eline Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ach ja die macht heb ik heb.....???? dus niet, domme reactie van je Ik ga hier verder niet op in Kabouters welzijn is belangrijk en als ik hier negatief heb aan bijgedragen, dan bied ik Kabouter mn ecxuses aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Een paar weken geleden probeerde ik te delen dat ik er soms vaak moeite mee heb om te reageren. Kan ik er iets van vinden? Heeft iemand recht op zijn slachtofferrol of heeft iemand recht op een eerlijke reactie? Is iets wel slachtofferig of is iets gewoon een feit? Iedereen heeft behoefte aan begrip, gehoord worden....................... maar geldt dat ook als iemand persisterend een smoezenboek hanteert? Wie ben ik om te bepalen of iemand wakker geschud kan worden, wie ben ik om te bepalen dat iemand niet wakker is? Ik ben een onzekere twijfelkont. En bang om het fout te doen. Ik vind het héél stoer als mensen hier durven schrijven waar het op staat. Ik durf het wel, maar ik wéét het zelden en dan verwijder ik mijn zorgvuldig geformuleerde posting weer. Ietje en Kabouter gaan me aan het hart. Dát is wat ik wél weet. jowan en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Juist! En Jopie gaat me óók heel erg aan het hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 en Fruitvlieg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 en vm,fldsl;d,slpeirroirogkflv,vcx.v,kflgkflgkklgfl;'lfkaflpeproe[wroett[y5=-03-w[dl;c.xv.f;glrtoproprowpkdksldl;v,fg.,;trtporpopwklkdlvfg';pieip en iedereen die ik niet genoemd heb ai hou toch es je mond dadelijk vergeet je iemand slaapt die weer 2 weken slecht luna1961 en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Mooi geschreven monster Ik herken wel wat je schrijft Ik vind het ook lastig omdat ik nog maar kort hier ben erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Vol, dat maakt dus niks uit. Ik mag toch hopen dat hier geen hiërarchie is. Jij en ik zijn even ver en dus even belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Okeeeejjjj... Het moge duidelijk zijn: monster geeft geen zier om mij. Zoals niemand niet. Waarom zouden ze ook. Dus geeft niets hoor monster! (Ik voel mijn slaapstoornis weer opkomen.....) luna1961 en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 ;-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Tja beste mensen, met de mail heb ik soms ook dat het verkeerd overkomt, het is op dit forum ook erg moeilijk, zonder dat je elkaar ziet, iets goed overbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Lekker Gerrit! 31 mei 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Eentje maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Wat ik wél drink nu - en dat is een warme tip - is spicy chocolate tea van een theemerk dat begint met de eerste helft van mij naam en a=i. Heel bevredigend theetje vind ik. Ken jij dat, Thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kabouter, dit komt niet door jou. Soms worden hier gevoeligheden bij elkaar geraakt, en wordt er vanuit emotie gereageerd. Dat hoort er bij. Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat de bedoelingen naar jou toe goed waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 af en toe zijn mensen even allergisch voor elkaar zo gaat het in groepen, dan krijg je groepsprocessen. Er is een remedie: iedereen naar de meeting wat lekkers mee, mooi weer je voorstellen met een andermans nick om het even spannend te houden en om alle misverstanden eens lekker lachen oh ja en proosten met yogithee, jammie Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ken het merk...mijn theelaatje staat er vol mee Die smaak heb ik ook al eens zien staan, maar trok me niet zo, maar jij zegt: doen!? Ik zit al de hele dag aan de verse munt...heerlijk! Ga afsluiten hier...deadline komt erg dichtbij en er staat alleen nog maar een titel op het scherm... Kabouter, we zijn allemaal mensen...even belangrijk of onbelangrijk... Persoonlijk vind ik 'weglopen' geen optie. Dan stopt alles. Fijn dat je na je 'time out' er weer bent...wat mij betreft geen excuses hoor! Jij bent niet verantwoordelijk voor de reactie van anderen. Gewoon hier zijn....van je afschrijven, je uitspreken en ik hoop dat we iets voor je kunnen betekenen! Met alle begrip voor wat jij voelt en doormaakt...voor zover dat te begrijpen is voor mij, ons.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ik vind die chocola met al die stukjes erin er maar raar uit zien. Heb je ook iets wat er appetijtelijker uitziet Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) ik zag net bij Carlo en Irene het lekkerste chocolade toetje ooit eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden helaas niet dus het was een grote vaas vol met allerlei soorten chocolade marshmallows. flinters, ijs enz enz enz voor héél veel personen 31 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Maar uh, zitten daar nou een soort witte maden in? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Gelukkig ben ik vegetarier. Ik dacht meer aan zo iets. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Als het achter de rug is Kabouter, als beloning. Naast alle gezonde dingen die je natuurlijk gaat eten voortaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kabouter hier mag HELEMAAL NIEMAND nog iets eten. Hebben jullie niet geleerd vroeger dat je dik wordt van eten waar je niet voor bidt? Kabouter, buiten de maaltijden doe ik gewoon met je mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Ken het merk...mijn theelaatje staat er vol mee Heb je ook geitenwollen sokken (yogithee vind ik altijd passen in het alternatieve plaatje van sandalen, sokken en macrobiotisch eten, maar ik dronk het ook zeg ik hypocriet) 31 mei 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 mooie film op EEN 20.20 uur fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden