Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juni 2015


Mai

Aanbevolen berichten

Ik ben zeeeeeeeer prikkelgevoelig ja :-)

 

Dat dacht ik al zeker te weten op basis van veel posts van je ;)

 

Over tyramine lees dit eens (bij kaas en wijn) http://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/psyche/oorzaak-hoofdpijn-of-migraine-zit-vaak-in-opmerkelijke-hoek/

Let vooral op als je zogeheten MAO remmers neemt die de afbraak van Tyramine remmen http://www.e-psychiater.nl/medicijnen/antidepressiva/mao-remmers/ Ik weet natuurlijk niet of dit het geval is maar zet het er maar even bij.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Kabouter, klinkt alsof je nog een boel niet geaccepteerd hebt.

Wat de mensen zullen denken, ja die vinden dat vast raar iemand in een rolstoel bij een ziekenhuis.

Volgens mij kun je zelf niet accepteren dat je ziek bent.

Straks vind je het vast toch wel lekker even buiten. Kop op.

Yoga, wat heerlijk voor je. Ben je nu helemaal gestopt met je vorige werk?

Gaat lekker zo he, maf hoe dat werkt. Bij mij gaat het precies zo.

Ik heb ineens een hele leuke baan.

Toine, wat zul je genieten vandaag!

Appie, fijne dag. Gaat het goed met je?

Ik ga toch wat in de tuin doen. Het is hard nodig.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig aan Kate het wordt erg warm hé?

 

Kaboutertje je bent in een ziekenhuis meid, daar mag je een sonde in hebben. Je ziet zelfs mensen die boodschappen doen met zo'n sonde ding. Anderen zien dat en gaan gewoon door met boodschappen. ;)  Je projecteert een beetje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, vandaag is het tijd voor de volgende beproeving in het ADB proces.

Mijn vriendin en de kleine gaan zo de hort op en komen morgen pas terug. Zelfs de hondjes gaan mee dus ik ben helemaal alleen thuis. Nog niet zo lang geleden een mega situationele trigger!

Is dat een beetje spannend voor het hele gezin? Ja, absoluut!

Nemen we nu een risico? Ja zeker maar weloverwogen en het moet er een keer van komen!

Ben ik daar wel klaar voor? Helemaal zeker weet ik morgen pas of ik er klaar voor was maar ik ga de uitdaging vol vertrouwen aan!

Wat als ik me niet goed voel vanavond of trek ervaar? Dan ga ik in tegenstelling tot voorheen direct iemand bellen om het te vertellen. Inclusief mijn vriendin!

Waarom denk ik dat ik dat nu wel zou doen als ik dat eerder nooit deed? Omdat ik de afgelopen 48 dagen heel hard geoefend heb met het uitspreken van gevoel en gedachten. Het voelt nu makkelijker om iets aan of toe te geven aan anderen!

Wat ga ik al die tijd doen eigenlijk? Nou, gewoon lekker niets. Als ik zin heb wat in de tuin bezig maar verder niets. Bewust niets! Ik wil aan mezelf en anderen laten zien dat ik met die situatie om kan gaan en ik kan wel wat rust gebruiken!

Ben ik dan nog iets vergeten? Nou, misschien moet ik mijn lieve mede frummers vragen of zij denken dat ik iets over het hoofd gezien heb, dus bij deze...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

 

Wat een rotweer vandaag. Veel te warm. Bleh.

 

Muis gisteren toch maar gered, want hij begon hoorbaar te piepen. In een leeg aquarium gezet met beschutting en korstje brood. En vandaag is ie foetsie. :face-icon-small-shocked: Hij heeft zeker 30 cm hoog moeten springen om uit het aquarium te komen. En hij heeft lekker gegeten van het stukkie brood want dat had ie in zijn holletje gesleept.

 

Nou maar hopen dat ie zich voortplant. Doodsangst schijnt uiteindelijk in de genen terecht te komen. Nageslacht dat instinctief bang wordt voor de geur van mijn kat. Dat zie ik graag.

 

AR gefeliciteerd met je verjaardag! :present::):sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bericht wat ik al een week lang aan het bedenken en voor me uit aan het schuiven ben, is verstuurd. Wetende dat het het beste is, ik niemand laat vallen me bewust van dat zij zichzelf aan het laten vallen is. Totaal onmachtig en in tranen nu. Het moest maar ik voel me zo beroerd nu.....Heb haar uitgenodigd morgen haar nog 1x te bezoeken en dan niet via teksten maar elkaar aankijkend ieder ons weegs te gaan. Hoop dat ze dat nog wil en kan. Ik zou het graag willen nog.....

 

Zo en nu even buiten wandelen en mezelf weer worden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar buiten geweest, was gezellig (not) Ben niet zo vrolijk vandaag en als ze dan ook nog allerlei moeilijke vragen gaat stellen, even geen zin in. Ik doe de deur dicht en ga slapen, hopelijk als ik wakker wordt en beetje beter humeur. 

 

Hm. Meer een soort moppersmurf dus, in plaats van een kabouter :P

moppersmurf.jpg

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een moppersmurf; het is 29 graden in de tuin.. Ik wil dolgraag lekker in het zonnetje zitten maar ik wacht op en pakje! En natuurlijk hoor ik de bel in de tuin niet en heb ik geeeeeen idee hoe laat het ongeveer komt! Mopperrrrrr :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucide,

 

Ik heb al een aantal keren meegemaakt dat iemand weliswaar zijn noodlijnen heeft liggen, maar er dan geen gebruik van maakt.

Daar had ik het laatst over met een aantal mensen. Daar kwam uit dat je eigenlijk moet bellen als het goed gaat; gewoon even over het weer praten of wat dan ook. Omdat je met een soortgenoot belt (waarschijnlijk) is de ondertoon aanwezig en vernieuw je als het ware je voornemen. De veronderstelling is, dat als het dan een keer wél nodig is, de drempel om te bellen veel lager ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van werk en gelijk de stad in gedoken voor wat cadeautjes voor vrienden waar ik morgen een feestje heb.

Stond wat onwennig in de slijterij om een mooie fles wijn te halen, welke ik normaliter voor die vriend koop...

Weggaan zonder fles wijn en een supermooi boek gekocht in de boekenwinkel die ernaast lag.

Blij met mijn aankoop duik ik nu de tuin in.

Me-time!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van werk en gelijk de stad in gedoken voor wat cadeautjes voor vrienden waar ik morgen een feestje heb.

Stond wat onwennig in de slijterij om een mooie fles wijn te halen, welke ik normaliter voor die vriend koop...

Weggaan zonder fles wijn en een supermooi boek gekocht in de boekenwinkel die ernaast lag.

Blij met mijn aankoop duik ik nu de tuin in.

Me-time!

 

boek van Ilja Gort om in de stemming te blijven/komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een weertje he?!?!

dinsdagavond een herststorm met winterjas

woensdag truidag

gisteren shirtje

vandaag lekker bijkleuren en rustig aan ivm met de warmte.

het is nooit saai qua weer.

het enige nadeel is de dorst. dat geeft weer wat zucht dat terrasweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, is het warm bij jou, of is het een modern gebouw met een goede klimaatbeheersing?

Als je met flinke warmte op bed moet liggen dan word je daar ook niet blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...