Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 mei


Aanbevolen berichten

Sowhat, niet weggaan hoor

ik vind eigenlijk dat je op heldere manier zelfs heel voorzichtig/netjes hebt gezegd waar iedere ouder alert op moet zijn. Gelukkig en helaas Ietje dat ook jij je daar al bewust van was. 

 

 

 

 

Ietje je dochtertje moet zeker ook lichamelijk onderzocht worden om alles uit te sluiten.

Bij mij gaan altijd alarmbelletjes rinkelen wanneer een kind zoveel buikpijn heeft dat ze zelfs kinderfeestjes en school gaat vermijden.

  • slaapproblemen, bang zijn in het donker, nachtmerries, extreme vrees voor monsters;
  • verlies van eetlust, eetproblemen, voortdurend buikpijn hebben zonder verklaarbare reden;
  • plotselinge wisselingen in de stemming van het kind: ongelukkig zijn, boos zijn of plotseling teruggetrokken gedrag;
  • vrees voor bepaalde mensen of plekken, bijvoorbeeld: het kind wil niet alleen gelaten worden met een oppas, huisvriend of familielid;

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van werk.

Moe maar wel voldaan.

Duik er vanavond maar weer eens vroeg in.

Even wat slaap inhalen...

Kaboutertje, het zit je niet mee. Sterkte en hoop dat je snel weer wat opknapt.

Rapi, Rustig aan hè! Burn-out zit je echt niet op te wachten...

En nu eerst effe een bakkie voor ik aan het kokkerellen ga.

Rundvleescurry met broccoli, komkommersalade en rijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, wat moet dat heerlijk zijn met Gips lekker op schoot. Geniet ervan!

Amandel, gefeliciteerd met je eerste week. Hang in there!

Kaboutertje, wat een pech! Maar goed, ze zullen daar wel hard hun best doen om je er weer bovenop te krijgen. Heel veel beterschap!

Ietje, klinkt wel vervelend allemaal zeg. En dan ook nog een kerel die geen blad voor de mond neemt. Succes met alles en geniet van jullie nieuwe huisdier!

Sowhat, blijf aub zo als je bent! Ik vind het wel prettig dat je er geen doekjes om windt. To the point!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons thuis begint de relatie weer wat kleur te krijgen gelukkig. Mijn vriendin is woensdag naar een meeting geweest voor partners van verslaafden en dat heeft haar ontzettend goed gedaan.

Het is ook lastig allemaal. Sinds ik niet meer drink gaat het vooral daarover in het dagelijks leven. Daar komt bij dat ik in een depressie zit waardoor ik bijna niets aankan en overdag echt even moet slapen tussendoor. Er komt dus veel op haar schouders terecht.

Ik heb mijn meetings en afspraken bij verslavingszorg dus ik kan mijn ei wel kwijt aan anderen. Zij heeft dat niet en wist niet goed hoe ze daar mee om moet gaan.

Tot afgelopen woensdag dus. Het was heel fijn voor haar om met lotgenoten te kunnen praten. Dat vind ik zo fijn en belangrijk voor haar. Echt blij dat ze die stap heeft gezet. Ze is nu van plan om te blijven gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was in het filmhuis

en zit daar ook nog half met mn hoofd/gevoel

2 ontroerende films gezien;

fam. Belier

en Boychoir.

 

en dan hier omschakelen en invullen alweer

pfffffft ik leer het ook nooit ben ik bang.

Even lezen en slapen dan maar weer

truste :moon::heart::moon:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee Kabouter!! Heftig die ontstekingen!!

Pff… (kan der ook allemaal nog wel bij)

Goed dat je daar bent, wordt je gedwongen rustig aan te doen.

 

Veel te drukke dag gehad. Nu het hele weekend, RUST en van de kleine genieten.

 

Slaap lekker alle, take care. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van mijn wijkronde,

Jeetje, wat een weer zeg.

Doornat geregend, en nog hagel tussendoor, wat pijn deed aan mijn gezicht.

Nou goed wakker nu dus

Dat is altijd zo raar; Kak ik s'middags bijna in, hoofdpijn, algehele mailese  enz.

Zie ik op tegen werken sávonds.

En kom ik bijna altijd zo fit als een hoentje terug.

Maar goed,

Nog even een kop kruidenthee, en dan toch maar onder de wol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha ha Kaboutertje dat denkt  toch ook niemand van je. Je schrijft het zelf af en toe op.

Maar ik heb het met je te doen hoor.Wat heb jij een pech....

Ik hoop zo dat het nu wat beter zal gaan. 

Kleuren vind ik ook zo heerlijk ontspannen om te doen.

Sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah wat een floppie, ietje :)

 

Ja mijn buienradar app ging tekeer vandaag met regen alerts, rapi. Ik had zoiets van jaja, weet het nu wel.

 

Mijn vermoeidheid na het stoppen met drinken begint nu eindelijk te verdwijnen. Bijna 10 maanden gestopt nu. Ik merk het aan piano spelen. Tot en met een maand geleden had ik veel last van niet kunnen concentreren. Korte oefensessies. Nu gaat het iedere dag wel goed. Vandaag zelfs 3 uur geoefend. :)

 

Ik ga opslomen, slaap lekker straks. :moon:

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...