en ook gewoon 6 uur doorsliep. dat heeft mij destijds erg geholpen.Sinds eind april ga ik elke week naar een zelfhulpgroep. dat helpt me veel. kan ik je zeker aanraden. BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Billy, er is hier ook nog een slaapdraadje, niet zo lang, maar misschien zit er iets tussen voor jou. Ik zal het even omhoog halen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 En dit was dan alweer dag tien. Het lijkt dan vaak toch weer heel makkelijk te gaan, maar daar schuilt voor mij het gevaar. Ik word wat lakser en praat mezelf aan dat 'ik het nu wel bewezen heb te kunnen stoppen'. En als je toch weet dat je kan stoppen, waarom zou je dan niet tot die tijd zo nu en dan genieten....? Die dat die kronkels nu door mijn hoofd spoken, maar ik weet dat ze gaan komen en dan moet ik me niet laten verleiden door mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 tot die tijd? die snap ik niet billy stoppen = stoppen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Je wilt niet weten, hoe vaak ik daar geweest ben. Ik noem het vaak "het stemmetje" of het duiveltje dat op je schouder of de rand van de tafel komt zitten. Uiteindelijk is het, zoals je al zegt, je eigen hoofd dat je parten speelt. Je weet dat het gaat komen, je wapent je ertegen. Voor mij is het onder andere een kwestie van scherp blijven, het vlammetje brandend houden, de batterij opgeladen ... hoe je het ook wilt noemen. Hoe langer je niet drinkt, hoe makkelijker ook dit wordt, is mijn ervaring tot nog toe. Zet hem op, Billy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 oké, nou toch maar niet dan. je houdt de zucht en afhankelijkheid in stand en in je euforie denk je dat je verder bent dan eigenlijk waar is. Het vergt gewoon discipline ook om die verleidingen te weerstaan billy. zoek andere die wat gezonder zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Zo, dat was even scrollen. Wat kan de tijd toch weer ongezien snel voorbij gaan. Het afgelopen jaar ging het in het begin heel goed en stoppen had mijn volledige aandacht. Met een goede bekende van dit forum naar een groep gegaan en na een verhuizing een AA-groep in de buurt gezocht. Dat was hem toch niet helemaal.... Hoewel we daar allemaal een gemeenschappelijke 'passie' deelden, was dat toch niet echt 'mijn' groep. Misschien had het ermee te maken dat ik de jongste was en de jongste na mij zo'n 20 jaar ouder. Daarna weer sporadisch iets gaan drinken, ik had immers aan mezelf laten zien dat ik ook best zonder kon. Tegen beter weten in natuurlijk. Drinken gebeurde steeds vaker en het leverde ook steeds meer opmerkingen van collega's op 'zo, feestje gehad gister?' Afgelopen vrijdag met wat mensen echt veel te bont gemaakt, zaterdag nog wat biertjes om te kater weg te spoelen en zondag was het voor mijn gevoel dan weer zo ver: DAG 1. En dan nu dus dag 2......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Billy welkom terug en succes gewenst ( van ook zo'n oudje van 50+) Maar er zijn ook veel jonge mensen bij gekomen dus hopelijk voel je je in deze groep weer thuis Dag 2 bijna om ... Op naar dag 3 ( enz..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 en hier een 60 plusser, maar ja met oude fietsen kun je het leren Billy dus we diskrimineren hier niet☺ morgen dag 3 zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Hey Billy , welkom .Mijn buitenkant is ook 50 maar mijn binnenkant is 30 .Succes met het stoppen Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Billy, Welkom terug! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Dank allen, we gaan er weer tegenaan! Hoe gaat het bij jou, BillyBob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Gaat best goed. Precies 1 jaar droog nu. huttula en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Gefeliciteerd Billy, Super goed man !! Hier een bloemetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 8 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Wat goed BillyBob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Wat kan de tijd toch ongemerkt snel voorbij vliegen, negen maanden geleden alweer dat ik hier was. Ik ga dit keer wat langer blijven en lezen want ik ben helaas niet voor niets teruggekeerd hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Welkom terug dan, ondanks de vervelende reden van je terugkomst. Hoe is het gegaan de afgelopen maanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik zag je al op het dagpact. Gaat ie? Veel succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Welkom terug, en hup er weer voor gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Het ging duidelijk niet zoals ik gewild had :-) Zit nu op dag 9 wanneer dat voor het laatst was kan ik me eigenlijk niet herinneren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden