Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het bericht wat ik al een week lang aan het bedenken en voor me uit aan het schuiven ben, is verstuurd. Wetende dat het het beste is, ik niemand laat vallen me bewust van dat zij zichzelf aan het laten vallen is. Totaal onmachtig en in tranen nu. Het moest maar ik voel me zo beroerd nu.....Heb haar uitgenodigd morgen haar nog 1x te bezoeken en dan niet via teksten maar elkaar aankijkend ieder ons weegs te gaan. Hoop dat ze dat nog wil en kan. Ik zou het graag willen nog.....

Zo en nu even buiten wandelen en mezelf weer worden.....

Geplaatst

Weer terug van werk en gelijk de stad in gedoken voor wat cadeautjes voor vrienden waar ik morgen een feestje heb.

Stond wat onwennig in de slijterij om een mooie fles wijn te halen, welke ik normaliter voor die vriend koop...

Weggaan zonder fles wijn en een supermooi boek gekocht in de boekenwinkel die ernaast lag.

Blij met mijn aankoop duik ik nu de tuin in.

Me-time!

Geplaatst

Weer terug van werk en gelijk de stad in gedoken voor wat cadeautjes voor vrienden waar ik morgen een feestje heb.

Stond wat onwennig in de slijterij om een mooie fles wijn te halen, welke ik normaliter voor die vriend koop...

Weggaan zonder fles wijn en een supermooi boek gekocht in de boekenwinkel die ernaast lag.

Blij met mijn aankoop duik ik nu de tuin in.

Me-time!

boek van Ilja Gort om in de stemming te blijven/komen?

Geplaatst

@yoga, AV leidde bij mij in het recente verleden wel eens tot een uitglijder/terugval.

Je bevindt je dan weer in een situatie waar je zogenaamd weer sociaal meedrinkt,

maar dan net niet echt. Ik vermijd liever zo'n situatie.

Geplaatst

wat een weertje he?!?!

dinsdagavond een herststorm met winterjas

woensdag truidag

gisteren shirtje

vandaag lekker bijkleuren en rustig aan ivm met de warmte.

het is nooit saai qua weer.

het enige nadeel is de dorst. dat geeft weer wat zucht dat terrasweer.

Geplaatst

wijfie, ik gebruik firefox ook. Er zullen wel betere browsers zijn, maar ik vind firefox een prettige browser.

erik, zulke gesprekken zijn vervelend, maar daarna kan je het afsluiten

Geplaatst

Je zou maar vandaag als kok werken. Geen airco. Achter de plaat. Alsof je op 1 meter van een kachel staat die staat te loeien en het is al gewoon snikheet.

Geplaatst (bewerkt)

En dan heb je als kok ook nog eens dikke kokskleding aan die een beschermende werking hebben.

Als het twee weken of langer zo warm is als vandaag, dan wordt 's nachts niet koeler dan 27 graden in mijn huis.

Je hebt in ieder geval een koel plekje wijfie :)

Hebben ze geen sonde ijsjes in het ziekenhuis, kaboutertje?

bewerkt door ploffie
Geplaatst

echt softijs is glutenvrij, kaboutertje

Niet dat nepijs uit de supermarkt natuurlijk. Dat is geen ijs. Dat is... iets chemisch.

Geplaatst

wat een weer ! Mag van mij zo blijven hoor 

gedwongen rustiger tempo, heerlijjk

Mijn cv is herschreven, in mijn hoofd zit grootste deel van de brief. Na het weekend ga ik reageren.

Nu gaan genieten van de 2 konijnen die na castratie weer samen in één ruimte mogen. Met de warmte buiten huppen ze nu binnen rond

Geplaatst

Misschien moet er een aparte draad komen voor zieken, patiënten,

medische onderzoeken en dito termen, want ik vind het wel overheersen

hier de laatste tijd en als je net zit te eten... niet echt smakelijk.

Soms mis ik dan de inbreng van bijv. A3 ;)

Geplaatst

Ik kom het ook maar weer eens proberen hier. Het wilde maar niet vlotten met mij de afgelopen twee weken. Ik ben aldoor nog uit balans geweest, hoewel het de afgelopen twee dagen weer beter gaat. Ik kwam bijna nergens meer toe en laat mijn gezicht ook bijna niet buiten de deur zien. En de drempel om hier wat te schrijven werd ook steeds hoger. Ook om te lezen. Maar ik heb vandaag gelezen en moet echt weer vaker komen om meer betrokken te zijn.

Toch heb ik weinig trek ervaren de afgelopen tijd. Als het er was, dan maar kort.

En vanmorgen heb ik een intake gehad bij Tactus. Had ik verteld dat de onlinebehandeling gestopt is en ik face-to-face contacten krijg?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...