eline Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen, een vroegertje hier, dat het voor Kabouter maar laat op de ochtend mag worden... Mooie draad gister.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 En de felicitaties voor Wimmelt.... :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goeiemorgen eline en iedereen gefeliciteerd wimmel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ik ga nog ff terug naar mn bedje: niet goed geslapen. Had de deur open op een kier en dan krijg ik toch allerlei geluiden binnen van wakker worden de vogels enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 zo vandaag weer eens naar de film, Taxi Teheran, Kabouter alweer wakker? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Dagpact: Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagstart: Kaboutertje Lucide BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact: Kaboutertje Lucide BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goeiemorgen jowan, billybob, lucide en kaboutertje zo nog even een half uurtje gelegen. Toch maar weer opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 vandaag ga ik me eens verdiepen in php dat heb ik tot nu toe altijd ver voor me uit geschoven, maar nu ontkom ik er niet meer aan lelijke programmeertaal met $ tekens voor variabelen en een punt komma bij het einde van opdrachtregel...... pffff dat is toch 3 stappen terug als je python gewend bent. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Soms moet je door een zure appel heenbijten, plof Uiteindelijk wordt het er mooier van. Het belooft weer een mooie dag te worden. Ik ga zo naar een NA meeting. Heerlijk een eind rijden over de snelweg en nog een stuk binnendoor, lekker muziekje op.... Taxi Tehran lijkt me wel wat, filmhuis prent? Eens zien of die hier 300 km verder ook draait.... Heb een fijne dag, kaboutertje wens ik weinig weerstand en veel herstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goeiemorgen wijfie veel plezier op de smartlappendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 jowan, ik begin gelijk in het diepe met php cookbook. Daardoor zie ik gelijk de mooie dingen die het kan. Met veel ooooh zo momenten. En het is ook technischer. Dan hoef ik minder te lezen voor meer informatie. Heb een hekel aan een heel boek lezen en achteraf nog niets geleerd te hebben. Zonde van mijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen, goed geslapen en de pijn in mijn mond is al een stuk minder. alleen is het een heel raar gevoel zo een klapper, bij een klein hoestje schiet de hele handel naar buiten... lady jane en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goeie morgen mensen Wimmelt van harte gefeliciteerd met je verjaardag :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Kaboutertje krijg je vandaag bezoek? Ik heb dienst vandaag. Kijken of ik gehaald wordt. anders wordt het vijver schoon maken met m'n nieuwe vijverstofzuiger, en daarna naar een grote rommelmarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goeiemorgen toine, ik dacht dat je implantaten had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) goedemorgen bolletje zo ik ga wat doen, fijne dag mensen! 14 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen, Vandaag een druk dagje. Eerst naar de primark met mijn dochter en daarna naar een verjaardag waar ik wel wat tegenop zie. Gelukkig ben ik de Bob en zit mijn refu er weer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Goeie morgen Plofke, en een fijne dag. Hé die Blondie. ook goeie morgen 14 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorge beste mensen, vandaag een dagje met m'n broer op stap, het contact met hem is mede dankzij m'n inzet, internetbehandeling, dit forum veel verbetert! We praten nou echt en halen oude herinneringen op, vroeger was het contact veel oppervlakkiger, ik ben er SUPER blij mee!!! lady jane, plof en Burchill reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 PROFICIAT WIMMELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goedemorgen! Toine, fijn dat de pijn wat zakt al! Had voor de mond als je hoest geldt voor jou dus wel met ander doel Ik lees hier veel plannen voor vandaag, fijne dag allemaal en geniet van het mooie weertje ! Ik zit te wachten tot de broodjes warm uit de oven kunnen Aardbeien staan klaar .. papa bij dochter in bed ' want mam? Ik ben toch geboren op vaderdag? Zullen we dan vandaag ook maar vaderdag vieren dan?' Bedenk me nu; misschien moeten mama's ook maar ontbijt op bed krijgen als hun kind jarig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Hey bolletje... Gaat de goeie kant op met je tuin en huis lees ik. Blij voor je. En ja, er lijkt nooit een eind aan dat klussen van je te komen, maar uiteindelijk krijg je er een mooi plekje voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Hoi Plofje, wilde implantaten maar dat mocht niet van de dokter gezien auto immuunziekte MCTD. de kans dat er dan weer een ontsteking zou komen onder de implantaten was te groot, dus klapper de klapper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen frummers, Wat een drukte al. Ik was " laat " wakker voor mijn doen. half 9. Poeh poeh moet niet gekker worden. Vandaag zou ik de Ladies Run gaan doen maar ja dat gaat niet gebeuren. Pijn is erg wisselend. Soms helemaal niet en soms veel erger. Voor zover erger kon Ploffie ik snap er soms niets van wat je schrijft. ha ha ha moet er erg om lachen. Wat jammer dat het zo bewolkt is. Wimmelt gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden