Spring naar bijdragen

donderdag 11 juni


luna1961

Aanbevolen berichten

quote

" MG zie ik als een grote man met halflang grijs haar en een baardje of sik en een leesbrilletje op zijn hoofd."

 

Kabouter, ik heb MijnGerrit irl gezien. Je hebt precies een goed beeld van hem. Die leesbril is er niet stééds, de sigaren wél.

 

 

 

 

Zo MG, eat your heart out :D 

 

Die had ik verdiend, Monster. Meestal heb ik dan wel wat terug te zeggen, maar nu even niet. :):(:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Het komt allemaal wel goed, al zie ik het soms even niet meer..
Maar ik drink niet en dan lijkt alles zijn weg wel te gaan, lijkt of ik daar niks aan hoef te doen,
het wijst zichzelf. (???)"

 

Dat is wat we kaboutertje ook steeds willen laten geloven: Als je er vertrouwen in hebt dat er Iemand is die je helpt en bijstaat, komt het goed.

Sinds ik geloof dat ik zelf niet steeds de dienst hoef uit te maken en me laat helpen door anderen of door mijn Hogere Macht, lijkt het vanzelf te gaan. Ja. Bij mij ook!

"Hoe is je keelpijn jowan. Ik heb het nu ook :("

 

Ik blaf nog steeds als een zwangere zeekoe, maar er komt nu af en toe iets mee (sorry), het komt dus wel los en dat lijkt me goed. Ik voel me minder sukkelig en heb vanmiddag al flink gewerkt. Alhoewel ik vrees dat ik daar tol voor ga betalen, vannacht of morgen.

"Slaapwel lieve mensen,
droog."

 

Truste.  Fijn dat je een heel eind beter klinkt, Agnieta. Je hebt het nog steeds over serieuze en ernstige zaken, maar het drama is er vanaf.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...